search
menu

هتل Nova Plaza Boutique Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nova Plaza Boutique Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل نوا پلازا بوتیک اند اسپا استانبول
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نوا پلازا اند اسپا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nova Plaza Boutique Hotel


هتل نوا پلازا بوتیک اند اسپا استانبول یکی از هتل‌های ۴ ستاره ترکیه است که در منطقه بی اوغلو واقع شده است و فاصله بسیار کمی از میدان تقسیم دارد. البته چندین هتل‌ گروه هتلداری نوا پلازا در همان حوالی وجود دارند ولی بوتیک هتل نوا پلازا را می‌توان در خیابان شماره ۱۴ پیدا کرد. کسانی که بلیط هواپیما استانبول خریده‌اند و به دنبال اقامتگاه معتبر و مناسبی در حوالی تقسیم هستند، می‌توانند با خیال راحت هتل نوا پلازا بوتیک اند اسپا را رزرو کنند و اقامتی به یادماندنی در این بوتیک هتل داشته باشند. این هتل از جاهای دیدنی استانبول مثل موزه مادام توسو ، خیابان استقلال، کاخ دلمه باغچه و ورزشگاه بشیکتاش فاصله بسیار کمی دارد و می‌توان با چند دقیقه پیاده‌روی به آن‌ها دسترسی داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل نوا پلازا بوتیک اند اسپا استانبول


مهمانان این هتل می‌توانند قبل از رسیدن به استانبول خدمات ترانسفر فرودگاهی و تاریخ چک این و چک اوت را با پذیرش هتل هماهنگ کنند تا در وقت خود صرفه‌جویی کرده و هم به صورت راحتی اقامت خود را شروع کنند. این هتل چه برای کسانی که به خاطر تفریح به استانبول آمده‌اند و چه کسانی که با اهداف کاری به این شهر سفر کرده‌اند، هتل مناسبی است. هتل Nova Plaza Boutique Hotel & Spa دارای پارکینگ اختصاصی است؛ ولی استفاده از آن مستلزم پرداخت هزینه است. اتاق خانواده، تجهیزات اسپا، آسانسور و اینترنت رایگان از دیگر امکانات و خدمات این هتل هستند. ضمنا برخی از امکانات هتل نوا پلازا برای استفاده افراد توان‌جو بهینه شده‌اند و این عزیزان می‌توانند اقامت راحتی در این بوتیک هتل داشته باشند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل Nova Plaza Boutique Hotel & Spa در مجموع دارای ۴۴ واحد اقامتی است. این واحدها شامل اتاق‌های دلوکس دبل، دلوکس تویین و دلوکس تریپل هستند و از پنجره برخی از آن‌ها چشم‌اندازهای زیبایی از دریا پیداست و برخی دارای بخش نشیمن هستند. این اتاق‌ها به سبک مدرن دکور شده‌اند و کف آن‌ها پارکت است. پنجره‌های بزرگ اتاق‌های هتل نورگیری زیادی به آن‌ها داده و باعث دلباز شدن آن‌ها شده است. بیش‌تر اتاق‌های هتل نوا پلازا دارای بالکن اختصاصی هستند که می‌توان از آنجا مناظر دریا، باغ و شهر را نظاره‌گر بود. امکاناتی همچون تلویزیون، تهویه مطبوع، میز، کمد، چای‌ساز و مینی بار در تمامی اتاق‌ها قرار داده شده است. سرویس بهداشتی این اتاق‌ها دارای دوش کابین و مجهز به سشوار، حوله و لوازم بهداشتی هستند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


در هتل نوا پلازا بوتیک اند اسپا مهمانان می‌توانند بعد از دوندگی‌های پی‌درپی در استانبول از خدمات ماساژ هتل بهره‌مند شوند یا در سونا و جکوزی هتل استراحتی به روح و جسم خود بدهند. حمام عمومی و باشگاه نیز از دیگر امکانات این هتل است. مهمانان برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های خود می‌توانند از اتاق‌های شکل U، سالن تئاتر و چیدمان کلاس‌روم که در ظرفیت‌ها و متراژهای مختلف هستند، استفاده کنند. با اقامت در هتل Nova Plaza Boutique Hotel & Spa می‌توان برای دسترسی به نقاط مختلف شهر از خدمات کرایه خودرو یا سرویس شاتل استفاده کرد. خدمات تور، لاندری، کپی و فکس از دیگر خدمات هتل نوا پلازا بوتیک اند اسپا هستند.

رستوران هتل


هتل‌های مجموعه گروه نوا پلازا بیش‌تر به خاطر غذاهای باکیفیتشان که در سطح جهانی هستند و سابقه‌ای ۱۵ساله در این زمینه دارند، معروف‌اند. هتل Nova Plaza Boutique Hotel & Spa نیز از این قاعده مستثنی نیست و در رستوران خود غذاهایی از سراسر جهان را سرو می‌کند. این رستوران ظرفیت ۴۰ نفری دارد و مهمانان می‌توانند از بوفه آن غذاهای متناسب با ذائقه خود را انتخاب کرده و میل کنند. این رستوران در تمامی وعده‌ها پذیرای مهمانان است؛ ولی کسانی که تمایل به میل غذا در اتاقشان داشته باشند، می‌توانند از خدمات روم سرویس هتل استفاده کنند.

فاصله هتل نوا پلازا اند اسپا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه مادام توسو: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است