search
menu

هتل Musk Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Musk Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل ماسک استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ماسک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Musk Hotel Istanbul


هتل ماسک از هتل‌های دو ستاره در شهر استانبول است که در منطقه شیشلی واقع‌شده است. با اقامت در این هتل در کمتر از یک دقیقه می‌توانید به مرکز کنگره استانبول دسترسی داشته باشید، همچنین در کمتر از ۲۰ دقیقه نیز می‌توانید به میدان تکسیم و خیابان استقلال بروید. جاذبه‌های دیدنی و تاریخی زیادی در نزدیکی این هتل واقع‌شده‌اند که با اقامت در این هتل می‌توانید دسترسی آسانی به این جاذبه‌ها داشته و با برنامه‌ریزی دقیق از همه‌شان بازدید کنید، به‌عنوان‌مثال کاخ دلمه باغچه در فاصله ۲.۳ کیلومتری هتل قرارگرفته است و بازدید از این کاخ به همه تاریخ دوستان و گردشگران پیشنهاد می‌شود. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه استانبول بوده که با ۳۱ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. لازم به ذکر است شاتل فرودگاهی در هتل Musk Hotel Istanbul مشمول هزینه جداگانه بوده و در هر ساعت از شبانه‌روز که اقدام به خرید بلیط هواپیما کرده باشید، در فرودگاه حضور خواهند داشت. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ماسک استانبول


بخش پذیرش در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعت دایر بوده و از مسافران سراسر جهان استقبال می‌کند. اینترنت در تمامی نقاط این هتل به‌صورت وای فای و رایگان قابل‌دسترس است، همچنین ممکن است در هنگام اقامت در این هتل به پول رایج ترکیه نیاز داشته باشید که به‌راحتی با مراجعه به صرافی موجود در لابی می‌توانید تبدیل ارز کنید. در هتل ماسک استانبول اجازه بردن حیوانات خانگی به گردشگران داده نمی‌شود. همچنین در صورت نیاز به خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی و اتوکشی می‌توانید به بخش مربوطه در لابی مراجعه کرده و با پرداخت هزینه از این خدمات بهره‌مند شوید. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. همچنین ممکن است از زمان تحویل اتاق تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان فاصله وجود داشته باشد، بنابراین بهتر است وسایل و بارتان را به اتاق چمدان موجود در لابی هتل Musk Hotel Istanbul بسپارید و استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه هستند. در میز تور و بلیط گردشگری نیز مسافران با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی آشنا می‌شوند و اینکه بلیط ورودی برخی از جاذبه‌ها نیز در این بخش به فروش می‌رسد.

امکانات تفریحی هتل


از خدمات و امکانات مربوط به تفریح و سرگرمی در این هتل می‌توان به ماساژ اشاره کرد که انواع ماساژ به‌صورت تکی و فول بادی ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که استفاده از این امکانات با هزینه جداگانه امکان‌پذیر هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌ها و واحدهای اقامتی موجود در این هتل شامل فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی هستند. همچنین در داخل همه اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع هوا و کمد لباس تعبیه‌شده است. از تراس‌های موجود در اتاق‌های این هتل می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از محیط اطراف را تماشا کنید، مخصوصاً در هنگام عصر و شب زیبایی مخصوصی این منطقه را فرامی‌گیرد. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دلوکس با بالکن، اتاق توئین سوپرییر با چشم‌انداز شهر، اتاق کینگ سوپرییر، اتاق کوئین سوپرییر، اتاق دوبل اکونومی در زیرزمین، اتاق دوبل با بالکن و اتاق توئین استاندارد در زیرزمین با چشم‌انداز باغ. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های این هتل محل مشخصی برای افراد سیگاری تعبیه‌شده است.
واحدهای اقامتی موجود در این هتل شامل آشپزخانه بوده و آشپزخانه‌ها نیز شامل اجاق‌گاز، یخچال، کتری برقی، لوازم شستشو، میز نهارخوری هستند. حمام‌های اختصاصی نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی هستند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکانات اتوکشی و فضای نشیمن بهره‌مند شوید. همه واحدهای اقامتی دارای ورودی اختصاصی بوده و کف همگی پارکت شده است، همچنین در واحدهایی که در زیرزمین هتل قرار دارند، وان بزرگی قرار داده‌شده است و همین این امر توجه توریست‌ها و گردشگران را به‌سوی خود جذب می‌کند.

رستوران هتل


با توجه به اینکه هتل ماسک دارای رستوران است، بنابراین با خیال راحت می‌توانید در همه وعده‌های غذایی به این رستوران رفته و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را نوش جان کنید و اینکه می‌توانید انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را سفارش داده و با استفاده از خدمات روم سرویس Musk Hotel Istanbul در داخل اتاق میل کنید.

فاصله هتل ماسک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است