search
menu

هتل New Taksim Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل New Taksim Istanbul
امکانات کلی هتل نیو تکسیم استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل نیو تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل New Taksim Istanbul


هتل نیو تکسیم استانبول از هتل های ۴ ستاره شیک و مدرن استانبول و پایگاه خوبی برای گشت و گذار در این شهر پر جنب و جوش است. از اینجا میهمانان می توانند از همه آنچه که شهر پر جنب و جوش استانبول ارائه می دهد نهایت استفاده را ببرند. هتل در محله ای بسیار ساکت و آرام قرار دارد و با داشتن موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به مقصد شهر و جاذبه های گردشگری استانبول از جمله میدان تکسیم، خیابان استقلال، برج ساعت دولما باغچه، برج گالاتا و مسجد سلیمانیه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است. نزدیک ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه استانبول است که در فاصله ۴۲ کیلومتری آن واقع شده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر استانبول را داشته باشید، هتل New Taksim با ارائه خدمات برتر و طیف گسترده ای از امکانات به میهمانان اقامت راحتی را فراهم می کند.

امکانات کلی هتل نیو تکسیم استانبول


هتل نیو تکسیم امکان دسترسی به مجموعه گسترده ای از خدمات، از جمله Wi-Fi رایگان در فضاهای عمومی هتل و همه اتاق ها، خانه داری روزانه، سرویس تاکسی، میز پذیرش ۲۴ ساعته و محل نگهداری چمدان را فراهم می کند. برای جا به جایی بین طبقات هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. تهیه بلیط جاذبه های گردشگری، خدمات درمانی، سیستم اطفا حریق و سیستم تهویه مطبوع از دیگر خدمات این هتل به شمار می آیند. سیستم اطفا حریق موجود در لابی از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کرده و امنیت بیشتری را برای میهمانان فراهم می کند. مدیریت هتل با در نظر گرفتن امکاناتی برای افراد معلول اقامت راحتی را برای آنان تضمین می کند. همچنین قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. اگر با خودروی شخصی سفر کرده اید، جای هیچ گونه نگرانی برای پارک خودروی خود ندارید، زیرا پارکینگ رایگان هتل این مشکل را حل کرده است. برای رفتن به فرودگاه شاتل فرودگاهی در دسترس است که مورد توجه میهمانان این هتل و دارندگان بلیط چارتر استانبول قرار گرفته است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. پرسنل با تجربه هتل با تسلط به زبان های انگلیسی، ترکی، روسی و مالایایی و برخوردی بسیار خوب آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل نیو تکسیم استانبول دارای ۲۰ اتاق با نمای رو به دریا یا رو به خیابان و امکانات رفاهی متعدد است. انواع اتاق ها عبارتند از: اتاق های خانوادگی با منظره رو به دریا، اتاق های دو نفره، اتاق استاندارد دو نفره، اتاق استاندارد سه نفره، اتاق های لوکس رو به دریا و اتاق های لوکس رو به خیابان.
در طول اقامت خود در اینجا اتاق های با امکانات و کیفیت بسیار بالا را تجربه خواهید کرد. اتاق ها شامل تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، اینترنت وای فای با سرعت بالا، ملحفه تمیز، آینه، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی مطلوب است. هر واحد دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله، دمپایی و سایر ملزومات بهداشتی است. اتاق ها بسیار تمیز بوده و خدمات نظافتی در آن ها به صورت روزانه انجام می گیرد. صبحانه با منوی متنوع در دسترس بوده و امکان سرو آن در اتاق ها فراهم شده است. برای کودکان بالای ۵ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می شود.

فاصله هتل نیو تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۶۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۷۵۰ متر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولما باغچه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است