search
menu

هتل My Home Garden Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل My Home Garden Istanbul
امکانات عمومی هتل مای هوم گاردن استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل مای هوم گاردن استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل My Home Garden Istanbul


هتل مای هوم گاردین از هتل‌های ۳ ستاره در شهر استانبول است که در منطقه کادیکوی واقع‌شده است. این هتل با فاصله حدوداً چهار کیلومتر تا مرکز شهر و جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مانند موزه و کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت و بازار بزرگ استانبول موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد. خیابان کادیکوی یکی از پر جنب‌وجوش ترین خیابان‌های استانبول است که مطمئناً کسی با گشت‌وگذار و اقامت در این منطقه سیر نمی‌شود و حتی برای سفرهای بعدی‌شان نیز در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند. این هتل زیبا از سال ۲۰۱۳ آماده استقبال از مسافران سراسر جهان بوده و اقامتی به ‌راحتی و آسایش منزل شخصی را فراهم می‌کند. ایستگاه مترو حدوداً ۳۰۰ متر تا هتل My Home Garden Istanbul فاصله دارد که از طریق آن می‌توانید از جاهای دیدنی و تاریخی شهر استانبول بازدید کنید. برای دسترسی به فرودگاه استانبول نیز می‌توانید شاتل فرودگاهی درخواست کنید که این درخواست شامل هزینه جداگانه است. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های سیگاری، آسانسور و باغ اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل مای هوم گاردن استانبول


اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و در فراهم کردن اقامتی خوب و بی‌نظیر در حال تلاش هستند. با اقامت در این هتل می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید که در صورت نیاز می‌توانید چمدان و وسایلتان را تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان به این اتاق بسپارید. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتو نیز با هزینه مجزا در هتل My Home Garden Istanbul انجام می‌گیرند. در محوطه این هتل باغ ‌زیبایی وجود دارد که در این باغ مبلمان چیده شده و برای گذران اوقات فراغت شما محل بسیار مناسبی است تا لحظات خوشی را تجربه کنید. پارکینگ این مجموعه نیز به‌صورت پارکینگ خیابانی بوده و نیاز به پرداخت هزینه دارد. توجه داشته باشید که تا طبقه آخر این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس است، بدین‌جهت برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، دسترسی به هر طبقه امکان‌پذیر است. در صورت نیاز به فکس و کپی نیز می‌توانید به لابی این هتل مراجعه کنید و اینکه در صورت نیاز به پول رایج ترکیه نیز می‌توانید به صرافی موجود در لابی مراجعه کنید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند و پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، صربستانی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


سیستم تهویه مطبوع هوا در داخل همه واحدهای اقامتی تعبیه‌شده است و همچنین از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدها می‌توان به کتری برقی اشاره کرد. واحدهای اقامتی این هتل به‌صورت آپارتمان بوده و برخی از این واحدها دارای بالکن هستند و چشم‌انداز زیبایی رو به دریا دارند. همچنین حمام‌های اختصاصی موجود در داخل واحدهای هتل My Home Garden Istanbul نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. انواع اتاق‌ها و واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق خانواده و سوئیت پنت هاوس. علاوه بر امکانات گفته‌شده می‌توان به کمد لباس، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز کار، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، تلفن و کتری برقی اشاره کرد. اتاق‌ها و سوئیت‌های این مجموعه به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند و از مزیت‌های سوئیت پنت هاوس می‌توان به چشم‌انداز بسیار زیبا رو به باغ و دریا اشاره کرد. به یاد داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است، بدین جهت افراد سیگاری باید به محل مشخص شده به دور از اتاق‌ها بروند.

فاصله هتل مای هوم گاردن استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است