search
menu

هتل Nowy Efendi Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nowy Efendi Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل نووی افندی استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نووی افندی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nowy Efendi Hotel Istanbul


یکی از هتل‌های چهار ستاره و اقتصادی در شهر تاریخی و زیبای استانبول، هتل نووی افندی است که در محله سلطان احمد در استانبول واقع ‌شده‌است. هتل نووی افندی به جاذبه‌های تاریخی مشهور شهر استانبول، مراکز خرید و دریا نزدیک است. یکی از مزیت‌های هتل Nowy Efendi Hotel، نزدیکی آن به ایستگاه‌های قطار تراموا است که می‌توانید سوار قطار شوید و به بازدید از دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال بروید. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، خوب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول در نزدیکی هتل نووی افندی است و در حدود ۱ ساعت با ماشین از فرودگاه به هتل نووی افندی استانبول می‌رسید.

امکانات و خدمات عمومی هتل نووی افندی استانبول


در هتل نووی افندی امکانات و تجهیزات عالی وجود دارد که متناسب با اقامتی آسوده فراهم شده‌اند و شامل مواردی هستند از قبیل: لابی، آسانسور، پارکینگ، کافی‌شاپ، رستوران برای سرو صبحانه، سیستم اطفا حریق، اینترنت رایگان و پر سرعت، کتابخانه، تجهیزات جلسه و کنفرانس، فکس و فتوکپی. خدماتی که در هتل Nowy Efendi Hotel قابل استفاده هستند شامل این موارد هستند: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، خدمات اتاق، خدمات ویژه معلولین، نگهداری از چمدان، میز ارائه تور، شاتل گشت شهری، تبدیل ارز، ارائه بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی، خدمات دربانی و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه، واکس کفش، اتو، لباسشویی و خشکشویی. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و برگشت هتل نووی افندی استفاده کنید تا رفت‌و‌آمدی راحت را داشته باشید. در صورت تمایل به رانندگی در شهر، می‌توانید از هتل نووی افندی خودرو اجاره کنید. کارکنان مجرب و ماهر هتل مجلل نووی افندی به چندین زبان خارجی صحبت می‌کنند و با استقبالی گرم از مسافران پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل


هتل نووی افندی دارای ۲۸ اتاق متنوع با طراحی و دکوراسیونی جذاب و چشم‌گیر است. انواع اتاق‌های هتل نووی افندی استانبول بدین شرح است: اتاق‌های استاندارد دو نفره دابل که ۱۵ متر مربع هستند، اتاق‌های دو نفره تویین با مساحت ۱۵ متر مربع، اتاق‌های استاندارد سه نفره با سه تخت سینگل و مساحت ۳۰ متر مربع، اتاق‌های خانوادگی که یک تخت دابل و یک تخت سینگل دارند و مساحت آنها ۲۵ متر مربع است، اتاق‌های متصل با ۴۵ متر مربع مساحت و با یک تخت‌ دابل و دو تخت سینگل و سوئیت‌های خانوادگی با ۴۰ متر مربع مساحت، یک تخت دابل و دو تخت سینگل. برخی از واحدهای اقامتی هتل نووی افندی استانبول که در طبقات پایین هتل قرار دارند، دارای فضایی برای نشستن در فضای باز هستند. قابل ذکر است که اتاق مخصوص عروسی و ماه‌عسل هم در هتل نووی افندی موجود است. تجهیزات و وسایل بسیار باکیفیت و خوبی در اتاق‌های هتل نووی افندی وجود دارد که برای اقامتی فراموش‌نشدنی، دلنشین و بدون کمبود فراهم شده‌اند.
امکاناتی که در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل Nowy Efendi Hotel در اختیار مسافران قرار دارد، شامل مواردی است از جمله: یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات دیجیتالی، اینترنت رایگان و پرسرعت، کمد لباس، سیستم گرمایشی، تلفن، میز، صندلی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند شامپو، صابون و حوله، سیستم هشدار و اطفا حریق، چای و قهوه ساز و تهویه مطبوع. باید توجه داشته باشید که اتاق‌های هتل نووی افندی امکان سیگار کشیدن را ندارند، اما در مکان مخصوصی که برای سیگار کشیدن تعبیه شده است می‌توانید این کار را انجام دهید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل نووی افندی یک کتابخانه قرار دارد که برای علاقه‌مندان به کتاب خواندن فرصتی مناسب برای سرگرم شدن است. شما می‌توانید قبل از حضور در هتل در زمان رزرو هتل، اگر مراسم خاصی در پیش رو دارید، مانند جشن تولد، ماه‌عسل، سالگرد ازدواج، روز پدر و یا روز مادر و دیگر جشن‌ها، مسئولین هتل را در جریان بگذارید تا سورپرایزی شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز را تدارک ببینند.

رستوران هتل


در رستوران دنج و شیک هتل نووی افندی می‌توانید صبحی زیبا را با صبحانه‌ای مفصل و لذیذ اغاز کنید. همچنین در کافی‌شاپی که در تراس هتل نووی افندی استانبول قرار دارد، میان‌وعده میل کنید و در کنار خانواده و یا دیگر همراهان خود از تماشای منظره شهر و دریا لذت ببرید و خاطراتی خوش و دلپذیر را برای خود به یادگار بگذارید.

فاصله هتل نووی افندی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ستون کنستانتین: ۵ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۸ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۲۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۲۸ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است