search
menu

هتل My Boutique Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل My Boutique Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل مای بوتیک
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مای بوتیک استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل My Boutique Hotel


هتل مای بوتیک از هتل های ۳ ستاره استانبول است که در قلب منطقه تاریخی شهر بنا شده و تنها چندصد متر از مسجد سلیمانیه فاصله دارد. منطقه فاتح استانبول جایی است که پای هر گردشگری به آن جا باز می شود؛ هر گردشگری که برای ماجراجویی فرهنگی یا تاریخی و یا حتی شکم گردی پا به استانبول گذاشته است. این بوتیک هتل اقامتگاه مقرون به صرفه ای برای خریداران بلیط هواپیما استانبول به شمار می رود و در همین چند سال اخیر فعالیتش را در عرصه گردشگری شروع کرده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل مای بوتیک


به غیر از موقعیت مکانی ایده آل، این هتل محبوبیت خود را مدیون رفتار حرفه ای پرسنلش است که با صبوری پاسخگوی مهمانان هستند. طبق بازخوردهای مثبتی که در نظرات مهمانان ثبت شده، پرسنل پذیرش هتل میزبانی فوق العاده ای از آن ها داشته اند و اقامت را برای آن ها راحت تر و شیرین تر ساخته اند. البته وجود تراسی در پشت بام هتل که دید ۳۶۰ درجه ای به بافت قدیمی شهر دارد، از دیگر دلایل محبوبیت این است. گفتنی است که هتل My Boutique دارای اینترنت رایگان، پارکینگ و اتاق های خانواده است و خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می دهد. لازم به ذکر است که فاصله فرودگاه استانبول تا هتل مای بوتیک ۳۲ کیلومتر است.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اگر سوئیت های هتل مای بوتیک را رزرو کنید، می توانید منظره زیبای دریا را از روی خوش خواب های اتاقتان نظاره گر باشید. این سوئیت ها برای ماه عسل زوج ها هم انتخاب خوبی هستند. هتل مای بوتیک واحدهای متنوعی به مهمانانش ارائه نمی دهد و اتاق های آن در دسته دلوکس تویین یا دلوکس دبل طبقه بندی می شوند و تعداد آن ها در مجموع به ۱۴ باب می رسد. این اتاق ها دکوراسیون بسیار ساده ای دارند و امکاناتی نظیر کمد، پنجره های عایق صدا، کابین حمام، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت ۲۶ اینچی در آن ها گنجانده شده است. ضمنا سوئيت های هتل مای بوتیک دارای کاناپه و میز و صندلی نیز هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


در هتل مای بوتیک استانبول امکانات تفریحی و خدماتی متنوعی ارائه نمی شوند و حتی می توان گفت امکانات این هتل در حد هتل های ۲ ستاره است. این هتل برای سرگرمی اعضای خردسال برای آن ها برنامه های کودک پخش می کند و مهمانان می توانند اقلام مورد نیاز خود را از سوپرمارکت نزدیک هتل تهیه و با پرداخت هزینه به پیک تحویل بگیرند. ضمنا مهمانان برای اینکه راحت تر به برنامه های بازدید خود برسند می توانند با راهنمایی های پذیرش هتل از خدمات تهیه بلیط و تور بهره مند شوند و در صورتی که زودتر از موعد تحویل اتاق به هتل رسیدند، می توانند چمدان های خود را به اتاق چمدان تحویل دهند. در این هتل فضایی برای آفتابگیری مهمانان نیز اختصاص یافته است.

رستوران هتل


هتل مای بوتیک استانبول فاقد رستوران است ولی همانطور که ذکر شد منطقه فاتح برای شکم گردی عالیست چون رستوران های متنوعی را در خود جای داده و هر کسی با هر ذائقه و رژیمی می تواند غذای مورد نظر خود را در این قسمت از شهر پیدا کند. نزدیک ترین رستوران به هتل مای بوتیک استانبول، رستوران مولانا است که در مجاورت ساختمان واقع شده و کافه خلیج نیز تنها چند قدم با هتل فاصله دارد. علاوه بر این ها، هتل در طی ساعات محدودی خدمات روم سرویس ارائه می دهد و مهمانان می توانند غذای سفارشی خود را در اتاقشان میل کنند.

فاصله هتل مای بوتیک استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا پل آتاترک استانبول: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه استانبول: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱.۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است