search
menu

هتل Pera Orient Suites Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pera Orient Suites
امکانات کلی هتل پرا اورینت سوئیتز
انواع اتاق های هتل و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل پرا اورینت سوئیتز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pera Orient Suites


هل پرا اورینت سوئیتز در منطقه دوست‌داشتنی بی‌اوغلو قرار گرفته و تنها ۴۰۰ متر با دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال فاصله دارد. بی‌اوغلو یکی از محله‌های دیدنی استانبول است که پر است از گالری‌، کافه‌ و رستوران‌های معروف که دیدنشان خالی از لطف نیست. با خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول می‌توانید به این شهر جذاب سفر کرده و از جاهای دیدنی استانبول بازدید نمایید. با اقامت در هتل Pera Orient Suites دسترسی راحتی به جاذبه‌های استانبول خواهید داشت، همچنین دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی، گردش در شهر را برای مهمانان هتل تسهیل می‌نماید. هتل پرا اورینت سوئیتز از هتل‌های ۴ ستاره استانبول است که در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است. این هتل ۵ طبقه است و امکانات رفاهی متنوعی را در خود جای داده است.

امکانات کلی هتل پرا اورینت سوئیتز


امکانات و خدمات رفاهی متنوعی در هتل پرا اورینت سوئیتز تکسیم برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان، ترانسفر رفت و برگشت، پارکینگ، اتاق خانواده و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اصلی این هتل ۴ ستاره هستند. باغ هتل محل زیبایی برای قدم‌زدن و بازی کودکان است. لازم به ذکر است تراس چشم‌انداز خوبی به منطقه بی‌اوغلو دارد و مکان دنجی برای معاشرت با هم‌سفران است. امکانات دیگر هتل شامل شبکه‌های تلویزیونی کودکان، فکس، فتوکپی، کپسول‌های آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تحویل مواد غذایی و آسانسور است. برای رفاه بیشتر مهمانان خدمات دیگری هم تدارک دیده شده است. خدمات قسمت پذیرش شامل چک این/اوت خصوصی، اتاق چمدان، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط و صرافی است. خدمات دیگری از جمله نظافت روزانه، لاندری، خشک‌شویی و اتو در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. کارکنان هتل بسیار مهمان‌نواز و خونگرم هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد ۱ محیط آرام برای مهمانان دریغ نمی‌کنند.
جالب است بدانید Pera Orient از هتل‌های چند زبانه است و به ۳ زبان ترکی، انگلیسی و روسی در این هتل صحبت می‌شود. هتل پرا اورینت سوئیتز تکسیم پذیرای کودکان در هر رده سنی است و هزینه اقامت کودکان زیر ۱۳ سال نیم‌بها محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است سیگار کشیدن در نواحی مشترک ممنوع است و محوطه‌ای برای این منظور در نظر گرفته شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن‌ها


واحدهای اقامتی این هتل شامل ۱۶ اتاق شیک و زیبا است و مهمانان می‌توانند با توجه به تعداد نفرات و سلیقه اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. اتاق سوپریور، اتاق دوبل اقتصادی، اتاق تریپل، اتاق خانواده دلوکس و اتاق دلوکس از انواع واحدهای اقامتی هتل پرا اورینت هستند. امکانات متنوعی داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. مینی بار، یخچال، چای‌ساز، اینترنت رایگان، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، میز، تهویه مطبوع، اتو، حمام، سشوار، دمپایی، سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی از جمله امکانات داخل واحدهای اقامتی هستند. توجه داشته باشید که برخی از واحدها ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

رستوران هتل


هتل پرا اورینت سوئیتز دارای رستوران نیست و برای صرف غذا می‌توانید به رستوران‌هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند، تشریف ببرید. خوشبختانه به دلیل موقعیت مکانی هتل رستوران‌های معروف زیادی در مجاورت هتل قرار دارند. رستوران پاکستانی سلف سرویس علی بابا فقط ۲۵۰ متر با هتل فاصله دارد و رستوران‌های کالامار و میکلا کمتر از ۲ کیلومتر با هتل فاصله دارند.

فاصله هتل پرا اورینت سوئیتز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله از برج گالاتا: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله از مسجد سلیمانیه: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله از کاخ و موزه توپکاپی: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله از مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله از آب‌انبار باسیلیکا: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله از مسجد سلطان احمد: ۳٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است