search
menu

هتل Petros Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Petros Hotel
امکانات هتل پتروس
خدمات هتل پتروس
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل پتروس استانبول

درباره Petros Hotel


هتل پتروس استانبول یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین هتل‌های ۳ ستاره در شهر استانبول است که به دلیل موقعیت مکانی بی‌نظیر، هزینه‌های مقرون به صرفه، امکانات قابل توجه و خدمات متنوعی که دارد به انتخاب دائمی بسیاری از گردشگران این شهر تبدیل شده است. تمام مسافرانی که قبلا در این هتل اقامت داشتند از سکونت در آن راضی بوده‌اند و اقامت در این هتل را به دیگر گردشگران پیشنهاد می‌کنند. در نزدیکی این هتل اماکن تاریخی و جذاب گوناگونی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، مسجد ایاصوفیه و… اشاره کرد. علاوه بر آن خیابان معروف استقلال که مجموعه‌ای از مراکز تفریحی و تجاری متنوع را در خود جای داده است در فاصله ۵۰ متری از این هتل قرار دارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر زمان که تمایل داشته باشند از این خیابان دیدن کنند و از گشت و گذار و تفریح در آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن به سفر به شهر زیبای استانبول در Petros Hotel اقامت داشته باشید و لحظاتی فوق العاده ناب و خاطره‌انگیز را در این سفر برای خود به یادگار بگذراید.

امکانات هتل پتروس


ساختمان هتل پتروس استانبول دارای معماری به سبک کلاسیک است که اقامت در آن برای مهمانان جذاب و خاطره‌انگیز خواهد بود. هتل بسیار تمیز، امن و راحت است و بدون شک نظر مثبت مهمانان را به خود جلب می‌کند. مسافران می‌توانند در وعده صبحانه از چای، قهوه و ذرت رایگان بهره‌مند شوند. برای صرف وعده‌های ناهار و شام در اطراف این هتل پر از رستوران‌های ترکی، دریایی و بین المللی متنوع است که لذیذ‌ترین غذاها را با تنوع غذایی گشفت‌انگیز به مهمانان ارائه می‌کنند. علاوه بر آن میان وعده‌های متنوعی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند که مسافران می‌توانند در صورت تمایل از آن‌ها استفاده کنند. هتل دارای سالن مشترک تماشای تلویزیون است و امکان تماشای دسته جمعی تلویزیون را برای مسافران فراهم می‌کند. از دیگر امکانات موجود در Petros Hotel نیز می‌توان به اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اتاق‌های عایق صدا و… اشاره کرد.

خدمات هتل پتروس


رفتار پرسنل هتل پتروس استانبول به قدری صمیمانه و دوستانه است که مسافران را برای بازگشت به این هتل ترغیب می‌کند. پرسنل هتل بسیار مجرب و کارآمد هستند و در تمام ساعات شبانه روز برای کمک و خدمت‌رسانی به مسافران آمادگی دارند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در هر زمانی که به شهر استانبول وارد شوید به خوبی از شما پذیرایی می‌کنند. هتل دارای خدمات کرایه خودرو است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا به وسیله یک خودرو شخصی در سرتاسر شهر استانبول به گردش و تفریح بپردازند و سفر لذت بخشی را برای خود رقم بزنند. خدمات تبدیل ارز هتل در اختیار مسافران قرار دارد و ارز مورد نیاز آن‌ها را در محل تامین می‌کند. شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان و کتاب، دی وی دی، موسیقی و… ویژه کودکان نیز در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند و مسافران می‌توانند برای سرگرم کردن کودکان خود از آن‌ها بهره‌مند شوند. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، خدمات خانه داری و… از دیگر خدمات موجود در Petros Hotel هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل پتروس استانبول دارای فضایی بزرگ و زیبا همراه با دکوراسیون مدرن هستند که تمامی امکانات لازم برای یک سفر به یادماندنی ایده آل را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به اتاق دونفره کلاسیک، اتاق دونفره لوکس، سوئیت کینگ و… اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات متنوعی در Petros Hotel به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کتری برقی، چای ساز و قهوه ساز، امکانات اتوکشی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، میز تحریر، تلویزیون، تلفن و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل پتروس استانبول


فاصله هتل تا میدان تکسیم استانبول: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است