search
menu

هتل Phosphorion Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Phosphorion Istanbul
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل فوسفوریون استانبول

درباره هتل Phosphorion Istanbul


هتل فوسفوریون استانبول (به انگلیسی: Phosphorion Istanbul) با امکاناتی گوناگون و سابقه‌ای بسیار درخشان در زمینه میزبانی از گردشگران آماده است تا لحظاتی شاد و مفرح را برای خریداران بلیط هواپیما استانبول در این شهر شگفت‌انگیز رقم بزند. این هتل ۵ ستاره که در مکانی ساکت و خوش آب‌وهوا در منطقه دوست‌داشتنی فاتح جا خوش کرده است، به تعداد بی‌شماری از اماکن گردشگری استانبول دسترسی کامل دارد و در فاصله چند قدمی برخی از برترین مراکز تجاری، تفریحی و تاریخی استانبول قرار گرفته است. امکانات رفاهی متعدد، موقعیت مکانی مناسب، کارکنانی مجرب و متعهد و نرخ اقامتی منصفانه از جمله مزایایی است که اقامت در هتل فوسفوریون استانبول را به لذتی زائدالوصف مبدل ساخته است.

امکانات رفاهی هتل


از کافی‌شاپ و رستوران گرفته تا کادو سرا و رختکن، کلیه امکانات رفاهی برای تجربه اقامتی به‌یادماندنی و لذت‌بخش در هتل فوسفوریون استانبول فراهم گردیده است. وجود امکاناتی از قبیل: انبار نگهداری از چمدان، اتاق خانواده، اینترنت پرسرعت و وایفای رایگان، دستگاه واکس کفش، محوطه استعمال دخانیات، آسانسور، تهویه مطبوع و صندوق امانات، تجربه اقامتی به‌یادماندنی را برای گردشگران تضمین کرده و موجب شده است که هیچ کمبودی برای میهمانان هتل وجود نداشته باشد. گرچه هتل فوسفوریون استانبول فاقد پارکینگ است، اما به دلیل موقعیت مکانی مناسب هتل و قرار گرفتن در نزدیکی برخی از امن‌ترین پارکینگ‌های عمومی استانبول، از این بابت نیز هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

رستوران هتل


از دیگر امتیازهای اقامت در هتل فوسفوریون برای گردشگران، صرف غذا در رستوران هتل است. این رستوران که مادو (MADO) نام دارد، محدوده وسیعی از غذاهای چرب‌وچیلی ترکی و اروپایی را به شکل آلاکارت و بوفه به میهمانان هتل ارائه می‌کند. جدا از منوی پروپیمان، فضای رستوران مادو بسیار دنج و دلپسند بوده و به شکلی بسیار زیبا دکور گردیده است.

خدمات رفاهی هتل


ازآنجایی‌که رفاه گردشگران در گروی دریافت خدماتی باکیفیت است، هتل فوسفوریون استانبول از کادری مجرب و متعهد برای ارائه خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی، اتوشویی، خانه‌داری، تهیه بلیط، روم سرویس، کرایه خودرو، صرافی، پذیرش شبانه‌روزی و خصوصی و سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاهی به‌کارگیری کرده است تا رضایت حداکثری میهمانان خود را کسب نماید. گفتنی است که خدمات گندزدایی و ضدعفونی سطوح به‌صورت مرتب در هر شبانه‌روز در هتل صورت خواهد پذیرفت تا محیطی عاری از میکروب و ویروس در اختیار میهمانان قرار گیرد.

واحدهای اقامتی هتل


۲۰ باب واحد اقامتی مبله با کلیه امکانات رفاهی از قبیل: تلویزیون، یخچال، میز و صندلی، دستگاه تصفیه هوا، دراور و غیره در هتل فوسفوریون استانبول گنجانده شده است تا کلیه اسباب رفاهی برای تجربه اقامتی خوش و خاطره‌انگیز در اختیار میهمانان هتل قرار گیرد. تمامی اتاق‌های هتل از فضایی بسیار دل‌باز و نورگیر برخوردار بوده و به زیبایی دکور و تزئین گردیده‌اند. ناگفته نماند که تجهیزات نگهداری از نوزادان نظیر گهواره در برخی واحدهای اقامتی هتل قرار داده شده است.

موقعیت مکانی هتل


موقعیت مکانی هتل فوسفوریون چنان مناسب است که حتی اگر این هتل هیچ امتیاز دیگری نداشت، بازهم می‌توانست به دلیلی برای اقامت در آن مبدل گردد، چراکه هدف اصلی برای خرید بلیط هواپیما سفرمارکت و سفر به ترکیه برای بسیاری از هم‌وطنان ما، جاذبه گردی و گشت‌وگذار در این شهر تماشایی است. وجود جاذبه‌هایی نظیر پارک گلخانه، بازار ادویه، برج گالاتا، کاخ توپکاپی، آب انبار باسیلیکا و مسجد سلیمانیه در شعاع ۱ کیلومتری این هتل موجب گردیده که هتل فوسفوریون به گزینه‌ اقامتی ایده آل توریست‌ها تبدیل شود.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل فوسفوریون استانبول


فاصله هتل تا موزه تاریخ علم و فناوری اسلامی: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ‌۵۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک گلخانه: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا پل گالاتا:‌ ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۸۰۰ متر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است