search
menu

هتل Pera Life Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pera Life Istanbul
امکانات عمومی هتل پرا لایف استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل پرا لایف استانبول جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pera Life Istanbul


هتل پرا لایف یکی از هتل‌های خوب و موردتوجه در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل بی‌نظیر و چهار ستاره تنها ۱۵ دقیقه تا منطقه تاریخی سلطان احمد فاصله دارد که از طریق پیاده‌روی قابل‌دسترس است. برای رفتن به خیابان مشهور استقلال نیز باید ۵ دقیقه پیاده‌روی کنید و از رستوران‌ها، بارها و گالری‌های هنری و مراکز خرید این خیابان بازدید کنید، توجه داشته باشید که از تراس‌های موجود در اتاق‌های هتل Pera Life Istanbul می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از خیابان‌های پرهیجان تکسیم و استقلال را تماشا کنید. برخی از جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل عبارت‌اند از برج گالاتا، میدان‌تکسیم، موزه پرا، موزه معصومیت و بازار بزرگ استانبول. از امکانات مشهور این هتل نیز می‌توان به اینترنت وای‌فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پرا لایف استانبول


پذیرش هتل پرا لایف به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند و از مسافران سراسر جهان استقبال می‌کنند. در صرافی موجود در لابی این هتل می‌توانید تبدیل ارز کنید و در فضای بیرونی هتل نیز امکانات باربیکیو تعبیه شده است که استفاده از آن هزینه جداگانه دارد. اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی قسمت‌های هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ نیز به‌صورت پارکینگ عمومی در نزدیکی این هتل بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی با پرداخت هزینه روزانه قابل‌استفاده است. توجه داشته باشید که وسایل و چمدان‌هایتان را می‌توانید به اتاق چمدان موجود در لابی بسپارید و از میز تور بلیط و گردشگری نیز در رابطه با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری راهنمایی‌های لازم بهره‌مند شوید، حتی ممکن است بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی نیز از این هتل قابل خریداری باشد. از خدمات مربوط به شستشو نیز فقط خشک‌شویی در هتل Pera Life Istanbul دایر گردیده و استفاده از این امکانات شامل هزینه جداگانه است. برای مسافرانی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است، همچنین برای دسترسی به طبقات مختلف می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. در داخل اتاق‌ها نیز امکانات رفاهی مناسبی برایشان تعبیه شده است. ممکن است برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر علاقه‌مند به رانندگی خودتان باشید که در این صورت می‌توانید از لابی هتل اتومبیل کرایه کنید. همه پرسنل در این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند، بدین‌جهت این هتل زیبا در میان هم‌وطنانمان شهرت داشته و علاقه‌مند به رزرو آن در طول سال هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل همگی با وسایل مدرن چیده شده‌اند و شامل اینترنت وای‌فای رایگان هستند. همه اتاق‌ها به طرز عجیب و زیبایی طراحی شده‌اند و در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا و مینی بار بهره‌مند شوید. حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی و حوله هستند. همچنین لازم به ذکر است برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز بی‌نظیری رو به گلدن هورن دارند که در هنگام رزرو این هتل می‌توانید اتاق موردنظر را در هتل Pera Life Istanbul انتخاب کنید.
انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل اکونومی، اتاق دوبل دلوکس، اتاق توئین لوکس، اتاق خانواده دلوکس، اتاق تریپل دلوکس، اتاق خانواده با بالکن، اتاق دوبل دلوکس با بالکن و چشم‌انداز دریا که در میان اتاق‌های موجود در هتل پرا لایف این اتاق موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد، بدین‌جهت بهتر است در هنگام رزرو بلیط هواپیما نسبت به رزرو اتاق در هتل اقدام کنید. همه اتاق‌ها دارای دیوارها و پنجره‌های عایق صدا هستند، کف اتاق‌ها پارکت شده و از تختخواب‌های استاندارد استفاده گردیده است. همچنین فضای نشیمن در داخل اتاق‌ها تعبیه گردیده است تا بعد از گشت‌وگذار در این قسمت استراحت کنید. سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، امکانات اتوکشی، وسایل شستشو نیز در داخل همه اتاق‌ها قرار داده شده‌اند. در داخل یخچال‌های اتاق‌ها نیز میوه‌های تازه، بطری‌های آب و انواع نوشیدنی‌های خنک قرار داده شده‌اند که استفاده از این موارد شامل هزینه جداگانه هستند.

فاصله هتل پرا لایف استانبول جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۴۰۰ متر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است