search
menu

هتل Park Inn By Radisson Istanbul Ataturk Airport

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Park Inn By Radisson Istanbul Ataturk Airport
امکانات و خدمات عمومی هتل پارک این بای رادیسون استانبول آتاتورک ایرپورت
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارک این بای رادیسون استانبول آتاتورک ایرپورت تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Park Inn By Radisson Istanbul Ataturk Airport


هتل پارک این بای رادیسون استانبول آتاتورک ایرپورت، هتل ۵ ستاره در منطقه کوچوک چکمجه (Kucukcekmece) استانبول است که امکانات رفاهی عالی برای مهمانان فراهم کرده و اقامت راحت و به یاد ماندنی برایشان رقم می زند. با وجود این که هتل پارک این بای رادیسون استانبول آتاتورک ایرپورت از بسیاری از جاهای دیدنی استانبول از قبیل برج گالاتا، مسجد سلیمانیه و ... فاصله دارد، مهمانان می توانند توسط وسایل حمل و نقل عمومی همچون مترو به طور سریع و آسان به آن ها دسترسی داشته و بازدید کنند. البته، مهمانانی که در این هتل اقامت می کنند به بسیاری از اوت لت های استانبول دسترسی آسان دارند و می توانند در اوقات فراغتشان به خرید و گشت و گذار در آن ها مشغول شوند. کارکنان هتل Park Inn By Radisson Istanbul Ataturk Airport بسیار زحمتکش و کاردان هستند و تلاش می کنند رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل پارک این بای رادیسون استانبول آتاتورک ایرپورت


در هتل پارک این بای رادیسون استانبول آتاتورک ایرپورت انواع امکانات و خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول ترجیح می دهند با خودروی شخصی شان سفر کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی شیک، بزرگ و لوکس هتل در طبقه همکف واقع شده و امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، مرکز تجاری، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تبدیل ارز، فتوکپی، فکس، برگزاری میتینگ ها و همایش ها، اتو، سوئیت پرس، خشکشویی، لباسشویی، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل پارک این بای رادیسون استانبول آتاتورک ایرپورت به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط دارند و به راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس و فضای سبز طراحی شده که برای استراحت و تنفس مکان خوبی به حساب می آیند. مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است تا بدانند در هتل پارک این بای رادیسون استانبول آتاتورک ایرپورت حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون، مناسب هر نیاز و سلیقه ای در هتل پارک این بای رادیسون استانبول آتاتورک ایرپورت وجود دارند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های مهمان استاندار، سوپریور و خانواده هستند. کف تمام اتاق ها با موکت های باکیفیت فرشینه شده و رنگ های گرم با هماهنگی جذاب و دلنشین در طراحی اتاق ها به کار گرفته شده اند. دکوراسیون اتاق ها شیک و لوکس است و فضای بسیار دنج و آرامش بخشی داخل اتاق ها وجود دارد. تمام اتاق ها عایق صدا هستند و استعمال سیگار داخل اتاق ها ممنوع است. اتاق ها از تمیزی و نظافت خوب و رضایت بخشی برخوردارند؛ زیرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. اقامت در این هتل تجربه بسیار شیرین و به یاد ماندنی برای مهمانان می شود. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، صندوق امانات، آباژور، قهوه / چای ساز، مینی بار، میز آرایش و آینه، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... مهیا گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


یک استخر سرپوشیده در هتل وجود دارد که در تمام سال قابل استفاده و برای مهمانان رایگان است. در اطراف استخر تخت و حوله تعبیه شده اند. مهمانان می توانند از آب تنی و شنا در استخر لذت ببرند. همچنین، در مرکز اسپا و سلامت هتل انواع خدمات ریلکسیشن و مراقبت از جمله حمام ترک، سونا، اتاق بخار و ... ارائه می شوند و استفاده از این خدمات قطعا روز مهمانان را می سازد. مهمانانی هم که به سلامت و تناسب اندام خود، حتی در سفر اهمیت می دهند، می توانند تمرینات روزانه شان را در سالن بدنسازی هتل به طور روزانه و مرتب انجام دهند.

رستوران هتل


در هتل پارک این بای رادیسون استانبول آتاتورک ایرپورت دو رستوران وجود دارند که هر کدام انواع غذاهای باکیفیت و خوشمزه محلی و بین الملل برای مهمانان تدارک دیده و سرو می کنند. وعده صبحانه به صورت بوفه ای سرو می گردد. دیگر وعده ها شامل ناهار، برانچ و شام به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می گیرند. در رستوران «آنادولو ضیافت» انواع غذاهای ترکی سرو می شوند.

فاصله هتل پارک این بای رادیسون استانبول آتاتورک ایرپورت تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید گونشلی پارک استانبول: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا پاور اوت لت ۲۱۲ استانبول: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مال آف استانبول: ۷ کیلومتر
فاصله تا پارک دریاچه کوچوک چکمجه استانبول: ۷٫۲ کیلومتر
فاصله تا استادیوم المپیک آتاترک استانبول: ۱۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا کاله اوت لت استانبول: ۱۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است