search
menu

هتل Nuru Ziya Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nuru Ziya Suites Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل نورو ضیا سوئیت استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نورو ضیا سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Nuru Ziya Suites Istanbul


هتل نورو ضیا سوئیت استانبول، هتل ۳ ستاره در منطقه بی اوغلو، استانبول است که در قلب شهر استانبول واقع شده و تا خیابان استقلال فاصله بسیار کمی دارد. هتل نورو ضیا سوئیت استانبول با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب و مناسب، اقامت راحت و مقرون به صرفه برای مهمانان تآمین می نماید. خیابانی که هتل نورو ضیا سوئیت استانبول در آن قرار گرفته، بسیار آرام و به دور از سر و صدا و ازدحام است. با این حال، در نزدیکی های هتل کافه رستوران ها و یا مراکز خرید متعدد وجود دارند. دسترسی از هتل به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول نیز سریع و آسان است. کارکنان هتل Nuru Ziya Suites Istanbul کاردان، زحمتکش و خوش برخورد هستند و تمام تلاششان را برای به دست آوردن رضایت مهمانان می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل نورو ضیا سوئیت استانبول


مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول می خرند، با رزرو هتل نورو ضیا سوئیت استانبول می توانند از امکانات و خدمات متنوعی که هتل برای رفاه و آسایش آن ها در نظر گرفته، بهره مند شوند. دسترسی به اینترنت وای فای و رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی شیک و زیبای هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، صندوق امانات، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه ها، خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، خدمات کودک و کودکیاری، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها و همایش ها، خدمات شاتل فرودگاهی و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. مهمانانی که می خواهند در سفر به استانبول حیوان خانگی شان را همراه خود ببرند، لازم است بدانند که در هتل نورو ضیا سوئیت استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.
ضمنا، کارکنان هتل نورو ضیا سوئیت استانبول به زبان های انگلیسی، فارسی، روسی، عربی و ترکی مسلط هستند و در ارتباط با مهمانان خارجی بسیار صمیمی و خونگرم برخورد می کنند.

اتاق های هتل


مهمانان در هتل نورو ضیا سوئیت استانبول می توانند اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل نورو ضیا سوئیت استانبول شامل سوئیت های استاندارد، سوئیت دلوکس دوپلکس، خانواده و ... هستند. اتاق ها از دکوراسیون بسیار شیک، مدرن و لوکس برخوردارند و ترکیب رنگ های فوق العاده دلباز و زیبا در طراحی اتاق ها به کار رفته اند. این رنگ های زیبا هماهنگی خاصی با اسباب و اثاثیه اتاق دارند و فضای اتاق را دنج و آرامش بخش می کنند. اتاق های هتل نورو ضیا سوئیت استانبول بسیار تمیز هستند و نظافت آن ها را می توان تضمین کرد. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. برخی اتاق ها دارای فضای کوچک آشپزخانه مانند هستند که تمام تجهیزات اساسی پخت و پز و پذیرایی نظیر سینک، لوازم پذیرایی، یخچال، ست چاقو، کابینت، ماشین ظرفشویی، مایکوویو و ... را دارند. مهمانان می توانند در صورت تمایل، با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت، خودشان داخل واحد به آشپزی بپردازند. برخی اتاق ها نیز دارای بالکن اختصاصی هستند که با مبلمان مخصوص چیدمان یافته اند و برای استراحت و تماشای منظره شهر مکان مناسبی به حساب می آیند. استعمال سیگار در داخل اتاق ها اکیدا ممنوع است. مهمانان اقامت بسیار آسوده و دلچسبی در اتاق های این هتل تجربه می کنند. زمان تحویل اتاق ها در هتل نورو ضیا سوئیت استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام واحدهای هتل نورو ضیا سوئیت استانبول امکانات رفاهی مدرن، اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، قهوه/ چای ساز، میز تحریر، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... مهیا گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای ساعاتی که قرار است مهمانان داخل هتل سپری کنند، یک سری امکانات تفریحی و سرگرم کننده در نظر گرفته شده اند. یک سالن بدنسازی مجهز برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمرینات روزانه خود را به طور مرتب در طول سفر انجام دهند و تناسب اندامشان را حفظ کنند. در اوقات فراغت نیز می توانند از طریق هماهنگی با پذیرش به بازدید از جاذبه های زیبای شهر استانبول بروند. خانوده هایی که کودک کم سن و سال دارند، می توانند از خدمات کودک و کودکیاری استفاده کنند. برای کودکان کانال های مخصوص کودک و بازی های پازل و تخته ای فراهم شده اند تا به سالم ترین شکل ممکن سرگرم شوند.

رستوران هتل


در فضای باز و حیاط هتل نورو ضیا سوئیت استانبول یک کافه رستوران کوچک وجود دارد که انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها را برای مهمانان تدارک دیده و سرو می کند.

فاصله هتل نورو ضیا سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت استانبول: ۵۰۰ متر
فاصله تا موزه پرا استانبول: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت آنتونی پادوا استانبول: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۷٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است