search
menu

هتل NEW BEYLERBEYİ HOTEL Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره NEW BEYLERBEYİ HOTEL
امکانات هتل نیو بیلربی استانبول
خدمات هتل نیو بیلربی استانبول
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل نیو بیلربی استانبول

درباره NEW BEYLERBEYİ HOTEL


هتل نیو بیلربی استانبول یکی از گزینه‌های خوب اقامت در شهر استانبول است که محیطی تمیز، راحت و امن را برای اقامت مسافران این شهر فراهم می‌کند. استانبول شهری توریستی با صدها جاذبه گردشگری گوناگون است که بیشتر به دلیل سواحل بکر و جذاب و جاذبه‌های تاریخی هیجان‌انگیز در بین مسافرن شهرت پیدا کرده است. هر گوشه از این شهر جذابیت‌ها و نقاط دیدنی مخصوص به خود را دارد که بدون شک گشت و گذار و تفریح در آن‌ها برای مسافران تجربه‌ای فراموش نشدنی به شمار می‌رود. از جمله اماکن تاریخی معروف این شهر می‌توان به کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه استانبول، مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و… اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها پدیده‌ای شگرف در تاریخ شهر استانبول هستند و با معماری‌های خارق العاده‌ای که دارند می‌توانند نظر هر چشم نکته‌سنجی را به خود جلب کنند.
NEW BEYLERBEYİ HOTEL در منطقه تاریخی شهر استانبول قرار گرفته و علاوه بر محیط جذاب و دوست داشتی که دارد از موقعیت مکانی بسیار خوبی نیز برخوردار است و با اقامت در آن می‌توانید سفر دلپذیری را در یکی از توریستی‌ترین شهرهای کشور ترکیه تجربه کنید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هوایپما ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری ایده آل و متفاوت را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل نیو بیلربی استانبول


هتل نیو بیلبربی استانبول از آن دسته هتل‌هایی است که اقامت در آن برای مهمانان آرامش بخش خواهد بود و محیط امن و راحتی که دارد مسافران را برای سکونت در این هتل ترغیب می‌کند. صبحانه در این هتل به صورت رایگان سرو می‌شود و تنوع غذایی وعده صبحانه به گونه‌ای است که بدون شک از صرف صبحانه در هتل پشیمان نخواهید شد. برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید صرف غذا در رستوران‌های متفاوت اطراف هتل را تجربه کنید. این هتل مجهز به وای فای است و تمام ساکنین آن می‌توانند در سرتاسر ملک هتل به اینترنت رایگان و پر سرعت دسترسی داشته باشند. سیستم تهویه مطبوع سبب می‌شود که مهمانان اقامت بهتری را در این هتل تجربه کنند. یک باغ زیبا و سرسبز در محوطه هتل قرار گرفته که فضایی بسیار دوست داشتنی و جذاب را برای قدم زدن و استراحت روزانه مسافران فراهم می‌کند.
استفاده از پارکینگ برای مهمانان هتل رایگان است و در صورتی که بخواهید برای تفریحات روزانه، خودرو کرایه کنید مشکلی از بابت محل نگهداری آن نخواهید داشت. NEW BEYLERBEYİ HOTEL دارای سالن مشترک تماشای تلویزیون نیز است و امکان تماشای دسته جمعی تلویزیون را برای مهمانان فراهم می‌کند.

خدمات هتل نیو بیلربی استانبول


خدماتی که در هتل نیو بیلربی استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند متفاوت و گوناگون هستند و در کیفیت اقامت مهمانان در هتل تاثیر فراوانی دارند. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و از همین جهت برقراری ارتباط با آنان راحت‌تر خواهد بود. هتل دارای خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی است که در صورت تمایل مهمانان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. خدمات خانه داری هتل در اختیار مسافران قرار دارد و هیچ مشکلی از نظر تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی وجود نخواهد داشت. خدمات روم سرویس NEW BEYLERBEYİ HOTEL نیز فعال است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستند غذا یا نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل نیو بیلربی استانبول در عین سادگی دارای فضایی تمیز، زیبا و دلنشین هستند که اقامت در آن‌ها برای شما جالب و دوست داشتنی خواهد بود. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق دونفره لوکس، اتاق سه تخته لوکس و سوئیت لوکس اشاره کرد که شامل امکانات رفاهی متنوعی از جمله مبلمان، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، آباژور، تخت‌های راحت، سیستم تهویه مطبوع، … هستند. لازم به ذکر است که در این هتل آشپزخانه مشترک نیز وجود دارد که مسافران می‌توانند در صورت تمایل از امکانات آن بهره‌مند شوند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل نیو بیلربی استانبول


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۵.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۶.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۶.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است