search
menu

هتل Mytra Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mytra Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل میترا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میترا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mytra Hotel Istanbul


هتل میترا، مهمانپذیری سه ستاره و اقتصادی در منطقه سلطان احمد که بخش تاریخی شهر استانبول در کشور ترکیه است، واقع شده است. استانبول به عنوان یک شهر پرسابقه، دارای جاذبه‌های تاریخی کهنی است. در عین حال استانبول شهری مدرن و نوگرا است که نمودهای برجسته‌ای از زندگی و دنیای مدرن را به شما عرضه می‌کند؛ به دلیل همین ویژگی دو سویه، شما در استانبول، طیفی متنوع از اماکن تاریخی و دیدنی‌های مدرن را می‌بینید. در طول مدت اقامت خود در هتل میترا، حتما از مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول یا حقیا صوفیا بازدید کنید که شاید بتوان نماد استانبول و تاریخ آن دانست. این مسجد که زمانی کلیسای جامع این شهر در دوران حکومت امپراتوران بیزانسی بوده، پس از ورود عثمانیان، تبدیل به یکی از مهمترین مسجدهای ترکیه شده است؛ درواقع اثری به جا مانده از امپراتوری بیزانس است، از بزرگ ترین و باشکوه ترین کلیساهای دوران گذشته بود و یکی از پربازدید ترین جاهای دیدنی استانبول است. اگر بلیط چارتر استانبول رزرو کرده‌اید، خبر خوب این است که فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل میترا تنها حدود ۱ ساعت فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل میترا استانبول


امکانات و تجهیزات مختلفی در هتل Mytra Hotel تعبیه شده است که برای اقامتی راحت و به یادماندنی، آماده استفاده مسافران است و شامل مواردی است از قبیل: لابی، اینترنت رایگان و قابل استفاده در تمام فضاهای هتل، آسانسور، رستوران، میز و صندلی در فضای باز، تهویه مطبوع و فکس و فتوکپی. خدمات عالی که در هتل میترا در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و برای آسودگی هرچه بیشتر مهمانان مهیا است، شامل پذیرش ۲۴ ساعته، اختصاصی و سریع، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، صبحانه، تبدیل ارز، خدمات بلیط، میز تور برای ارائه و فروش تور به علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم و تورلیدر مجرب و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. در صورتی‌که بلیط ارزان استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی هتل Mytra Hotel استفاده کنید تا بدون دغدغه و نگرانی تردد کنید. خوب است بدانید که در هتل میترا، محیط مخصوصی جهت سیگار کشیدن وجود دارد. اگر علاقه دارید که با ماشین در شهر گشتی بزنید، هتل میترا استانبول امکان اجاره اتومبیل دارد. کارکنان مجرب هتل میترا علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های خارجی مانند انگلیسی، گرجستانی، ایتالیایی، روسی و اسپانیایی مسلط هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

اتاق های هتل


در هتل میترا ۹ اتاق وجود دارد که در انواع مختلفی هستند و برای اقامتی راحت تعبیه شده‌اند و بدین شرح هستند: اتاق‌های استاندارد یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های سه نفره، اتاق‌های لوکس سه نفره با نمای بخشی از دریا و اتاق‌های لوکس دو نفره با نمای دریا. در اتاق‌های هتل میترا می‌توانید با خانواده هم اقامتی آسوده را تجربه کنید.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و وسایل مختلف و متنوعی که در اتاق‌های هتل Mytra Hotel قرار دارند همگی برای اقامتی بدون کمبود، خوش و آسوده است. امکانات اتاق‌ها شامل مواردی هستند از جمله: مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، اینترنت رایگان و پر سرعت، میز، صندلی، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمدلباس، حمام با دوش، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، چای و قهوه ساز، کتری برقی و سیستم هشدار و اطفا حریق.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل Mytra Hotel یک کتابخانه وجود دارد که برای علاقه‌مندان به کتاب خواندن بسیار فرصتی مناسب است تا اوقاتی را به تمرکز کردن و کتاب خواندن بگذرانند و از وقت خود در هتل میترا نهایت استفاده را ببرند.

رستوران هتل


رستوران هتل میترا استانبول در پشت‌بام قرار دارد و در فضایی باز، دلنشین، دنج و مطبوع می‌توانید در کنار خانواده، دوستان و دیگر همراهان خود خوراک‌های لذیذ و متنوعی را میل کنید، از چشم‌انداز بی‌نظیر و چشم‌نواز دریای مرمره و شهر استانبول لذت ببرید و ساعاتی خوش و به‌یادماندنی را سپری کنید.

فاصله هتل میترا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۲۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۲۴ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است