search
menu

هتل Nidya Hotel Esenyurt Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nidya Hotel Esenyurt Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل نیدیا اسنیورت استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیدیا اسنیورت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nidya Hotel Esenyurt Istanbul


هتل نیدیا اسنیورت استانبول، هتلی ۳ ستاره در منطقه اسنیورت استانبول است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب برای مهمانان فراهم آورده و سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای آن ها دارد. هتل نیدیا اسنیورت استانبول به لحاظ موقعیتی به برخی از مراکز خرید استانبول دسترسی آسان دارد. امکانات در نظر گرفته شده در هتل و رفتار محترمانه و شایسته کارکنان هتل Nidya Hotel Esenyurt Istanbul بعث جلب رضایت و خشنودی مهمانان می شوند.

امکانات و خدمات عمومی هتل نیدیا اسنیورت استانبول


برای آسایش و رفاه هر چه بیشتر مهمانان، در هتل نیدیا اسنیورت استانبول امکانات و خدمات متعدد و گوناگون فراهم شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند و از بابت امنیت ماشین اطمینان خاطر داشته باشند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل نیدیا اسنیورت استانبول برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، روزنامه، کتابخانه و ... است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تهیه بلیط، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها و جلسات، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل نیدیا اسنیورت استانبول به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، عربی، بلغاری، روسی، فرانسوی، ایتالیایی و ترکی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان خارجی فوق العاده موفق و ماهرند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز طراحی شده که علاوه بر زیبایی و نشاط بخشیدن به محیط، مکان مناسبی برای تنفس و استراحت است. مهمانانی که می خواهند حیوان خانگی شان را همراه خود به سفر ببرند، لازم است بدانند که در هتل نیدیا اسنیورت استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون در هتل نیدیا اسنیورت استانبول طراحی شده اند که برای هر مهمانی با هر سلیقه و نیازی اتاق مناسب وجود دارد. واحدهای اقامتی هتل نیدیا اسنیورت استانبول شامل اتاق های خانواده، سوئیت ماه عسل، وی آی پی (VIP)، دبل، سینگل، دبل یا توئین استاندارد، سوئیت جونیور و سوپریور هستند. تمام اتاق ها به شکل زیبا و شیک طراحی شده و با اسباب و اثاثیه باکیفیت و مدرن چیدمان یافته اند. ترکیب رنگی به کار گرفته شده در طراحی اتاق ها حس بسیار دلنشین و آرامش بخشی به اتمسفر بخشیده است. تمام اتاق ها عایق صدا هستند و استعمال سیگار در آن ها ممنوع است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد و بنابراین، اتاق ها نظافت و تمیزی بی نظیری دارند. زمان تحویل اتاق ها در هتل نیدیا اسنیورت استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل نیدیا اسنیورت استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد نظیر مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، مینی بار، کمد لباس، تلفن، قهوه/ چای ساز، صندوق امانات، میز تحریر، آباژور، اتاق نشیمن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی، دمپایی، سشوار و ... فراهم گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان می توانند از لحظاتی که در هتل به سر می برند، با بهره مندی از امکانات و خدمات سرگرم کننده هتل نهایت لذت را ببرند. مهمانانی که در طول سفر نیز به سلامت و تناسب اندامشان اهمیت می دهند، می توانند تمرینات روزانه شان را در سالن بدنسازی هتل به طور مرتب انجام دهند. یک استخر سرپوشیده در هتل وجود دارد که در تمام سال قابل استفاده است. پس از شنا و آب تنی البته که یک ریلکسیشن و ماساژ فول بادی روزتان را می سازد. می توانید با مراجعه به مرکز اسپا و سلامت هتل نیدیا اسنیورت استانبول از خدمات ارائه شده مانند انواع ماساژها، ماساژ دست، پا، گردن، سر، پشت، فول بادی و ...، اتاق بخار، جکوزی، حمام ترک و ... استفاده کنید.

رستوران هتل


رستوران نیدیا در سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان انواع خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه و رنگارنگ تدارک می بیند. وعده صبحانه به صورت بوفه ای بوده و شامل صبحانه انگلیسی و ایرلندی است. وعده های ناهار و شام نیز به صورت منوی آلاکارنه سرو می شوند.

فاصله هتل نیدیا اسنیورت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید مرمره پارک: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید توریوم: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خریداستانبول: ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲۹٫۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۳۳٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است