search
menu

هتل Pesa Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Pesa Suites
امکانات هتل پزا سوئیت
خدمات هتل پزا سوئیتس
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل پزا سوئیتس استانبول

درباره Pesa Suites


هتل پزا سوئیتس استانبول یکی از هتل آپارتمان‌های زیبا در شهر استانبول است که با فضای راحت و محیط امن و دوست داشتنی که دارد محلی آرامش بخش را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کند. هزینه‌های اقامت در این هتل به میزان قابل توجهی مقرون به صرفه است و نسبت به بسیاری از هتل‌های اطراف خود که در همان منطقه قرار دارند ارزش اقامت بیشتری دارد. این هتل در قلب منطقه تاریخی شهر استانبول قرار گرفته و بهترین موقعیت را برای تفریح و گشت و گذار مسافران فراهم می‌کند. در واقع می‌توان گفت هر آنچیزی را که مهمانان از سفر به شهر استانبول تصور داشته باشند می‌توانند در اطراف این هتل پیدا کنند. خیابان استقلال که مشهورترین و طولانی‌ترین خیابان شهر استانبول است در نزدیکی این هتل قرار دارد. هتل به ساحل دریای مرمره نیز نزدیک است و امکان تفریح در سواحل زیبای استانبول را برای مهمانان فراهم می‌کند. علاوه بر آن اماکن تاریخی معروف فراوانی نیز در اطراف این هتل وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و… اشاره کرد. این اماکن از توریستی‌ترین مناطق شهر استانبول هستند که مسافران هتل آپارتمان Pesa Suites به راحتی می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به شهر استانبول سفر کنید و با اقامت در این هتل دوست داشتنی سفری زیبا و متفاوت را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل پزا سوئیت


هتل آپارتمان پزا سوئیتس استانبول دارای نگهبانی ۲۴ساعته است و از همین جهت محیطی کاملا امن و آرامش بخش را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. دکوراسیون داخلی هتل و واحدهای اقامتی آن به سبک مدرن طراحی شده‌اند که اقامت در آن‌ها احساس خوبی را به مهمانان منتقل می‌کند. اگر قصد کرایه خودرو در شهر استانبول را دارید مشکلی برای نگهداری از آن نخواهید داشت چرا که هتل پیزا دارای پارکینگ است که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. مسافرانی که به دود سیگار حساس هستند می‌توانند اتاق‌های غیر سیگاری هتل را برای اقامت انتخاب کنند. در اطراف این هتل رستوران‌های دریایی، ترکی و بین المللی متفاوتی وجود دارند که مهمانان می‌توانند برای هر وعده غذایی صرف غذا در یکی از این رستوران‌ها را تجربه کنند و از تنوع غذاهای موجود در آن‌ها لذت ببرند. هتل Pesa Suites مجهز به آسانسور نیز است که رفت و آمد در هتل را برای مهمانان راحت‌تر می‌کند.

خدمات هتل پزا سوئیتس


هتل پزا سوئیتس استانبول خدمات متنوعی را به مهمانان ارائه می‌کند که در کیفیت اقامت مسافران تاثیر فراوانی دارند. پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی و روسی نیز مسلط هستند و از این جهت مهمانان می‌توانند به راحتی با پرسنل ارتباط برقرار کنند. میز پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. این هتل دارای خدمات ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه است که مهمانان می‌توانند در صورت تمایل از این خدمات بهره‌مند شوند. خدمات تبدیل ارز هتل نیز در اختیار مهمانان قرار دارد و بدون نیاز به رفت و آمدهای اضافه و خسته کننده ارز مورد نیاز مسافران را برای آنان تامین می‌کند. ورود حیوانات خانگی به هتل مجاز است و مسافران می‌توانند حیوانات خانگی خود را نیز در سفر با خود همراه کنند. خانه داری روزانه، خدمات دربان، سرویس اتو، محل نگهداری چمدان، شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان و… از دیگر خدمات موجود در هتل Pesa Suites هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی متنوعی در هتل آپارتمان پیزا سوئیتس استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی از این واحدها را برای اقامت انتخاب کنند. از جمله واحدهای اقامتی موجود در این مجموعه می‌توان به اتاق استاندارد دونفره، اتاق لوکس دونفره، اتاق دبل با منظره دریا و اتاق کینگ سوپریور اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی هتل Pesa Suites می‌توان به یخچال و فریزر، سیستم تهویه مطبوع، تلویویزیون صفحه تخت، میز غذاخوری، مبلمان، میز تحریر و… اشاره کرد. برخی از این واحدها دارای منظره رو به دریا هستند و مکانی لذت بخش و دوست داشتنی را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کنند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل پزا سوئیتس استانبول


فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۲.۵ کیلومتر


امکانات هتل
menu اتوی رایگان
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است