search
menu

هتل Mezzo Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mezzo Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل مزو استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مزو استانبول جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mezzo Hotel Istanbul


هتل مزو از هتل‌های ۵ ستاره مشهور و پرطرفدار در میان توریست‌ها و گردشگران شهر استانبول است که در منطقه آسیایی کادیکوی واقع‌شده است. این هتل با موقعیت جغرافیایی بسیار عالی خود در میان هتل‌های دیگر از مزیت‌های خوبی برخوردار است و در طی سال نیز از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. با اقامت در این هتل تا برج دختر استانبول حدود ۶ کیلومتر فاصله دارید، همچنین آب‌انبار باسیلیکا با ۱۲ کیلومتر فاصله و کاخ دلمه باغچه با ۱۳ کیلومتر فاصله جزو جاذبه‌های دیدنی و تاریخی نزدیک به این هتل به شمار می‌روند. فرودگاه صبیحه گوکچن نیز ۲۶ کیلومتر تا این هتل زیبا فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. ازجمله امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل هتل Mezzo Hotel Istanbul می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل مزو استانبول


در بخش پذیرش هتل مزو به‌صورت ۲۴ ساعت فعالیت دارند و آماده استقبال از مسافران سراسر جهان هستند. درصورتی‌که برای سفر کاری با خرید بلیط هواپیما عازم شهر استانبول شده‌اید با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید خدمات مربوط به بیزینس مانند فکس و فتوکپی را در لابی هتل انجام دهید. یکی از موارد جالب در این هتل آشپزخانه مشترک است که مسافران می‌توانند با تهیه مواد اولیه در این آشپزخانه برای خود و خانواده‌شان غذا تهیه کنند. ازجمله امکانات عمومی ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد، همچنین محوطه هتل را باغ زیبایی فراگرفته است که در هنگام عصر یا شب می‌توانید لحظات خوشی را در این قسمت سپری کنید. در محوطه هتل فضایی برای پیک‌نیک تعبیه‌شده است، همچنین مبلمان زیبایی برای استراحت تعبیه گردیده است. در بخش تور و گردشگری نیز می‌توانید بلیط‌های ورودی برخی از جاذبه‌ها را تهیه کنید.
با توجه به قوانین هتل Mezzo Hotel Istanbul حیوانات اجازه ورود به داخل آن را ندارند. توجه داشته باشید که این هتل پارکینگ ندارد و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید در محوطه یا خیابان‌های اطراف ماشینشان را پارک کنند. پرسنل مجرب این هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، هلندی و ترکی استانبولی تسلط دارند. اتاق چمدان و خدمات باربری جزو خدمات ارائه‌شده در لابی هتل مزو هستند، همچنین خدماتی نظیر لباسشویی و اتوکشی به‌صورت رایگان اما خشک‌شویی با هزینه اضافی انجام می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به اجراهای زنده، تورهای آشنایی با فرهنگ محلی، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی و تورهای صخره‌نوردی اشاره کرد. همچنین تورهای گردشگری و بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید برای مهمانان این هتل در نظر گرفته‌شده است که لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. ازجمله امکانات دیگر در این هتل می‌توان به شرکت در فعالیت‌هایی مانند صخره‌نوردی و دوچرخه‌سواری اشاره کرد که باید با مسئول مربوطه هماهنگ کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل ضد آلرژی بوده و اقامتی توأم با آرامش را تجربه خواهید کرد. همه اتاق‌ها دارای تراس بوده و چشم‌انداز بی‌نظیری از این منطقه از شهر مقابل چشمانتان خواهد بود. از امکانات موجود در داخل اتاق‌های هتل Mezzo Hotel Istanbul می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار، کتری برقی، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی اشاره کرد. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد با ظرفیت دو نفر، اتاق تریپل دلوکس با ظرفیت ۳ نفر، استودیو با ظرفیت دو نفر، سوئیت کینگ با بالکن شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی برای مسافرت‌های دسته‌جمعی و خانوادگی مناسب است و درنهایت اتاق دوبل لوکس با ظرفیت ۲ نفر. توجه داشته باشید که در داخل سوئیت کینگ می‌توانید از آشپزخانه اختصاصی بهره‌مند شوید که شامل یخچال، اجاق‌گاز، میز غذاخوری، لوازم شستشو، کتری برقی و ماشین ظرف‌شویی هستند.
سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کاناپه، میز کار، بالکن و تختخواب‌های استاندارد. همچنین به دلیل دسترسی به‌تمامی اتاق‌ها از طریق آسانسور مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند به‌راحتی می‌توانند در هر طبقه اتاق رزرو کنند و اقامتی همراه با آرامش و امکانات رفاهی مناسب را تجربه کنند. همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل عایق صدا بوده و اقامتی با آرامش را تجربه خواهید کرد. همچنین توجه داشته باشید که به دلیل ممنوع بودن استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محلی مشخص‌شده و به دور از اتاق‌ها بروند.

رستوران هتل


با اقامت در هتل مزو صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس برای میهمانان ارائه می‌شود. برای وعده‌های دیگر نیز می‌توانید در آشپزخانه مشترک غذا تهیه کنید یا اینکه به رستوران‌های اطراف هتل بروید.

فاصله هتل مزو استانبول جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است