search
menu

هتل Milport Hotel Levent Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Milport Hotel Levent Istanbul
امکانات عمومی هتل میلپورت لونت استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میلپورت لونت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Milport Hotel Levent Istanbul


هتل میلپورت لونت از جمله هتل‌های سه ستاره است که در شهر بسیار جذاب و دیدنی استانبول قرار گرفته‌است. این هتل با این که فقط سه ستاره دارد اما بسیار شیک است و مبلمان داخلی هتل به گونه‌ای انتخاب شده‌است که آن را شبیه هتل‌های بسیار سطح بالا ساخته‌است. همین دکوراسیون و مبلمان شیک می‌تواند از دلایلی باشد که مسافران این هتل را در اولویت قرار دهند. اگر می‌خواهید با وسایل نقلیه عمومی به جاهای مختلف شهر بروید، بهتر است بدانید برای رسیدن به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو حدود ۲ دقیقه پیاده‌رودی زمان نیاز دارید. مسافران اگر قصد خرید اینترنتی بلیط هواپیما را دارند و بهتر است به این نکته توجه داشته‌باشند که فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۱۹ کیلومتر است. با دانستن اطلاعات و امکانات هتل می‌توانید هتل میلپورت لونت استانبول را برای اقامت انتخاب کنید و به جاهای دیدنی استانبول مانند: تنگه بسفر، برج گالاتا، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، دولفیناریوم استانبول و ... بروید و از گردش در این شهر توریستی نهایت لذت را ببرید. با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از امکانات هتل به شما ارائه شود.

امکانات عمومی هتل میلپورت لونت استانبول


هتل Milport Hotel Levent Istanbul دارای امکانات متنوع و متعددی است که این امکانات رفاهی بدون شک سفر بسیار راحتی را برای شما و همسفرانتان رقم خواهد زد. همه بخش‌های هتل تحت پوشش اینترنت رایگان هستند و شما می‌توانید با این اینترنت با خیال راحت به کارهای خود رسیدگی کنید یا در طی زمان اقامت در هتل بتوانید با آن سرگرم شوید. تمیزی بی‌نظیری را در همه بخش‌های هتل خواهید دید و علاوه بر این چیدمان فوق العاده‌ای را در جای جای هتل شاهد هستید که این موارد می‌توانند شما را به اقامت در این هتل ترغیب کنند. پارکینگ هتل بدون پرداخت هزینه اضافی یا رزرو شدن می‌تواند این امکان را به مسافران بدهد که خودرو شخصی خود را باخیال راحت در یک جای امن قرار دهند.
آسانسور نیز در این ساختمان شیک قرار داده شده‌است تا جابجایی مسافران و وسایلشان بین اتاق‌ها و لابی به آسانی صورت بگیرد. پذیرش هتل مانند بسیاری از هتل‌های دیگر استانبول بصورت شبانه روزی است و شما می‌توانید در ساعات مختلفی از شبانه روز با پذیرش هتل در ارتباط باشید. کارکنان اخلاق مدار هتل مسلط هستنذ تا به سه زبان: انگلیسی، ترکی و اسپانیایی با مهمانان صحبت کنند. در پذیرش هتل دستگاه کارتخوان نیز وجود دارد و اگر پول نقد به همراه ندارید به راحتی می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. هتل برای کسانیکه علاقه‌مند به کتاب هستند بخشی را بعنوان کتابخانه در نظر گرفته‌است. ورود حیوانات به هتل میلپورت لونت استانبول ممنوع است. در بیرون از هتل بخشی وجود دارد که شبیه یک باغ باغ کوچک است و می‌توانید از قدم زدن در آن لذت ببرید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Milport Hotel Levent Istanbul مانند سایر بخش‌های آن بسیار شیک و تمیز هستند و شما آرامش را در این واحدهای اقامتی تجربه خواهید کردو تلویزیون و چایساز لوازمی هستند که دراتاق‌ها وجود دارند. نورپردازی اتاق‌ها به شیوه بسیار حرفه‌ای اجرا شده‌است و جذابیت خاصی را به اتاق‌ها داده‌است. سرویس بهداشتی و حمام بسیار تمیزی در واحدها قرار گرفته‌است که تمام لوازم بهداشتی مورد نیاز نیز در آن‌ها وجود دارد. علاوه بر تخت‌های شیک صندلی و میز شیکی نیز در اتاق‌ها وجود دارد. پنجره‌های اتاق‌ها با پرده‌هایی بسیار مناسب می‌توانند نور را در حد نیاز به اتاق وارد کنند. تهویه مطبوع در اتاق‌ها نیز در بهترین درجه از کیفیت اجرا شده‌است. انواع اتاق‌های هتل شامل:

رستوران هتل


هتل Milport Hotel Levent Istanbul یک ستوران بسیار شیک با منوی بسیار خوشمزه‌ای از غذاهای مختلف را دارد و می‌توانید صبحانه، نهار و شام را بهمراه اعضای خانواده‌تان در این هتل سرو کنید.

فاصله هتل میلپورت لونت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۷.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است