search
menu

هتل Nish Suites Atasehir Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nish Suites Atasehir
امکانات و خدمات عمومی هتل هتل نیش سوئیتس آتاشهیر
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل نیش سوئیتس آتاشهیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nish Suites Atasehir


هتل سه ستاره نیش سوئیتس آتا شهیر در شهر زیبا و تاریخی استانبول در کشور ترکیه واقع شده‌است و متناسب برای اقامت خانوادگی است زیرا دارای سوئیت‌هایی مجهز است که برای مسافرانی که با خانواده و یا تعداد افراد بالا سفر می‌کنند بسیار راحت و به‌صرفه است. هتل اقتصادی و مجلل نیش سوئیتس به دو ایستگاه مترو و چند مرکز خرید بسیار نزدیک است؛ همچنین با دریا هم فاصله کمی دارد و می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کنار دریا و ساحل بروید، قدم بزنید و تفریح کنید. در صورتی که قصد دارید، بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید، خوب است بدانید که فاصله فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل نیش سوئیتس آتا شهیر تنها حدود ۴۵ دقیقه با ماشین است. اگر علاقه به بازدید جاذبه‌های تاریخی و موزه دارید، حتما در طول مدت اقامت خود در هتل Nish Suites Atasehir و در شهر استانبول، به کاخ و موزه توپکاپی استانبول بروید زیرا کاخی است که زمانی قریب به ۴ قرن منزل سلطان عثمانی بود از حدود یک قرن پیش به عنوان یک موزه افتتاح شد و در بخشی از آن کلکسیون همایونی امپراتوری عثمانی و کتاب ها و دست‌نوشته هایشان را به نمایش گذاشتند. کاخ و موزه توپکاپی که با نام «توپکاپی سارای موزه سی» در ترکیه شناخته می شود، بنای ۵۰۰ ساله‌ای است که نه فقط برای معماری باشکوهش بلکه ارزش های فرهنگی و تاریخی‌اش انکارنشدنی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل هتل نیش سوئیتس آتاشهیر


در هتل نیش سوئیتس آتا شهیر آسایش یک سوئیت کامل و مجهز، امکانات و خدماتی با کیفیت مهیا است و در اختیار مسافران قرار دارد. تجهیزات و امکاناتی هتل نیش سويیتس شامل مواردی است از جمله: لابی شیک و دنج، آسانسور، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، فکس و فتوکپی. خدمات متنوعی که هتل Nish Suites Atasehir ارائه می‌کند، شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، گشت شهری، خدمات معرفی و ارائه تور برای علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم و تورلیدر مجرب، خدمات ویژه معلولان، تبدیل ارز، خدمات دربانی، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی و اتو است. اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل نیش سوئیتس استفاده کنید تا به راحتی و بدون دغدغه رفت‌و‌‌آمد کنید. قابل ذکر است که کارکنان هتل نیش سوئیتس آتا شهیر به زبان‌ انگلیسی هم مسلط هستند.

اتاق های هتل


در هتل نیش سوییتس آتا شهیر، اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی وجود دارد که همگی برای اقامتی راحت و خوش با دکوراسیونی زیبا و گیرا طراحی شده‌اند. واحد‌های اقامتی هتلNish Suites Atasehir شامل اتاق‌ دو نفره با تخت دابل و بالکن، اتاق‌ لوکس سه نفره، سوئیت‌ سوپریور با یک اتاق خواب، سوئیت خانوادگی با ظرفیت اقامت ۵ فرد بزرگسال، سوئیت کینگ با بالکن، سه اتاق خواب و ظرفیت اقامت شش فرد بزرگسال و سوئیت دابل کینگ که ظرفیت اقامت ده فرد بزرگسال را دارد.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و تجهیزات بسیار خوب و با کیفیتی در واحدهای اقامتی هتل نیش سوییتس آتا شهیر وجود دارد که شامل مواردی است از قبیل: مبلمان، یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، دمپایی، تلفن، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، کتری برقی، تلفن، میز تحریر، وسایل مخصوص اتو کردن و سیستم هشدار و اطفا حریق. در سوئیت‌های هتل نیش سوئیتس تجهیزات کاملی وجود دارد که شامل ماشین ظرفشویی، فر، اجاق گاز، مایکروویو، میز و صندلی، ماشین لباسشویی است. در آشپزخانه‌ مجهز به ظرفشویی و وسایل مخصوص آشپزی هتل Nish Suites Atasehir می‌توانید به راحتی آشپزی کنید. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل نیش سوئیتس استانبول نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برخی از واحدهای اقامتی هتل نیش سوئیتس آتا شهیر استانبول دارای تراس است که می‌توانید در فضایی سرسبز و دلنشین بنشینید و از منظره اطراف لذت ببرید و ساعاتی را در کنار همسفران خود در فضای باز و مطلوب سپری کنید.

فاصله هتل نیش سوئیتس آتاشهیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مرکز خرید پالادیوم استانبول: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید اوپتیموم استانبول: ۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید آکاسیا استانبول: ۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۱۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است