search
menu

هتل Meroddi Barnathan Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Meroddi Barnathan Hotel
امکانات هتل مرودی بارناتان
خدمات هتل مرودی بارناتان
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل مرودی بارناتان استانبول

درباره Meroddi Barnathan Hotel


هتل مرودی بارناتان استانبول در قلب منطقه تاریخی شهر استانبول واقع شده است. این هتل با موقعیت مکانی فوق العاده‌ای که دارد به خوبی می‌تواند پذیرای گردشگران و مسافران این شهر باشد. استانبول شهری توریستی با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی گوناگون است که هر فردی با هر سلیقه‌ای از گشت و گذار و تفریح در این شهر خشنود خواهد شد. هتل در نزدیکی ساحل دریای مرمره قرار گرفته و چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به دریای مرمره دارد. برج گالاتا که یکی از مشهورترین اماکن شهر استانبول است در فاصله ۱۰۰ متری از هتل قرار گرفته و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر زمان که تمایل داشته باشند از این مکان زیبا دیدن کنند. خیابان استقلال و میدان تکسیم نیز از پرطرفدارترین و توریستی‌ترین مناطق شهر هستند که در نزدیکی همین هتل قرار دارد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در Meroddi Barnathan Hotel سفر خوشی را برای خود رقم بزنید و از گشت و گذار در مناطقی مانند کاخ توپکاپی، مسجد آّبی، مسجد ایاصوفیه و… لذت ببرید.

امکانات هتل مرودی بارناتان


دکوراسیون و طراحی داخلی هتل مرودی بارناتان استانبول بسیار شیک و جذاب است و بدون شک از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد. هتل منظره فوق العاده زیبایی رو به شهر استانبول دارد و از تراس آن می‌توانید ساحل زیبای دریای مرمره و برج گالاتا را مشاهده کنید. صبحانه هر روز به صورت بوفه سرو می‌شود و تنوع مواد موجود در وعده صبحانه برای مهمانان راضی کننده خواهد بود. در رستوران این هتل می‌توانید طعم لذیذ انواع غذاهای ترکی را تجربه کنید. استعمال سیگار در مناطق عمومی و مشترک هتل ممنوع است و مسافران باید برای استفاده از سیگار از منطقه مخصوص سیگار کشیدن استفاده کنند که همین مسئله کیفیت اقامت مهمانان را در هتل چندین برابر می‌کند. این هتل مجهز به وای فای نیز است و مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل از اینترنت رایگان و پر سرعت بهره‌مند شوند. امکانات متنوع دیگری نیز در Meroddi Barnathan Hotel وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به باغ، مبلمان در فضای باز، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی و… اشاره کرد.

خدمات هتل مرودی بارناتان


تمام مهمانانی که قبلا در هتل مرودی بارناتان استانبول اقامت داشته‌اند از حضور در آن راضی بودند و همین مسئله این هتل را به انتخاب اصلی بسیاری از گردشگران شهر استانبول تبدیل کرده است. پرسنل هتل فوق العاده پاسخگو و مهمنواز هستند که این ویژگی خود به تنهایی در محبوبیت این هتل تاثیر فراوانی دارد. خدمات متنوعی در هتل مرودی به مهمانان ارائه می‌شوند که راحتی و آرامش کامل را در زمان اقامت به مسافران هدیه می‌کنند. هتل دارای پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. خدمات تبدیل ارز هتل، ارز مورد نیاز مسافران را تامین می‌کنند و مهمانان برای تبدیل ارز نیازی به رفت و آمد‌های خسته کننده نخواهند داشت. هتل دارای نگهبانی ۲۴ساعته است و همین مسئله امنیت کامل را برای مهمانان فراهم می‌کند. مسافران می‌توانند از خدمات خشکشویی، لباسشویی و سرویس اتو هتل برای شست و شو و نگهداری از لباس‌هایشان استفاده کنند. خدمات دربان، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، خانه داری، ارائه بلیط جاذبه‌ها و نمایش‌ها و… از دیگر خدمات موجود در Meroddi Barnathan Hotel هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی متنوعی در هتل مرودی بارناتان استانبول به مسافران ارائه می‌شوند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و امکانات مخصوص به خود را دارند. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق دونفره لوکس، اتاق لوکس کینگ، سوئیت اجرایی، سوئیت جونیور، سوئیت با چشم‌انداز دریا و… اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی که در واحدهای اقامتی Meroddi Barnathan Hotel به مسافران ارائه می‌شوند تمام نیاز‌های مهمانان را در طول اقامت برطرف می‌کنند و اقامتی جذاب و دوست داشتنی را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. از جمله امکانات رفاهی واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، کتری برقی، سیستم تهوبه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل مرودی بارناتان استانبول


فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۰۰ متر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است