search
menu

هتل Modern Sultan Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Modern Sultan Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل مدرن سلطان استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل مدرن سلطان استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Modern Sultan Hotel Istanbul


استانبول بدون شک یکی از مقاصد محبوب و پرطرفدار به ویژه بین علاقه مندان به تاریخ و معماری است. به همین دلیل بیشتر افرادی که قصد خرید بلیط هواپیما استانبول را دارند، به دنبال هتل و اقامتگاهی نزدیک به جاذبه های تاریخی استانبول هستند. برای همین هتل ها و هاستل های فراوانی در مناطق تاریخی استانبول ایجاد شده است. یکی از هتل های استانبول که دسترسی آسانی هم به جاذبه های تاریخی دارد، هتل مدرن سلطان استانبول است. فاصله این هتل تا اماکن تاریخی به اندازه ای کم است که تنها با ۲ دقیقه پیاده روی به آثاری مانند مسجد آبی، مسجد و موزه ایاصوفیه و آب انبار باسیلیکا دسترسی خواهید داشت. همین موقعیت خوب Modern Sultan Hotel Istanbul توانسته دل مهمانان را به دست بیاورد و آن ها را به مهمانان وفادار خود تبدیل کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مدرن سلطان استانبول


مهمانانی که در هتل مدرن سلطان اقامت داشته باشند به خدمات شاتل و رفت و برگشت فرودگاهی نیز دسترسی خواهند داشت. اتاق های هتل بدون سیگارند و در نتیجه مهمانان نباید در اتاق ها سیگار بکشند اما برای راحتی مهمانان سیگاری فضای مخصوص سیگار نیز ایجاد شده است. مدرن سلطان خدمات چک این/ چک اوت خصوصی نیز ارائه می دهد و علاوه بر این می توانید از اکسپرس چک این/ چک اوت هم استفاده کنید.
مهمانانی که می خواهند گشت و گذاری در جاذبه های مختلف استانبول را داشته باشند، بد نیست سری به بخش رسپشن هتل زده و از خدمات تور آن استفاده کنند. برای مهمانان شاغل هتل نیز امکاناتی مانند دستگاه فکس/ فتوکپی و سالن همایش و جلسات ایجاد شده تا فضایی مناسب و با آرامش برای انجام امور کاری خود داشته باشند.
خیالتان از پاکیزگی هتل نیز راحت باشد چون کارکنان نظافتی هتل، روزانه بخش های مختلف هتل را نظافت می کنند. این بخش خدماتی مانند اتو، خدمات خشک شویی و لباسشویی را نیز در قبال دریافت هزینه ارائه می دهد.
مهمانانی که با خودروی شخصی خود سفر کرده اند بهتر است قبل از رزرو هتل این نکته را بدانند که مدرن سلطان پارکینگ ندارد و مهمانان مجبور به استفاده از پارکینگ های عمومی سطح شهر خواهند بود که ممکن است شامل هزینه باشند.
مهمانانی که همراه کودکان خود بلیط ارزان استانبول تهیه و سفر کرده اند، نگران سرگرمی کودکانشان نباشند. در هتل علاوه برتلویزیون با شبکه های کودک، بازی های تخته ای و پازلی نیز تهیه و فراهم شده است.

اتاق های هتل


سلطان مدرن برای مهمانان با تعداد افراد مختلف، اتاق هایی متناسب دارد که می توانید از بین آن ها اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید. مهمانانی که به صورت انفرادی سفر کرده اند می توانند از اتاق های سینگل و اتاق های سینگل با چشم اندار هتل استفاده کنند در حالی که برای مهمانان بیش از ۲ نفر اتاق های دابل روم، اتاق های خانواده، اتاق های تریپل با چشم اندازی از شهر و اتاق های دابل روم با چشم انداز در نظر گرفته شده است. آن هایی که تعدادشان بیش از ۵ نفر باشد هم اتاق های خانواده با ظرفیت بالا موجود است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل مدرن سلطان استانبول همگی عایق صدا بوده و دارای امکانات مختلفی مانند حمام خصوصی با دوش، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش مرکزی، تلفن، صندوق امانات، تلویزیون ال سی دی، خدمات بیدارباش، سشسوار و سیستم اعلام حریق هستند. علاوه بر این ها مهمانان هتل در اتاق های خود امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت.

فاصله هتل مدرن سلطان استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است