search
menu

هتل Palde Hotel & Spa Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Palde Hotel & Spa Istanbul
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
خدمات هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل پالده اند اسپا

درباره هتل Palde Hotel & Spa Istanbul


پالده هتل اند اسپا استانبول (به انگلیسی: Palde Hotel & Spa) انتخابی ایدئال برای گردشگرانی است که بلیط هواپیما استانبول را خریداری کردند و قصد دارند در نزدیکی جاهای دیدنی استانبول در هتلی چهار ستاره و باکیفیت اقامت کنند. این اقامتگاه پرطرفدار به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر و در نزدیکی منطقه سرزنده و پر جنب‌وجوش سلطان ‌احمد که قطب تاریخی استانبول محسوب می‌شود، به محدوده وسیعی از جاذبه‌های تاریخی استانبول نظیر کاخ توپکاپی، آب‌انبار باسیلیکا و موزه ایاصوفیه دسترسی کامل دارد و به لطف داشتن امکانات رفاهی قابل قبولی نظیر استخر روباز، سونا، حمام ترکی، رستوران و پارکینگ، مکانی مناسب برای اقامتی طولانی و به‌یادماندنی در استانبول به‌حساب می‌آید.

واحدهای اقامتی هتل


پالده هتل اند اسپا استانبول برای میزبانی از میهمانان خود از ۴۴ باب واحد اقامتی لوکس و دل‌باز با تجهیزاتی شیک و مدرن بهره جسته است. کلیه واحدهای اقامتی هتل از دکوری دلپسند و دوست‌داشتنی برخوردار بوده و به امکانات رفاهی فراوانی از جمله تلویزیون ۵۷ اینچ صفحه تخت متصل به شبکه‌های پریمیوم ماهواره‌، چای‌ساز، قهوه‌جوش، میز و صندلی شیک، سیستم تهویه مطبوع و تختخواب‌هایی نرم و راحت با ملحفه‌هایی از برند باکیفیت فرت ایتالیا مجهز شده‌اند. دیوارهای تک‌تک واحدهای اقامتی هتل برای ایجاد فضایی عاری از سروصدا، عایق صوتی شده‌اند تا آرامش مطلق میهمانان با ایجاد محیطی ساکت تضمین گردد. گفتنی است که افراد می‌تواند واحد اقامتی مدنظر خود را از میان طرح‌های اقامتی مختلفی نظیر اتاق‌هایی دولوکس با تختخواب‌های کینگ و کویین، سوئیت‌هایی با منظره تماشایی از شهر دیدنی استانبول و اتاق‌هایی مجهز به امکانات VIP برگزینند و اقامت دل‌چسب و خاطره‌انگیزی را در این هتل تجربه کنند.

امکانات رفاهی هتل


هتل پالده اند اسپا استانبول، امکاناتی قابل‌قبول را به فراخور سطح و تعداد ستارگان خود به خریداران بلیط هواپیما استانبول ارائه می‌دهد. امکاناتی نظیر پارکینگ خصوصی (با هزینه)، سالن اجلاس (با هزینه)، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاهی (با هزینه)، محوطه نگهداری از باروبنه، رستوران، کافی شاپ، آسانسور، اتاق خانواده، سونا، اسپا، صندوق امانات، اتاق بخار و حمام ترکی به کلیه میهمانان هتل ارائه خواهد گشت. ازآنجایی‌که استفاده از استخر برای تمامی ساکنان این هتل رایگان است، میهمانان می‌توانند لذت شنا در استخر پاکیزه هتل پالده اند اسپا را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تجربه کنند.

خدمات هتل


رفاه مطلق میهمانان هتل باوجود خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی، اتوشویی، دورنگار، فتوکپی، صرافی، خانه‌داری، پذیرش شبانه‌روزی و ماساژ در این هتل فراهم گردیده است. مادامی‌که گردشگران در این هتل سکونت دارند، می‌توانند بدون ترک هتل، از خدمات آرایشی و زیبایی سالن هتل استفاده کنند و از پکیج درمانی جوان‌سازی و مراقبت از پوست بهره‌مند گردند. اینترنت پرسرعت نیز به‌عنوان بخشی از خدمات رایگان هتل در اختیار تمامی میهمانان قرار خواهد گرفت تا هیچ کمبودی را در طول اقامت در پالده هتل اند اسپا احساس نکنند.

موقعیت مکانی هتل


همان‌طور که در ابتدا نیز بدان اشاره شد، پالده هتل اند اسپا در مکانی بسیار مناسب و در نزدیکی طیف وسیعی از جاهای دیدنی استانبول و اماکن گردشگری این شهر تماشایی واقع شده است. با اقامت در این هتل دیگر نیازی نیست نگران هزینه گزاف کرایه تاکسی‌های استانبول باشید، چراکه در چند متری برترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های توریستی این شهر شگفت‌انگیز سکونت خواهید داشت. مقاصدی محبوبی چون آب‌انبار باسیلیکا، موزه ملی علوم و فناوری استانبول، پارک گلخانه، موزه باستان‌شناسی استانبول، کاخ توپکاپی، بازار ادویه، مسجد سلیمانیه و ستون کنستانتین، همگی در محدوده یک کیلومتری این هتل قرارگرفته‌اند و دسترسی به آن‌ها حتی با پای پیاده نیز در اندک زمانی امکان‌پذیر است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پالده اند اسپا


فاصله هتل تا مرکز فرهنگی هودجا پاشا: ۱۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه ملی علوم و فناوری استانبول: ۱۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک گلخانه: ‌۴۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه باستان‌شناسی استانبول: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا آب‌انبار باسلیکا: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۶۰۰ متر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است