search
menu

هتل Obelisk Hotel & Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Obelisk Hotel & Suites Istanbul
امکانات عمومی هتل و سوئیت اوبلیسک استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوبلیسک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Obelisk Hotel & Suites Istanbul


هتل و سوئیت اوبلیسک از هتل‌های مشهور و سه ستاره در منطقه فاتح شهر استانبول است. این منطقه از استانبول مملو از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی است و در میان گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است، تا حدی که مسافران از جاهای مختلف دنیا در هنگام خرید بلیط هواپیما علاقه‌مند به رزرو این هتل هستند. پیشنهاد ما انتخاب این هتل برای اقامتتان در شهر استانبول است، مطمئناً از این انتخاب لذت خواهید برد و برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق‌تر خواهید شد. با توجه به موقعیت قرارگیری این هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه ۴۰۰ متر و تا مسجد آبی ۲۰۰ متر فاصله وجود دارد و بازدید از این جاذبه‌های دیدنی به همه گردشگران توصیه می‌شود. علاوه بر این‌ها فرودگاه نزدیک به هتل Obelisk Hotel & Suites Istanbul نیز فرودگاه صبیحه گوکچن است که حدوداً ۳۰ کیلومتر فاصله دارد و از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای، رایگان شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل و سوئیت اوبلیسک استانبول


در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران سراسر جهان هستند. خدمات دیگر مانند روم سرویس و اینترنت وای فای در تمامی نقاط قابل‌دسترس هستند و این‌که در لابی هتل می‌توانید از خدمات باربری و صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. بخش تور و گردشگری نیز در لابی این هتل دایر گردیده و بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی را با هزینه مجزا ارائه می‌دهند. بر اساس قوانین رایج در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل را ندارند. از دیگر خدمات ارائه‌شده در لابی می‌توان به میز پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، خدمات باربری اشاره کرد.
همچنین برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر با کرایه اتومبیل از هتل Obelisk Hotel & Suites Istanbul می‌توانید خودتان رانندگی کرده و به‌تمامی نقاط شهر دسترسی داشته باشید. برای رفتن به طبقات مختلف این هتل آسانسور تعبیه‌شده است و برای افرادی که دچار مشکلات جسمانی هستند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است. به یاد داشته باشید که این هتل پارکینگ ندارد، بدین‌جهت افرادی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید از پارکینگ‌های عمومی یا خیابان‌های اطراف برای پارک خودرویشان استفاده کنند. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در هتل و سوئیت اوبلسیک با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. پرسنل مجرب این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند. هنگام سفر به شهر استانبول به خاطر کار و تجارت ممکن است به خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیاز داشته باشید که به‌راحتی می‌توانید در مرکز بیزینس این هتل از این خدمات بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع واحدهای اقامتی در داخل این هتل عبارت‌اند از سوئیت خانواده، اتاق دوبل، اتاق دوبل دلوکس با بالکن و چشم‌انداز دریا و اتاق توئین یا دوبل. در اتاق‌های هتل و سوئیت اوبلیسک می‌توانید از تختخواب‌های استاندارد همراه با ملافه و بالش‌های تمیز بهره‌مند شوید و اینکه همه اتاق‌ها به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شود. هر یک از اتاق‌های موجود در داخل هتل Obelisk Hotel & Suites Istanbul شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، فضای نشیمن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام اختصاصی هستند. این حمام‌ها شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل


در میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به رستوران اشاره کرد که وعده صبحانه در این رستوران به‌صورت روزانه سرو می‌شود و روم سرویس نیز به‌طور شبانه‌روزی دایر است.

فاصله هتل اوبلیسک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۲۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است