search
menu

هتل Nabu Hotel Karakoy Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nabu Hotel Karaköy Istanbul
امکانات هتل نابو کارآکوی استانبول
خدمات هتل نابو کارآکوی استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل نابو کارآکوی استانبول تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل Nabu Hotel Karaköy Istanbul


هتل نابو کارآکوی استانبول یکی از جذاب‌ترین هتل‌هایی است که می‌توانید اقامت در آن را در شهر زیبای استانبول تجربه کنید. این هتل یک هتل ۴ ستاره با امکانات و خدمات رفاهی متنوع است و طراحی لوکس و شیک فضای هتل، بدون شک برای مسافران احساس خوشایندی را به همره خواهد داشت. هتل در منطقه تاریخی شهر استانبول قرار گرفته و از همین جهت شما می‌توانید با سکونت در آن به بسیاری از جاذبه‌های تماشایی شهر، از جمله پل گالاتا، مسجد ایاصوفیه، کاخ دلمه باغچه و… دسترسی داشته باشید و سفری زیبا و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. اطراف این هتل پر از مغازه‌های رنگارنگ و مراکز تفریحی و تجاری متنوع است و مجموعه‌ای ایده آل را برای خرید و گشت و گذار مهمانان فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Nabu Hotel Karaköy Istanbul اقامت داشته باشید و سفری متفاوت و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

امکانات هتل نابو کارآکوی استانبول


امکانات رفاهی موجود در هر هتل شناسنامه و معرفی نامه آن هتل است و این قضیه در مورد هتل نابو کارآکوی استانبول نیز مستثنی نیست. امکانات رفاهی متنوعی و گسترده‌ای در این هتل وجود دارند که آرامش و احساس رضایت کامل را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. هتل دارای یک رستوران شیک و زیبا است که انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم ترکی را به مهمانان ارائه می‌دهد و بدون شک از تجربه صرف غذا در آن پشیمان نخواهید شد. علاوه بر آن اطراف این هتل پر از رستوران‌های دریایی، بین المللی و ترکی با غذاهای متفاوت است که می‌توانید وعده‌های غذایی مختلف را در این رستوران‌ها میل کنید و از تنوع غذایی بالای موجود لذت ببرید. در این هتل یک فضای مشترک برای تماشای تلویزیون وجود دارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در صورت تمایل تماشای دسته جمعی تلوزیون را در سفر تجربه کنند. هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن نیز است که استعمال سیگار را در مناطق عمومی هتل ممنوع می‌کند و افرادی که به دود سیگار حساس هستند می‌توانند اقامت دلپذیری را در این هتل تجربه کنند. پارکینگ، تحویل مواد غذایی، مبلمان در فضای باز، قهوه خانه، باغ و… از دیگر امکانات رفاهی موجود در Nabu Hotel Karaköy Istanbul هستند.

خدمات هتل نابو کارآکوی استانبول


پرسنل هتل نابو کارآکوی استانبول بسیار صمیمی و مهمانواز هستند و مسافرانی که قبلا در این هتل ساکن بوده‌اند اصلی‌ترین ویژگی مثبت این هتل را رفتار محترمانه و دوستانه پرسنل می‌دانند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و به دو زبان ترکی و انگلیسی از مهمانان استقبال می‌کند. استفاده از اینترنت برای تمام ساکنان هتل رایگان است و مهمانان می‌توانند در سرتاسر ملک هتل به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشند. هتل دارای خدمات خانه داری است و نگرانی از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی وجود نخواهد داشت. سرویس اتو و خدمات خشکشویی هتل نیز در اختیار مهمانان قرار دارد و خیال مسافران را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند. برگزاری گالری هنر‌های موقت، سرویس دربان، امنیت ۲۴ ساعته، محل نگهداری چمدان، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه و… از دیگر خدمات موجود در Nabu Hotel Karaköy هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل نابو کاراکوی دارای واحدهای اقامتی متنوع و البته زیبایی است که فضای بزرگ و راحتی را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. از انواع واحدهای اقامتی موجود در هتل نابو کارآکوی استانبول می‌توان به اتاق دونفره سوپریور، اتاق دونفره لوکس، اتاق دوتخته اقتصادی، اتاق پنت هاوس، سوئیت جونیور، اتاق دونفره لوکس با بالکن و… اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی Nabu Hotel Karaköy می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلفن، میز مطالعه و… اشاره کرد.

فاصله هتل نابو کارآکوی استانبول تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیلکا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است