search
menu

هتل Plus Hotel Bostanci Atasehir Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Plus Hotel Bostanci Atasehir Istanbul
امکانات کلی هتل پلاس بستانچی آتاشهیر استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پلاس بستانچی آتاشهیر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Plus Hotel Bostanci Atasehir Istanbul


هتل پلاس بستانچی آتاشهیر یک هتل ۳ ستاره لوکس و مدرن در محله آتاشهیر استانبول واقع در مرکز شهر و نزدیک ایستگاه مترو است. کلیسای ایاصوفیه و چورا از نکات برجسته فرهنگی است و مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از بازار بزرگ استانبول دیدن کنند. از دیگر جاهای دیدنی نزدیک این هتل می توان به برج دختر، میدان تکسیم، کاخ دولمه باغچه و آب انبار باسیلیکا اشاره کرد که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. هتل با مرکز شهر تنها ۲۱.۷ کیلومتر فاصله دارد و در طی ۴۰ دقیقه می توانید به فرودگاه استانبول برسید. اگر قصد سفر هوایی و تهیه بلیط هواپیمای استانبول را داشته باشید، هتل Plus Hotel Bostanci Atasehir Istanbul خدمات بی عیب و نقص و کلیه امکانات رفاهی ضروری را برای نشاط بخشیدن به مسافران ارائه می دهد و مکان ایده آلی برای اقامت به شمار می رود.

امکانات کلی هتل پلاس بستانچی آتاشهیر استانبول


برخی از امکانات از جمله سرویس اتاق ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در همه اتاق ها و مکان های عمومی، خانه داری روزانه، شومینه، رستوران و تاکسی سرویس در هتل پلاس بستانچی آتاشهیر وجود دارد. هتل مجهز به سیستم اطفا حریق بوده که از بروز حوادث ناگوار جلوگیری به عمل می آید. کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند نگران ماشین خود نبوده و می توانند از خدمات پارکینگ به صورت رایگان استفاده کنند.
میز تور، انبار چمدان، صرافی، صندوق امانات، شبکه های تلویزیونی کودکان، آسانسور، مینی مارکت و شاتل فرودگاهی از دیگر امکانات رفاهی هتل Plus Hotel Bostanci Atasehir Istanbul به شمار می آیند. برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند، امکاناتی مانند ویلچر و دستشویی دارای ریل در نظر گرفته شده است تا این افراد نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی داشته باشند. استعمال دخانیات در اتاق ها و مکان های عمومی ممنوع بوده و مکان های ویژه ای برای این افراد در نظر گرفته شده است. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. کادر مجرب هتل به زبان های انگلیسی، فارسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و با خوش رویی آماده استقبال از میهمانان هستند. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، دستگاه واکس کفش، فتوکپی و فکس در صورت درخواست و با هزینه اضافی در دسترس هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Plus Hotel Bostanci Atasehir Istanbul دارای انواع اتاق های خانوادگی، سوئیت ماه عسل، اتاق دبل یا تویین، اتاق دبل یا تویین سوپریور و اتاق دبل یا تویین اکسکیوتیو است. هتل دارای ۶۵ اتاق است. اتاق های هتل پلاس بستانچی آتاشهیر استانبول دارای تزئینات مدرن بوده و تهویه مطبوع، مینی بار و فضای نشیمن را برای شما فراهم می کنند. همچنین اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، تلفن، وای فای رایگان، میز تحریر و آباژور هستند. حمام اختصاصی دارای دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. از اتاق ها می توانید از منظره شهر لذت ببرید. برای رفع خستگی می توانید در اتاق خود قهوه یا چای تهیه کنید. امکان سرو صبحانه در اتاق های هتل برای میهمانان فراهم شده است.

رستوران هتل


رستوران هتل پلاس بستانچی آتاشهیر استانبول با انواع غذاهای لذیذ محلی آماده پذیرایی از میهمانان است. منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی در دسترس هستند.

فاصله هتل پلاس بستانچی آتاشهیر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید و فرهنگی کوزی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید هیلتون: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید برندیوم: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است