search
menu

هتل Paradise Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Paradise Hotel Istanbul
موقعیت مکانی هتل پارادایس استانبول
امکانات و خدمات عمومی هتل پارادایس
انواع اتاق های هتل پارادایس
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Paradise Hotel Istanbul


هتل پارادایس استانبول یکی از هتل های ۳ ستاره منطقه بی اوغلوی استانبول است که با داشتن امکانات و خدمات متنوع و در عین حال مقرون به صرفه خود توانسته به یکی از محبوب ترین و ارزان ترین انتخاب های گردشگران تبدیل شود. با خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول قدم بعدی انتخاب یک هتل ارزان قیمت است که هتل پارادایس انتظاراتتان را به خوبی برآورده می کند.

موقعیت مکانی هتل پارادایس استانبول


هتل Paradise Hotel Istanbul با قرارگیری در یکی از منطقه های شناخته شده و اصلی شهر یعنی بی اوغلو دسترسی به برخی جاذبه های شهر مثل برج گالاتا و بازار بزرگ، خیابان ها و میدان معروف استانبول و ایستگاه های قطار را بی دغدغه و راحت می سازد. این هتل فاصله چندانی با استقلال و تقسیم ندارد؛ خیابان و میدانی که با اقامت در هر نقطه از استانبول راهتان به آنجا می افتد چون جذابیت های این منطقه هر کسی را به سمت خود می کشاند.

امکانات و خدمات عمومی هتل پارادایس


دلایل متعددی باعث محبوبیت هتل پارادایس بین گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول شده که از بین آن ها می توان به امکانات و خدمات قابل قبول هتل مثل سرویس شاتل، اتاق های عایق صدا، اتاق های خانواده، روم سرویس و پارکینگ اشاره کرد.

انواع اتاق های هتل پارادایس


واحدهای اقامتی که هتل پارادایس برای میزبانی از مهمانان خود آماده کرده در دسته بندی اتاق های دبل، اتاق تریپل، اتاق خانواده، اتاق استاندارد سینگل، اتاق اکونومی سینگل و بیسیک دبل ارائه می شوند که ظرفیت های ۱ تا ۳ نفره دارند. مجموع واحدهای اقامتی هتل پارادایس ۳۰ اتاق است و هر مهمانی با توجه به بودجه و سلیقه خود اقدام به رزرو یکی از آن ها می کند.

امکانات اتاق های هتل


تمامی این اتاق ها دارای دیوارهای عایق صدا هستند تا آسایش و راحتی مهمانان را فراهم کنند و با امکانات رفاهی مثل تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، چای ساز، گاوصندوق و حمام اختصاصی مجهز شده اند. چیدمان این اتاق ها به شکل کاملا ساده ولی تر و تمیز است و بیش ترِ آن ها بالکن هایی دارند که می توان هنگام صبح با صرف قهوه یا چای از هوای مطبوع و تازه ای بهره مند شد.

گزینه های صرف غذا


با اقامت در هتل پارادایس استانبول صبحانه های خود را به صورت رایگان میل خواهید کرد و در ساعات مشخصی می توانید غذاهای محبوب خود را از رستوران هتل سفارش دهید و در اتاق خود میل کنید یا به رستوران هتل سر بزنید. این رستوران با طبخ و سرو انواع غذاهای بین المللی و محلی از مهمانان خود پذیرایی می کند ولی محیط چندان باصفایی ندارد و بهتر است دل به خیابان های اطراف هتل بزنید و طعم غذاهای رستوران های محبوب را بچشید.

دیگر خدمات و امکانات هتل


یکی از خدماتی که با اقامت در هتل پارادایس از آن بهره مند می شوید، دریافت بلیط جاذبه ها و بلیط وسایل نقلیه عمومی است. البته گاهی خدمات تور نیز در این هتل ارائه می شود و پرسنل پذیرش به صورت شبانه روزی آماده راهنمایی در این امور و همچنین کرایه خودرو هستند. ضمنا فتوکپی و فکس تنها امکاناتی هستند که در سفرهای کاری به این هتل می توانید از آن بهره مند شوید.
دلایل انتخاب هتل
موقعیت مکانی مناسب
قیمت مقرون به صرفه

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل پارادایس استانبول تا برج گالاتا: ۵۰۰ متر
فاصله هتل پارادایس استانبول تا خیابان استقلال: ۱ کیلومتر
فاصله هتل پارادایس استانبول تا میدان تقسیم: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل پارادایس استانبول تا بازار ادویه جات: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل پارادایس استانبول تا مسجد سلیمانیه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل پارادایس استانبول تا برج ساعت دلمه باغچه: ۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است