search
menu

هتل Nea Suites Old City Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nea Suites Old City Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل نیا سوئیتس اولد سیتی استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیا سوئیتس اولد سیتی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nea Suites Old City Istanbul


هتل سه ستاره نیا سوئیتس اولد سیتی در شهر استانبول در کشور ترکیه واقع‌شده‌است. شهر استانبول دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، مراکز خرید و سواحل بسیار محبوبی است که با اقامت در هتل نیا سوئیتس اولد سیتی فرصت بازدید آسان از جاهای دیدنی استانبول را پیدا می‌کنید؛ برای مثال، کاخ و موزه توپکاپی استانبول از یادگارهای دوره عثمانی است که ساخت آن به دستور سلطان محمد فاتح آغاز شد. این کاخ موزه روزگاری محل زندگی و فرمانروایی سلاطین عثمانی بوده است؛ اگر قصد بازدید از این کاخ را دارید، خبر خوب این است که در فاصله‌ی ۱ کیلومتری از هتل نیا سوئیتس اولد سیتی قرار دارد. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، از فرودگاه بین‌المللی سابیحا گوکچن استانبول تا هتل Nea Suites Old City Istanbul را باید در حدود ۴۸ کیلومتر با ماشین طی کنید. هتل نیا سوئیتس اولد سیتی استانبول به ایستگاه قطار تراموا هم نزدیک است.

امکانات و خدمات عمومی هتل نیا سوئیتس اولد سیتی استانبول


تجهیزات، خدمات و امکانات با کیفیت و خوبی که همگی در هتل اقتصادی نیا سوئیتس اولد سیتی وجود دارند، برای اقامت هرچه راحت‌تر و آسوده‌تر مسافران محترم از سراسر دنیا تعبیه شده‌اند. سعی این هتل اقتصادی این است که مسافران اقامتی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را تجربه کنند.
در هتل Nea Suites Old City Istanbul لابی، آسانسور، رستوران برای سرو صبحانه رایگان و به صورت بوفه، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل قرار دارد و آماده استفاده مسافران است. خدماتی که هتل نیا سوئیتس اولد سیتی استانبول ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش اختصاصی و سریع، خدمات اتاق، فکس، فتوکپی، خدمات شاتل و گشت شهری، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه، اتو، خشکشویی و لباسشویی. اگر بلیط هواپیما خریداری کرده‌اید، اصلا نگران تردد خود نباشید؛ زیرا هتل Nea Suites Old City Istanbul دارای ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت است و می‌توانید با خیالی راحت و به آسانی رفت‌و‌آمد کنید. قابل ذکر است که کارکنان هتل نیا سوئیتس علاوه بر زبان ترکی، مسلط به زبان انگلیسی هم هستند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل


در هتل اقتصادی و به‌صرفه نیا سوئیتس اولد سیتی، تعداد ۷ سوئیت با طراحی چشم‌نواز و گیرا وجود دارد که شامل سوئیت‌های استاندارد، دلوکس و خانوادگی هستند. علاوه بر سوئیتهای استاندارد، جونیور سوئیت هتل نیا سوئیتس اولد سیتی دارای یک تخت دابل و یک مبل تخت خواب شو است و دارای نمایی از شهر است. جونیور سوئیتی با نمای بخشی از دریا هم در هتل نیا سوئیتس وجود دارد که دارای یک تخت دابل و یک مبل تخت خواب شو و یا دو تخت تویین و یک مبل تخت خواب شو است.
سوئیتی هم در هتل Nea Suites Old City Istanbul قرار دارد که دارای تراس است و یک تخت دابل و یک مبل تخت خواب شو دارد. در سوئیت‌های هتل نیا سوئیتس اولد سیتی استانبول امکانات و وسایلی قرار دارند که برای اقامت راحت و بدون دغدغه مسافران فراهم شده‌اند و شامل مواردی هستند از قبیل: یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، صندوق امانات، اینترنت رایگان و پر‌سرعت، چای و قهوه ساز، مبل، میز، سیستم هشدار و اطفا حریق، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، بالکنی کوچک، کمد لباس، تلفن و سیستم سرمایشی و گرمایشی. اگر گهواره کودک نیاز داشته‌باشید، می‌توانید از هتل درخواست کنید. فراموش نکنید که اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن را ندارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر سوئیت‌هایی که در هتل نیا سوئیتس اولد سیتی دارای تراس هستند را برای اقامت انتخاب کنید، می‌توانید ساعاتی را در تراس بنشینید و به تماشای منظره زیبای شهر و دریا بپردازید و اوقاتی فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

رستوران هتل


در رستوران کوچکی که در هتل نیا سوئیتس اولد سیتی قرار دارد تنها امکان سرو صبحانه وجود دارد و می‌توانید در کنار خانواده و همراهان خود در فضایی دنج، خوراک‌های لذیذ و به سبک صبحانه ترکی را میل کنید و لذت ببرید. یک بوفه هم در این رستوران وجود دارد.

فاصله هتل نیا سوئیتس اولد سیتی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا بازار ادویه: ۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۲۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۳۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است