search
menu

هتل Molton Monapart Mecidiyekoy Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Molton Monapart Mecidiyekoy Istanbul
امکانات هتل مولتون مونوپارت مجیدیه کوی استانبول
خدمات هتل مولتون مونوپارت مجیدیه کوی استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل مولتون مونوپارت مجیدیه کوی استانبول

هتل Molton Monapart Mecidiyekoy Istanbul


کشور ترکیه به دلیل فاصله نزدیک با ایران، آب و هوای مناسب و زیبایی‌های بی‌نظیری که دارد همواره مورد توجه مردم کشور ایران بوده است به طوری که سالیانه افراد زیادی از سراسر کشور، ترکیه را به عنوان مقصد نهایی مسافرت انتخاب می‌کنند. البته این کشور آن‌قدر زیبایی و جذابیت‌های رنگارنگ دارد که بدون شک هیچ‌کس از سفر به آن پشیمان نخواهد شد. شهر استانبول به عنوان پایتخت کشور ترکیه، نماد زیبایی‌های این کشور است و جذابیت‌های تاریخی و فرهنگی در این شهر به‌قدری بالاست که هرکسی را شگفت‌زده می‌کند. شاید بازار بزرگ استانبول یکی از جذاب‌ترین نقاط شهر برای مردم ایران باشد که باشکوه و زرق و برقی که دارد چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. مسجد ایا صوفیه که شاهکار معماری زمان عثمانی است، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، برج گالاتا، آب انبار باسیلیکا و... تنها گوشه‌ای از دیدنی‌های این شهر جذاب هستند. هتل مولتون مونوپارت مجیدیه کوی استانبول یکی از بهترین هتل‌های استانبول است که با امکانات فوق‌العاده و خدمات گسترده‌ای که دارد اقامتی سرشار از آرامش و راحتی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول ضمن سفر به شهر زیبای استانبول و گشت‌وگذار در بین دیدنی‌های جذاب آن، در هتل زیبای Molton Monapart Mecidiyekoy اقامت داشته باشید و لحظاتی فوق‌العاده را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل مولتون مونوپارت مجیدیه کوی استانبول


هتل مولتون مونوپارت مجیدیه کوی استانبول از لحاظ امکانات و خدماتی که به مسافران ارائه می‌دهد به راحتی توانسته نظر مسافران را جلب کند و به یکی از انتخاب‌های اصلی مسافران شهر استانبول تبدیل گردد. در رستوران این هتل مهمانان می‌توانند طعم لذیذ و دل‌چسب انواع غذاهای ترکی را تجربه کنند و خاطراتی زیبا را برای خود رقم بزنند. هتل دارای سالن بدنسازی است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا در هنگام سفر نیز حس خوش ورزش کردن را تجربه کنند و اقامتی شیرین و دل‌چسب داشته باشند. محوطه خارجی هتل داری یک باغ سرسبز است و فضایی آرامش‌بخش را برای پیاده‌روی و قدم زدن مهمانان فراهم می‌کند. همچنین هتل داری سونا و مرکز اسپا و سلامتی نیز هست که از امکانات ویژه هتل به حساب می‌آیند و مسافران اغلب از آن ها استقبال می‌کنند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، اتاق‌های غیر سیگاری، اتاق‌های خانوادگی و... اشاره کرد.

خدمات هتل مولتون مونوپارت مجیدیه کوی استانبول


هتل Molton Monapart Mecidiyekoy علاوه بر امکانات ویژه‌ای که دارد خدمات فراوانی را نیز به مسافران خود ارائه می‌دهد. پرسنل مجرب هتل با روی باز و بسیار محترمانه با مهمانان رفتار می‌کنند. تمامی پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و ترکی هستند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت‌رسانی می‌کند. این هتل دارای خدمات نظافتی روزانه است و خیال مسافران را از جهت نظافت واحدهای اقامتی راحت می‌کند. خدمات تبدیل ارزی که در هتل وجود دارد امکان تبدیل ارز در محل را برای مهمانان فراهم می‌کند. این هتل با هشدارهای امنیتی فراوان محیطی کاملاً امن را برای مسافران فراهم می‌کند. در این هتل محل‌های مخصوص نگهداری چمدان قرار گرفته‌اند که مسافران می‌توانند وسایل اضافه و چمدان خود را در آن ها نگهداری کنند. همچنین هتل مولتون مونوپارت مجیدیه کوی استانبول دارای خدمات تور نیز است که جهت رفاه حال مهمانان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل مولتون مونوپارت مجیدیه کوی استانبول دارای فضایی شیک و مدرن هستند و به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که اقامت در هتل را برای مهمانان دل‌چسب و لذت‌بخش می‌کنند. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع هستند و حس خوشی را به مهمانان خود منتقل می‌کنند. از انواع واحدهای اقامتی هتل می‌توان به اتاق دوتخته و سوئیت لوکس اشاره کرد که مهمانان می‌توانند بر اساس سلیقه خود یکی را به‌دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل مولتون مونوپارت مجیدیه کوی استانبول تمامی امکانات رفاهی لازم برای یک اقامت دل‌چسب را دارا هستند. ازجمله این امکانات رفاهی می‌توان به تلویزیون مسطح، میز و صندلی، کاناپه راحتی، کتری، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و... اشاره کرد. بعضی واحدها داری آشپزخانه و فضای نشیمن مجزا نیز هستند و درمجموع طراحی آن ها به‌گونه‌ای انجام شده که حس خوشی از اقامت را برای مهمانان فراهم می‌کند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل مولتون مونوپارت مجیدیه کوی استانبول


فاصله تا برج ترامپ استانبول: ۰٫۳ کیلومتر
فاصله تا یاقوت کبود استانبول: ۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولماباغچه: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه استانبول: ۲۹٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است