search
menu

هتل Opale Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Opale Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل اوپال استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوپال استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Opale Hotel Istanbul


هتل اوپال از هتل‌های سه ستاره مشهور در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل در منطقه‌ای بسیار عالی از شهر قرارگرفته است که این منطقه دارای جاذبه‌های دیدنی و تاریخی زیادی است و به سایر نقاط شهر استانبول دسترسی آسانی دارد و به‌راحتی می‌توانید از جای‌جای این شهر و جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید در هر ساعتی از شبانه‌روز دسترسی داشته باشید. با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل برای اقامتتان دسترسی راحتی به میدان مشهور تکسیم خواهید داشت که حدوداً ۱.۷ کیلومتر فاصله دارد و از این میدان تا خیابان استقلال نیز فاصله اندکی وجود دارد.
جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل اوپال بازار ادویه با ۱.۷ کیلومتر فاصله و برج گالاتا با ۲.۱ کیلومتر فاصله جزو جاذبه‌های دیدنی و مشهور شهر استانبول به شمار می‌روند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز با ۳۳ کیلومتر فاصله از هتل Opale Hotel Istanbul فرودگاه استانبول است که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اوپال استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است و در میز پذیرش در این هتل به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند و این‌که خدماتی مانند اتوکشی، مرکز بیزینس با فکس و فتوکپی نیز در لابی هتل اوپال انجام می‌گیرند. حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند. پارکینگ این مجموعه نیز به‌صورت پارکینگ عمومی در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده است و استفاده از این پارکینگ به‌طور روزانه شامل هزینه بوده ولی نیاز به رزرو قبلی ندارد. در لابی نیز می‌توانید از خدماتی مانند خدمات باربری، اتاق چمدان، میز تور و گردشگری بهره‌مند شوید و در این بخش در رابطه با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی اطلاعات کسب کرده و تا ساعت‌ها سرگرم شوید. در هتل Opale Hotel Istanbul خدمات مربوط به شستشو می‌توان به خشک‌شویی و لباسشویی اشاره کرد که با هزینه مجزا انجام می‌گیرند ولی امکانات مربوط به اتوکشی رایگان است. پرسنل این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید و برای دسترسی به طبقات مختلف نیز آسانسور تعبیه‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در هتل اوپال عبارت‌اند از اتاق دلوکس، سوئیت پانوراما با تراس، اتاق دوبل استاندارد و اتاق خانواده. همه اتاق‌ها به‌طور مرتب و روزانه نظافت شده و اقامتی همانند منزل شخصی برای مسافران به ارمغان می‌آورد. اتاق‌های موجود در این هتل ضد آلرژی بوده و چشم‌انداز زیبایی رو به شهر دارد. مسافران از تراس اتاق‌ها می‌توانند از منظره باغ لذت ببرند و در داخل اتاق‌های هتل Opale Hotel Istanbul نیز می‌توانید از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، کمد لباس، کتری برقی، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. علاوه بر موارد گفته‌شده در اتاق‌های این هتل می‌توانید از خدماتی مانند چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کف پارکت شده همراه با کتری برقی، امکانات شستشو، فضای نشیمن، بالکن و کاناپه تخت شو نیز بهره‌مند شوید. همچنین در داخل اتاق‌ها می‌توانید انواع شکلات، میوه، نوشیدنی‌های سرد و گرم و بطری‌های آب با پرداخت هزینه مجزا استفاده کنید.

رستوران هتل


رستوران و بار موجود در داخل این هتل در وعده‌های گوناگون در حال ارائه خدمات به مسافران هستند که انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی محلی را به‌صورت نهایی سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل اوپال استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۳۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است