search
menu

هتل Palace Point Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Palace Point Hotel Istanbul
امکانات هتل عمومی هتل پالاس پوینت استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل پالاس پوینت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Palace Point Hotel Istanbul


هتل پالاس پوینت در منطقه هوجا پاشای استانبول واقع شده است که یکی از محبوب ترین مناطق شهر به شمار می رود. این هتل تک ستاره در منطقه ای تاریخی و پررفت و آمد و مملو از کافه ها، رستوران ها و بارها قرار دارد که می‌توانید از محیط بیرون لذت برده و فضای محلی و همچنین غذاهای سنتی ترکی را احساس کنید. نزدیکی Palace Point Hotel با جاذبه های دیدنی شهر مانند کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت و همچنین پارک گلخانه که در فاصله کمتر از ۱۰۰ متری از این هتل قرار دارند و نیز دسترسی به امکانات مهم شهر از ویژگی‌های مهم هتل پالاس پوینت است. همچنین ایستگاه تراموا Gulhane و بندر کشتی Sirkeci-Eminonu فقط چند قدم با این هتل فاصله دارد که مهمانان با چند دقیقه پیاده روی می‌توانند به جاهای دیدنی شهر دسترسی داشته باشند. این هتل در فاصله ۴۴ کیلومتری از فرودگاه استانبول و ۴۸ کیلومتری فرودگاه صبیحا گوکچن واقع شده است و در صورت نیاز خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با هزینه اضافی ارائه می‌شود. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل پالاس پوینت یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که لحظات بسیار دل‌‌انگیزی را برای مسافران رقم خواهد زد.

امکانات هتل عمومی هتل پالاس پوینت استانبول


امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل پالاس پوینت، اقامتی دلپذیر را برای مهمانان تضمین می‌کند. از جمله ویژگی های برتر هتل می‌توان به Wi-Fi رایگان در همه اتاق ها، میز پذیرش ۲۴ ساعته و ورود سریع/خروج سریع اشاره کرد. در این هتل دسترسی به پارکینگ عمومی با دریافت هزینه اضافی (۱۵ یورو در روز) در مکانی نزدیک امکان پذیر است و علاوه بر آن دارای یک پارکینگ خیابانی نیز است. از دیگر خدماتی که این هتل در اختیار مهمانان می‌گذارد می‌توان به خدمات رفت و برگشت فرودگاهی اشاره کرد که با دریافت هزینه اضافی برای مهمانان ارائه می‌شود. همچنین خدمات فکس و فتوکپی نیز در دسترس است. این هتل دارای اتاق هایی مخصوص افراد غیرسیگاری است. در این هتل صبحانه در سالن صبحانه ساختمان مجاور سرو می‌شود. در این هتل استعمال دخانیات و نیز به همراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع است. پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی تسلط دارند. هتل پالاس پوینت فاقد رستوران است اما باتوجه به وجود رستوران ها و کافه های اطراف هتل و نیز فاصله کم این هتل با اماکن اصلی شهر امکان دسترسی به انواع غذاهای مختلف را برای مهمانان فراهم کرده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل پالاس پوینت با رنگ های خاکی و کف تزئین شده با فرش دارای انواع مختلفی از اتاق ها شامل اتاق تک نفره اکونومی، اتاق تویین، اتاق تریپل و اتاق تک نفره با نمای روبه پارک است که در صورت سفر چه به صورت انفرادی یا با گروه دوستان و خانواده متناسب با نیاز خود امکان دسترسی به انواع اتاق ها وجود دارد. اتاق‌های هتل Palace Point با دکوراسیون زیبا که همه آنها با سلیقه مبله شده اند دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون LCD با کانال های ماهواره ای، مینی بار و کتری برقی هستند. همچنین اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و نیز سیستم گرمایشی هستند. هر اتاق‌‌ دارای صندوق امانات و حمام اختصاصی بوده و حمام‌‌ها دارای دوش، سشوار، حوله و توالت فرنگی هستند. برخی از اتاق ها دارای بالکن بوده و منظره زیبایی از شهر را ارائه می‌دهند.

فاصله هتل پالاس پوینت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا بنای یادبود آتاتورک: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولما باغچه: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است