search
menu

هتل Maritime Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Maritime Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل ماریتیم استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ماریتیم استانبول با جاهای دیدنی نزدیک:

درباره هتل Maritime Hotel Istanbul


هتل ماریتیم هتلی سه ستاره در قلب شهر توریستی استانبول است. این هتل امکانات و مزایای ویژه‌ای دارد که شما با خواندن این مطلب می‌توانید به اندازه کافی در رابطه با آن اطلاعات کسب کنید. هتل با معماری بسیاری زیبایی ساخته شده‌است و نمای ساختمان آن بسیار زیبا است. فضای داخلی هتل بسیار خوب طراحی شده‌است و اتاق‌های آن بسته به سلیقه مسافران از طراحی متنوعی برخوردار هستند. تنوع مبلمان اتاق‌های هتل از جمله مواردی است که در رابطه با این هتل مطرح است زیرا به راحتی می‌توانید مطابق میل خودتان اتاق خودتان را انتخاب کنید.
برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیار متنوعی وجود دارد که شما با اقامت در این هتل می‌توانید آن را انتخاب کنید. همانطور که گفته شد هتل در منطقه خوبی واقع شده‌است و فاصله آن با جاهای دیدنی مختلف استانبول از جمله: آب انبار باسیلیکا، مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی حدود ۱۰ دقیقه است. اگر می‌خواهید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر کنید بهتر است بدانید فاصله فرودگاه آتاتورک تا هتل ماریتیم استانبول حدود ۲۰ کیلومتر است.

امکانات عمومی هتل ماریتیم استانبول


امکانات مختلفی در این هتل وجود دارد که در این متن سعی شده‌است تا بطور تمام و کمال آن‌ها را مطرح کرد. شما در این هتل به راحتی می‌توانید با پذیرش در ارتباط داشته‌باشید و پذیرش نیز بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهد بود. برای مسافران و گردشگران خارجی تبدیل ارز یا صرافی نیز ارایه می‌شود. مسافران باید بدانند از لحاظ تامین امنیت جانی نیز هتل Maritime Hotel Istanbul برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌است و در بخش‌های مختلف هتل هشدار دهنده و حس‌گر آتش وجود دارد تا قبل از هر آتش سوزی احتمالی به موقع بتوان آن را خاموش کرد. اتاق‌های مجزا در هتل وجود دارد که افراد سیگاری می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند و بدون ایجاد مزاحمت برای سایر افراد سیگار بکشند. ورود حیوانات در این هتل نیز همانند بسیاری از هتل‌های استانبول ممنوع است. اینترنت وای فای پرسرعت بصورت رایگان در همه بخش‌های هتل قابل دسترسی است.
از عوامل دیگری که در این هتل می‌تواند برای شما قابل توجه باشد برنامه‌های ویژه‌ای است که برای شما در نظر گرفته شده‌است. این برنامه‌ها شامل وجود موسیقی زنده، برنامه شام، تور دوچرخه سواری، برنامه دیدن فیلم بصورت دسته جمعی، کلاس آشپزی و ماهیگیری و ... هستند. شما با شرکت در این کلاس‌ها می‌توانید بیش از پیش از اقامت در هتل لذت ببرید و در فعالیت‌های جمعی شرکت کنید. شاتل فرودگاهی برای افرادی که از طریق هوایی به استانبول سفر کرده‌اند با هزینه اشضافی در نظر گرفته شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Maritime Hotel Istanbul دارای انواع مختلفی از امکانات هستند و از نظر چیدمان نیز تنوع بسیار جالبی دارند که بر حسب سلیقه می‌توانید اقامت در اتاق‌های کلاسیک یا مدرن را انتخاب کنید. اتاق‌ها تلویزیون دارند و کانال‌های کودک نیز سبب سرگرمی هر چه بیشتر فرزندان شما خواهد شد. بالکن و پنجره‌های بزرگ اتاق‌ها سبب شده‌است تا اقامتی بسیار جذاب را در اتاق‌ها تجربه کنید. تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در تمام واحدهای اقامتی وجود دارد. مینی بار نیز از جمله امکانات اتاق‌های اقامتی این هتل است. کمد نیز برای قرار دادن وسایل شخصی شما و لباس‌هایتان در تمام اتاق‌ها تعبیه شده‌است. سرویس بهداشتی و حمام همراه حوله در اتاق‌ها وجود دارد و بسیار شیک و تمیز هستند. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق استاندارد دو نفره با دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره
• اتاق خانوادگی شامل یک تخت دو نفره و دو تخت تک نفره
• اتاق سه نفره شامل سه تخت تک نفره
• اتاق دلوکس با چشم انداز دریا شامل یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره
• اتاق دلوکوس با بالکن و یک تخت دو نفره
• اتاق تک نفره با یک تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل ماریتیم استانبول رستوران ندارد ولی صبحانه بصورت کامل و بصورت بوفه و سایر وعده‌های غذایی همراه با میان وعده و میوه به تمام اتاق‌ها ارایه می‌شود.

فاصله هتل ماریتیم استانبول با جاهای دیدنی نزدیک:


فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است