search
menu

هتل Minus One Suite Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Minus One Suite Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سوئیت مینوس وان استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل مینوس وان سوئیت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Minus One Suite Istanbul


هتل آپارتمان سه ستاره مینوس وان در شهر زیبا و تاریخی استانبول در کشور ترکیه واقع شده‌است. این سوئیت با نام آرسیما نیز شناخته می شود و هتلی اقتصادی در نزدیکی میدان تکسیم است و با چند دقیقه پیاده‌روی کوتاه مدت می‌توانید از دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال بازدید کنید. هتلMinus One Suite دسترسی عالی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارد زیرا در نزدیکی یک ایستگاه مترو قرار دارد. هتل آپارتمان مینوس وان سوئیت برای مسافرانی که با خانواده سفر می‌کنند و به دنبال اقامتگاهی به‌صرفه و راحت هستند تا اقامتی خوش را تجربه کنند؛ بسیار مناسب است. یکی از راه‌های سفر به استانبول، گرفتن بلیط هواپیما چارتر است؛ اگر قصد اقامت در هتلMinus One را هم داشته باشید، می‌توانید به راحتی از فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول، مسافت ۳۱.۹ کیلومتری را با ماشین طی کنید تا به هتل آپارتمان مینوس وان استانبول برسید. در زمان اقامت در هتل مینوس وان سوئیت، حتما از کلیساهای استانبول بازدید کنید، چرا که کلیساهای استانبول با شکوه و عظمت معماری خاصی که دارند یکی از جاهای دیدنی معروف استانبول به شمار می‌روند. کلیساهای استانبول یادگار دورانی هستند که مسیحیان ساکن امپراتوری عثمانی که معمولا از کشورهای اروپایی به این کشور آمده بودند، اجازه می‌یافتند کلیساهایی را برای خود بسازند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سوئیت مینوس وان استانبول


هتل آپارتمان مینوس وان استانبول خدمات و امکاناتی با کیفیت را ارائه می‌کند تا مسافران اقامتی خاطره‌انگیز و راحت داشته باشند و شامل مواردی هستند از جمله: لابی، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، تبدیل ارز، خدمات اتاق، شاتل گشت شهری، خدمات بیدارباش، فکس، فتوکپی و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه است. در صورتی که بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، از هتل Minus One Suite تاکسی بگیرید تا با خیالی راحت به فرودگاه بروید. کارکنان هتل آپارتمان مینوس وان علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان انگلیسی و عربی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های متنوع و راحت سوئیت هتل مینوس وان شامل واحدهای اقامتی هستند شامل: اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت دابل با آشپزخانه و تجهیزات، اتاق سه نفره، آپارتمان دلوکس با یک اتاق خواب و اتاق نشیمن، آپارتمان استودیو با یک تخت دابل و آپارتمان استاندارد با یک تخت دابل. در اتاق‌های زیبا و راحت هتل آپارتمان مینوس وان استانبول، امکانات و وسایل بسیار باکیفیت و خوبی قرار دارد تا مسافران اقامتی خاطره‌انگیز و آسوده را تجربه کنند. وسایل و تجهیزات هتل Minus One Suite شامل مواردی هستند از قبیل: تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، سیستم هشدار و اطفای حریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، میز ناهارخوری، چای و قهوه ساز، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، وسایل اتو کردن، سشوار، تهویه مطبوع، وسایل شستشو و نظافتی و سیستم سرمایشی و گرمایشی.
باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل مینوس وان سوئیت امکان سیگارکشیدن وجود ندارد اما در مکان تعبیه شده آن در هتل مینوس وان می‌توانید سیگار بکشید. در واحدهای اقامتی آپارتمانی هتل Minus One Suite تجهیزات کاملی وجود دارد که شامل ماشین ظرفشویی، فر، اجاق گاز، مایکروویو، میز و صندلی، وسایل تمیزکننده و ماشین لباسشویی است و در آشپزخانه‌ مجهز به ظرفشویی و وسایل مخصوص آشپزی هم می‌توانید با آسودگی خیال و بدون نگرانی آشپزی کنید.

فاصله هتل مینوس وان سوئیت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج دختر: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه پرا: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه معصومیت: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج گالاتا: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲۷ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است