search
menu

هتل Murano Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Murano Istanbul
امکانات هتل مورانو استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌‌های هتل
فاصله هتل مورانو استانبول تا جاذبه ‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Murano Istanbul


هتل مورانو یکی از هتل های ۳ ستاره استانبول است که در فاصله یک کیلومتری از خیابان استقلال واقع شده است. از ویژگی های مهم این هتل که همواره مورد توجه گردشگران بوده است می‌توان به موقعیت جغرافیایی آن اشاره کرد که به علت نزدیک بودن به اماکن مهم شهر و همچنین جاذبه های گردشگری همچون برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، کاخ دلمه باغچه و مراکز خرید از قبیل بازار بزرگ و بازار مصر امکان بازدید آسان از این مناطق را برای مسافران فراهم کرده است. هتل Murano در فاصله ۵۰ کیلومتری از فرودگاه استانبول و ۶۴ کیلومتری از فرودگاه صبیحه گوکچن قرار دارد و در صورت نیاز مسافران می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی که با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود، استفاده کنند. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل زیبای Murano یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که لحظات بسیار دل ‌‌انگیزی را برای مسافران رقم خواهد زد.

امکانات هتل مورانو استانبول


از جمله امکاناتی که هتل Murano برای مسافران ارائه می‌دهد می‌توان به WiFi رایگان، تحویل و تخلیه فرودگاهی، ترانسفر فرودگاهی و سرویس ایاب و ذهاب، تحویل مواد غذایی همه با دریافت هزینه اضافی اشاره کرد. همچنین سایر خدمات همچون ورود و خروج سریع، انبار چمدان، خدمات دربان، خدمات تبدیل ارز، میز تور، دستگاه خودپرداز در محل در این هتل در دسترس است. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. علاوه برآن امکان برگزاری جلسات و ضیافت ها با دریافت هزینه اضافی در این هتل امکان پذیر است. دوربین مداربسته، کپسول های آتش نشانی، حسگر دود، هشدار امنیتی و نگهبانی ۲۴ ساعته از جمله خدمات امنیتی قابل دسترس در این هتل است. این هتل فاقد امکاناتی مانند پارکینگ و رستوران است اما به دلیل نزدیکی به مراکز شهر انواع رستوران ها و کافه ها با انواع غذاهای مختلف در دسترس مسافران است.
این هتل دارای تراس با چشم انداز رو به شهر، سالن زیبایی، انواع مغازه ها و قهوه خانه است و انواع شکلات یا کلوچه، انواع میوه ها و نیز بطری آب با دریافت هزینه اضافی برای مسافران ارائه می‌شود. صبحانه قاره ای هر روز صبح در محل اقامت در دسترس است. در هتل مورانو نظافت به صورت روزانه انجام می‌گیرد. در این هتل همراه داشتن حیوانات خانگی و استعمال دخانیات ممنوع است اما مکان هایی برای افراد سیگاری فراهم شده است. جا به جایی در طبقات نیز به وسیله آسانسور انجام می‌گیرد. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، فارسی، عربی، فرانسوی و ترکی تسلط کامل دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌‌های هتل


هتل مورانو انواع اتاق های مختلف را برای مهمانان فراهم کرده است که شامل اتاق دوبل استاندارد، اتاق تویین استاندارد و اتاق دوبل با چشم انداز دریا است که منظره زیبایی را ارائه می‌دهد و متناسب با نیاز مسافران امکان رزرو و اقامت وجود دارد. همه اتاق های هتل دارای نشیمن، Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، کتری برقی، کمد لباس، ملحفه و یخچال است. اتاق های هتل بدون سیگار بوده و همگی دارای سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. همچنین تمامی اتاق‌‌های هتل دارای حمام اختصاصی بوده و حمام‌‌ها دارای دوش، حوله، سشوار، توالت فرنگی و دستمال توالت است. همچنین در این هتل سرویس اتاق نیز ارائه می‌شود.

فاصله هتل مورانو استانبول تا جاذبه ‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار مصر: ۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است