search
menu

هتل Nuevas Suites Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nuevas Suites Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل نوواس سوئیتس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل نوواس سوئیتس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Nuevas Suites Istanbul


هتل نوواس سوئیتس استانبول، از هتل‌های خوب در منطقه بی اوغلو و نزدیکی میدان تکسیم استانبول است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب و مطلوب، سعی در تامین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای بسیار خوبی قرار گرفته، به طوری که مهمانان با اقامت در آن می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌های بالا بابت جابجایی در شهر، از بسیاری از جاذبه‌های مهم و دیدنی استانبول با پای پیاده دیدن کنند. در نزدیکی هتل جاذبه‌هایی چون موزه پرا استانبول، موزه مادام توسو، کاخ دلمه باغچه استانبول، پل گالاتا و ... قرار دارند. میدان تکسیم از معروف‌ترین نقاط استانبول است و دائما زنده بوده و در حال جنب و جوش است. جریان زندگی را در هر لحظه در این مکان می‌توان احساس کرد. برای تجربه اقامت آسوده و دلچسب هتل نوواس سوئیتس استانبول گزینه بسیار خوبی به حساب می‌آید. کارکنان زحمتکش و خوش برخورد هتل Nuevas Suites Istanbul نیز تلاش می‌کنند تا اقامت خوبی برای مهمانان فراهم کرده و رضایت و خشنودی آن‌ها را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل نوواس سوئیتس استانبول


در هتل نوواس سوئیتس استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از محوطه خیابان برای پارک خودروی‌شان استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، روزنامه، گیفت شاپ و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، روم سرویس، خشکشویی، فکس، فتوکپی، پرینت و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی و با حوصله راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل به زبان‌ ترکی صحبت کرده و با روی خوش از مهمانان استقبال می‌نمایند.
لازم است مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، بدانند که در هتل نوواس سوئیتس استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


در هتل نوواس سوئیتس استانبول انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون قابل رزرو هستند. اتاق‌های هتل نوواس سوئیتس استانبول شامل واحدهای دو تخت، سه تخت، چهار تخت و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را نمایی از کوچه و خیابان تشکیل می‌دهد. اتاق‌ها دکوراسیون زیبا و شیک دارند و با اسباب و اثاثیه مناسب و باکیفیت چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل نوواس سوئیتس استانبول از ساعت ۱۳ تا ۱۲ صبح و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل نوواس سوئیتس استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، میز، تلویزیون، مبلمان، مینی بار، قهوه/ چای ساز، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند. برخی واحدها آشپزخانه‌های کوچک نیز دارند که تمام امکانات ضروری پخت و پز در آن‌ها مهیا گشته است. آشپزخانه‌ها دارای یخچال، سینک ظرفشویی، کابینت، ظروف پذیرایی، میز و صندلی و ... هستند.

فاصله هتل نوواس سوئیتس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۳۰۰ متر
فاصله تا موزه معصومیت استانبول: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۵٫۲ کیلومتر
فاصله تا اسکله امینونو استانبول:۵٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است