search
menu

هتل Parkhouse Hotel & Spa Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Parkhouse Hotel & Spa Istanbul
امکانات عمومی هتل هاوس و اسپا استانبول
امکانات و اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارک هاوس و اسپا استانبول با جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Parkhouse Hotel & Spa Istanbul


هتل پارک هاوس و اسپا استانبول از جمله هتل‌های جذاب سه ستاره استانبول است که در آن امکانات متنوعی برای تفریح هر چه بیشتر مسافران تعبیه شده‌است. از جمله این امکانات وجود آب گرم و حمام ترکی است که برای مسافران می‌تواند جالب توجه باشد. حمام مرمری، وان آب گرم و سونا از امکانات قابل توجهی است که می‌تواند خستگی شما را در این سفر جذاب از تن به در کند. فضای داخلی هتل نیز به گونه‌ای طراحی شده که انرژی و سرزندگی را به شما هدیه می‌دهد. با اقامت در این هتل جذاب می‌توانید از امکانات ورزشی مختلفی نیز بهره ببرید. صبحانه محلی و بین المللی که در هتل سرو می‌شود می‌تواند برای مسافران و گردشگران بسیار جالب توجه باشد. این هتل سه ستاره است و از امکانات خوبی نیز برخوردار است. در صورت رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و سفر هوایی به استانبول می‌توانید اقامت در هتل پارک هاوس و اسپا استانبول را تجربه کنید و خاطراتی جذاب برای خود و همراهانتان بسازید. در ادامه با ویژگی‌های بیشتری از این هتل آشنا خواهید شد.

امکانات عمومی هتل هاوس و اسپا استانبول


در رابطه با امکانات عمومی هتل پارک هاوس و اسپا استانبول مهم‌ترین ویژگی که به چشم می‌خورد داشتن امکانات تفریحی و ورزشی است. از جمله این امکانات می‌توان به سونا، حمام ترکی، اسپا و وجود لوازم ورزشی اشاره کرد. در واقع اگر می‌خواهید اقامتتان با آرامش بیشتری همراه باشد اقامت در این هتل به شدت توصیه می‌شود. از نظر بهداشتی و تمیزی تمام این امکانات در درجه بالایی از بهداشت ظاهر شده‌اند. اینترنت رایگان در دسترس تمامی مسافران هتل خواهد بود و از این لحاظ جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. تهویه مطبوع هتل در حد بسیار مناسبی وجود دارد. پارکینگ هتل با دریافت هزینه اضافی، در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. علاوه بر این موارد خدمات خشکشویی، لاندری و اوتو برای مسافران هتل با دریافت هزینه اضافی ارایه خواهد‌شد. علاوه بر وجود امکانات تفریحی و ورزشی جالب است بدانید بخشی از هتل بعنوان کتابخانه در اختیار مسافران هتل قرار می‌گیرد. حس‌گرهای دود برای تشخیص بموقع هر آتش سوزی احتمالی در بخش‌های مختلف ساختمان هتل تعبیه شده‌است. صندوق امانات هتل نیز برای مسافران تعبیه شده‌است تا خیالشان از بابت لوازم و مدارکشان راحت باشد. اگر جلسات کاری دارید می‌توانید از خدماتی که برایتان ارایه می‌شود استفاده کنید. هتل Parkhouse Hotel & Spa Istanbul دارای آسانسور نیز هست. برای معلولان نیز خدمات خاصی ارایه می‌شود تا با سهولت در هتل اقامت داشته‌باشند.

امکانات و اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Parkhouse Hotel & Spa Istanbul بسیار جذاب هستند و طراحی داخلی این اتاق‌ها طوری انجام شده‌است که انرژی مضاعفی به شما منتقل می‌شود. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون هستند و از تمامی اتاق‌ها به راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شوید. در تمام اتاق‌ها وسایل تهیه چای و قهوه همراه با فنجان و ظروف مورد نیاز وجود دارد. تخت‌هایی بسیار راحت با تشک و پتوهای بسیار درجه یک و تمیز در تمام اتاق‌ها وجود دارد. حمام‌هایی بسیار تمیز با لوازم بهداشتی درجه یک در اتاق‌های هتل وجود دارد. علاوه بر این‌ها تهویه مطبوع و کولر نیز برای اتاق‌ها تعبیه شده‌است. لوازم ورزشی نیز در واحدهای اقامتی این هتل وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق‌های دلوکس با یک تخت بزرگ دو نفره
• اتاق‌های پنت هاوس با بالکن و یک تخت دو نفره
• اتاق ممتاز کینگ با یک تخت دو نفره
• سوییت دو خوابه خانودگی با دو اتاق خواب در هرکدام یک تخت تک نفره و یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل رستوران ندارد، ولی صبحانه بصورت بوفه برای تمام مسافران هتل ارایه می‌شود.

فاصله هتل پارک هاوس و اسپا استانبول با جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دریای مرمره: ۱۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید تپه ناتولیس: ۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۵.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۱۵.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه توپکاپی: ۱۵.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱۶ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۱۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است