search
menu

هتل Nishant Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Nishant Hotel
امکانات هتل نیشانت
خدمات هتل نیشانت
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل نیشانت استانبول

درباره Nishant Hotel


هتل نیشانت استانبول یکی از هتل‌های محبوب ۳ ستاره در شهر استانبول است که به دلیل موقعیت مکانی خوب و کیفیت بالای خدمات و امکانات رفاهی در بین مسافران شهر استانبول طرفداران فراوانی پیدا کرده است. ساختمان هتل به سبک معماری عثمانی تزئین شده و فضایی متفاوت و جذاب را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کند. هتل به منطقه معروف تکسیم نزدیک است و مسافران می‌توانند با یک پیاده روی کوتاه به آن دسترسی داشته باشند. اماکن تاریخی فراوانی در نزدیکی این هتل قرار دارند که بدون شک مهمانان از بازدید از آن‌ها پشیمان نخواهند شد. برج گالاتا، آب انبار باسیلیکا، کاخ توپکاپی، مسجد آبی و… از جمله اماکن تاریخی و جذاب نزدیک به این هتل هستند. علاوه بر آن Nishant Hotel تا ایستگاه مترو تنها ۴۰۰ متر فاصله دارد و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا با صرف کمترین هزینه و زمان ممکن به هر نقطه‌ای از شهر استانبول که مایل هستند دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری آرام و به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات هتل نیشانت


هتل نیشانت استانبول امکانات متنوعی را به مهمانان ارائه می‌دهد که در رده یک هتل اقتصادی مقرون به صرفه و قابل توجه هستند. هتل در منطقه‌ای از شهر قرار گرفته که مسافران می‌توانند با یک پیاده روی کوتاه به مغازه‌ها و مراکز خرید گوناگون دسترسی داشته باشند. علاوه بر آن کافه و‌ها و مراکز تفریحی فراوانی نیز در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند که اقامت را برای مهمانان جذاب‌تر و دوست داشتنی‌تر می‌کنند. رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ ترکی را به مهمانان ارائه می‌دهد و اگر مهمانان قصد تنوع غذایی بیشتر در سفر را داشته باشند، می‌توانند از غذاهای متنوع رستوران‌های ترکی و بین المللی اطراف هتل لذت ببرند. در این هتل اتاق‌های غیر سیگاری نیز وجود دارند و افرادی که به دود سیگار حساس هستند می‌توانند با انتخاب این اتاق‌ها اقامت زیباتری را در هتل تجربه کنند. Nishant Hotel مجهز به وای فای نیز است که اینترنت رایگان و پرسرعت را به مسافران ارائه می‌دهد.

خدمات هتل نیشانت


علاوه بر امکانات خوبی که در این هتل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد هتل نیشانت استانبول خدمات خوبی را نیز به مسافران ارائه می‌دهد که در جلب نظر آنان تاثیر فراوانی داشته است. پرسنل هتل رفتاری بسیار گرم و صمیمی دارند و از همین جهت مهمانان در زمان اقامت در هتل احساس راحتی کامل را تجربه می‌کنند. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. کارکنان علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند. خدمات صندوق امانات هتل در اختیار مسافران قرار دارد و از اشیاء گرانقیمت و با ارزش مهمانان در طول مسافرت نگهداری می‌کند. هتل دارای خدمات تبدیل ارز نیز است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا ارز مورد نیاز خو را در محل تامین کنند. خدمات خانه داری هتل نیز به صورت روزانه فعال است و تمام واحدهای اقامتی هتل هر روز نظافت می‌شوند. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، سرویس اتو، خشکشویی، لباسشویی و… از دیگر خدمات موجود در Nishant Hotel هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


هتل نیشانت استانبول دارای واحدهای اقامتی شیک و زیبایی است که بدون شک از اقامت در آن‌ها پشیمان نخواهید شد. این واحدها در ابعاد و ویژگی‌های متنوعی به مهمانان ارائه می‌شوند و مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه برای اقامت انتخاب کنند. از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به اتاق استاندارد دونفره، سوئیت لوکس، سوئیت لوکس کینگ و سوئیت لوکس جونیور اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات فراوانی در واحدهای اقامتی Nishant Hotel به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به یخچال و فیریز، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، امکانات اتو کشی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل نیشانت استانبول


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۴.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است