search
menu

هتل Park Inn by Radisson Istanbul Asia Kavacik

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Park Inn by Radisson Istanbul Asia Kavacik
امکانات عمومی هتل پارک این بای رادیسون استانبول آسیا کاواجیک
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارک این بای رادیسون استانبول آسیا کاواجیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Park Inn by Radisson Istanbul Asia Kavacik


هتل پارک این بای رادیسون استانبول آسیا کاواجیک در منطقه آسیایی شهر استانبول واقع شده است. این هتل چهار ستاره زیبا تنها ۵ دقیقه تا پل فاتح سلطان محمد فاصله دارد که در این شهر یکی از مشهورترین پل ها به شمار می رود. مسافران این هتل می توانند با طی کردن ۱۰ دقیقه مسافت به مغازه های لوکس، رستوران ها، کافی شاپ ها و مراکز خرید دسترسی داشته باشند. منطقه تاریخی سلطان احمد نیز خدودا ۱۸ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد و در این منطقه چندین جاذبه تاریخی برای بازدید مسافران وجود دارد که می توان به مسجد و موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، آب انبار باسیلیکا، کاخ دلمه باغچه، برج دختر و چندین مورد دیگر اشاره کرد. توجه داشته باشید برای دسترسی به فرودگاه استانبول از هتل Park Inn by Radisson Istanbul Asia Kavacik می توانید از شاتل فرودگاهی استفاده کنید و مسیر ۵۵ کیلومتری را با خیال راحت طی کنید. برخی از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، سالن بدنسازی، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و بار.

امکانات عمومی هتل پارک این بای رادیسون استانبول آسیا کاواجیک


بخش ورودی این هتل به عنوان پذیرش فعالیت دارد که به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران گرامی هستند. برای مسافرانی که ماشین شخصی داشته باشند، در صورت اقامت در این هتل پارکینگ اختصاصی رایگان در اختیارشان قرار داده می شود. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. خدماتی مانند اتاق چمدان برای مسافرانی مناسب است که اتاق خود را تحویل داده اند ولی تا زمان پروازشان فرصت باقیست، بنابراین با خیال راحت می توانند چمدان هایشان را به این بخش بسپارند و برای آخرین بار به گشت و گذار در این شهر بی نظیر بپردازند.
همچنین در طی اقامت در هتل Park Inn by Radisson Istanbul Asia Kavacik نیز می توانید با راهنمایی میز تور و بلیط گردشگری از جاهای مختلف بازدید کنید. در حین اقامت در این هتل می توانید از خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو با پرداخت هزینه جداگانه بهره مند شوید. برخی از مسافران ممکن است به دلیل سفرکاری با خرید بلیط هواپیما عازم استانبول شوند، در این صورت با انتخاب این هتل به عنوان محل اقامت می توانند جلسات و کنفرانس هایشان را در مرکز بیزینس هتل پارک این بای رادیسون برگزار کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل مدرن و لاکچری پارک این بای رادیسون با اتاق های عایق صدا برای میهمانان اقامتی همراه با آرامش به ارمغان می آورد. همه اتاق ها دارای دکوراسیونی با رنگ های دلنشین هستند. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل یا توئين استاندارد، اتاق دوبل یا توئين سوپرییر، اتاق خانواده و سوئیت جونیور. در داخل اتاق ها می توانید از خدماتی نظیر اینترنت وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، کتری برقی، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزکار، فضای نشیمن و حمام های اختصاصی و مجهز بهره مند شوید. حتی برخی از اتاق ها شامل جکوزی داغ نیز بوده و برای استراحت بعد از یک روز خسته کننده مناسب است.
خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس در هتل Park Inn by Radisson Istanbul Asia Kavacik برای تمامی اتاق ها ارائه می شود. توجه داشته باشید که به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها برای افراد سیگاری محلی به دور از اتاق ها مشخصی کرده اند.

امکانات تفریحی هتل


خدمات مربوط به ماساژ یکی از امکانات ارائه شده در این هتل محسوب می شود که انواع ماساژهای روز ارائه می شوند. در مرکز سلامت و اسپای این هتل می توانید در حمام ترکی ریلکس کرده یا به اتاق بخار و سونا بروید. در سالن بدنسازی نیز می توانید با مجهزترین دستگاه های دنیا ورزش کنید.

رستوران هتل


رستوران این هتل استلا نام دارد و در طبقه پایین هتل واقع شده است. این رستوران با منوی قوی و غذاهای بسیار خوشمزه مدیترانه ای و ترکی همه میهمانان را به سوی خود جذب می کند. در این رستوران انواع نوشیدنی های گرم و سرد ارائه می شود، همچنین در هنگام عصر نیز می توانید خودتان را به یک فنجان قهوه همراه با کیک های روز تازه میهمان کنید.

فاصله هتل پارک این بای رادیسون استانبول آسیا کاواجیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پل فاتح سلطان محمد: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک ببک: ۱۰.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک امیرگان: ۱۰.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه رومی: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱۶ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۶.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است