search
menu

هتل No11 Hotel & Apartments Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل No11 Hotel & Apartments Istanbul
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان شماره ۱۱ استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل‌آپارتمان شماره ۱۱ استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل No11 Hotel & Apartments Istanbul


هتل‌آپارتمان شماره ۱۱ از هتل‌های سه ستاره در منطقه مشهور بی اوغلو در شهر استانبول است. این هتل به دلیل فاصله حدوداً دو کیلومتری تا مرکز شهر در میان مسافران از شهرت خاصی برخوردار است. همچنین به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو نیز می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی، مراکز خرید و انواع رستوران بازدید کنید. این هتل مشهور در قلب منطقه تاریخی پرا واقع‌شده است و به دلیل فاصله ۱۰۰ متری هتل No11 Hotel & Apartments Istanbul تا خیابان پرجنب‌وجوش و جوش استقلال و میدان تکسیم می‌توانید از صبح تا شب در این خیابان سرگرم شوید. علاوه بر این‌ها، چندین رستوران، کافی‌شاپ و بار در اطراف این هتل دیده می‌شود که تنها با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به این رستوران‌ها بروید. موزه پرا در ۱۰۰ متری و برج گالاتا نیز در ۷۵۰ متری این هتل قرار دارند. در فضای بیرونی این هتل نیز باغ زیبای وجود دارد و از تراس‌ها می‌توانید آفتاب بگیرید. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و بار هستند.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان شماره ۱۱ استانبول


اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ عمومی در محلی نزدیک به این هتل قابل‌دسترس است که استفاده از آن شامل هزینه جداگانه بوده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد. در لابی چندین مغازه برای خرید روزمره وجود دارد، همچنین مغازه‌هایی برای سوغاتی نیز در لابی هتل No11 Hotel & Apartments Istanbul تعبیه‌شده‌اند. توجه داشته باشید که برای دسترسی به طبقات بالایی این هتل آسانسور وجود دارد، بدین‌جهت مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند به‌راحتی می‌توانند از طریق آسانسور به اتاق موردنظر دسترسی داشته و به دلیل امکانات رفاهی مناسب اقامتی خوش و به‌یادماندنی را تجربه خواهند کرد. حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را دارند و توجه داشته باشید که برای بردن حیوانات نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در صورت سفر کاری و تجاری می‌توانید در مرکز بیزینس این هتل جلسات و کنفرانس‌های خود را برگزار کنید. همچنین در صورت نیاز به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتو نیز می‌توانند با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های مدرن با آشپزخانه ساده اقامتی خوش برای مسافران رقم می‌زنند. همه اتاق‌ها دارای سقف‌های بلند با دکوراسیونی دیدنی و زیبا همراه با وسایل آنتیک و اسباب و وسایل دست‌ساز و عکس‌های قدیمی نظر مسافران را به‌سوی خود جلب می‌کند. امکانات مدرن مانند تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا در داخل به این اتاق‌های سنتی جلوه خاصی بخشیده است. همچنین در برخی از اتاق‌های هتل No11 Hotel & Apartments Istanbul می‌توانید از بالکن یا تراس بهره‌مند شوید و چشم‌انداز بسیار زیبا و پرهیجان این منطقه را تماشا کنید. در این هتل انواع اتاق وجود دارد که عبارت‌اند از اتاق اکونومی بدون پنجره، سوئیت تک خوابه با آشپزخانه، اتاق سوپرییر با آشپزخانه، اتاق دوبل یا توئین با بالکن، اتاق کامپکت با بالکن، اتاق توئین یا دوبل سوپرییر با آشپزخانه، اتاق دوبل با باغ و اتاق سینگل با آشپزخانه. حمام‌های اختصاصی در داخل اتاق‌ها شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. فضای نشیمن موجود در اتاق‌ها و سوئیت‌ها نیز محلی برای نشستن و استراحت کردن است که میز کار نیز در این بخش قرار داده‌شده است. همچنین می‌توانید در تختخواب‌های استاندارد با ملافه‌های تمیز و بالش‌های نرم استراحت کنید. داخل آشپزخانه‌های اتاق‌ها نیز صندلی مخصوص کودکان، لوازم شستشو، توستر، کتری برقی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال تعبیه‌شده است. سایر امکانات موجود در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از عایق بودن پنجره‌ها و دیوارها برای داشتن قامتی همراه با آرامش، سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکانات اتوکشی و سیستم تهویه مطبوع هوا. در میان اتاق‌های این هتل نیز اتاق خانواده از محبوبیت زیادی برخوردار است که بدین‌جهت مسافران این هتل اکثراً خانواده هستند و در طول سال با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اقامتی به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌شان را رقم می‌زنند. همچنین به دلیل نظافت روزانه اتاق‌ها در این هتل از لحاظ تمیزی موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد.

فاصله هتل‌آپارتمان شماره ۱۱ استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۶۰۰ متر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است