search
menu

هتل Port Bosphorus Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Port Bosphorus Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل پورت بسفروس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پورت بسفروس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Port Bosphorus Hotel


هتل پورت بسفروس استانبول، از هتل های استانبول در منطقه بی اوغلو است که با برخورداری از موقعیت مکانی عالی و فراهم نمودن امکانات رفاهی مناسب، اقامت خوش و راحت برای مهمانان تأمین می کند. هتل پورت بسفروس استانبول در قلب شهر استانبول واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول دسترسی سریع و آسان دارد. کارکنان هتل (Port Bosphorus Hotel) محترم، مجرب و کاردان هستند و برای آسایش و رضایت مهمانان تمام تلاششان را می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل پورت بسفروس استانبول


در هتل پورت بسفروس استانبول امکانات متنوع و متعدد برای رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما، با خودروی شخصی شان به استانبول سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی شیک و دلباز هتل، واقع در طبقه همکف دارای امکانات چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، اتاق چمدان، مرکز تجاری، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل کانسرج، تهیه بلیط، بازدید از جاذبه های شهر، سوئیت پرس، خدمات اتو، لباسشویی، خشکشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری جلسات و میتینگ ها، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل پورت بسفروس استانبول به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می کنند. لازم است مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی شان را دارند، بدانند که در هتل پورت بسفروس استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیازی در هتل پورت بسفروس استانبول طراحی شده اند. واحدهای اقامتی هتل پورت بسفروس استانبول شامل اتاق های خانواده، وی آی پی (VIP)، اتاق استاندارد، دلوکس و اکونومی هستند. برخی اتاق ها دارای تراس هستند و برخی از چشم انداز نفس گیر و جذاب دریا برخوردارند. اتاق ها عایق صدا هستند و استعمال سیگار داخل اتاق ها ممنوع است. دکوراسیون و چیدمان اتاق شیک و زیبا هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد، بنابراین تمیزی و نظافت اتاق ها رضایت بخش است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق های هتل پورت بسفروس استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، یخچال کوچک، تلویزیون، میز تحریر، کمد لباس، تلفن، آباژور، قهوه/ چای ساز، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان می توانند ساعاتی که در هتل هستند، از امکانات و خدمات سرگرم کننده هتل بهره مند شوند. در مرکز اسپا و سلامت هتل پورت بسفروس استانبول انواع خدمات مراقبتی و ریلکسیشن نظیر انواع ماساژ، اتاق بخار، حمام ترک، سونا و ... ارائه می شوند. مهمانان می توانند با هماهنگی قبلی از آن ها استفاده کنند.

رستوران هتل


در رستوران هتل پورت بسفروس استانبول وعده های اصلی صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان آماده می گردد و شامل غذاهای خوشمزه و باکیفیت هستند. وعده صبحانه به صورت بوفه ای در ساعات معینی از صبح به مهمانان سرو می شود.

فاصله هتل پورت بسفروس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه هنرهای مدرن استانبول: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ کاراکوی استانبول: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا پل آتاتورک استانبول: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۴٫۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است