search
menu

هتل Serai Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Serai Hotel Istanbul
امکانات هتل سرای استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل سرای استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Serai Hotel Istanbul


هتل ۴ ستاره سرای یکی از هتل های زیبای استانبول است که در مرکز این شهر واقع شده است. نزدیک بودن این هتل به اماکن مهم شهر و همچنین جاذبه های گردشگری همچون برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، کاخ دلمه باغچه و مراکز خرید از قبیل بازار بزرگ و بازار مصر که امکان بازدید آسان از این مناطق را برای مسافران فراهم کرده است، از ویژگی های مهم این هتل است که همواره مورد توجه گردشگران بوده است. هتل در فاصله ۴۸ کیلومتری از فرودگاه استانبول و ۴۳ کیلومتری از فرودگاه صبیحه گوکچن قرار دارد و در صورت نیاز مسافران می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز که با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود، استفاده کنند. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل زیبای Serai یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که اقامتی فراموش نشدنی را برای مسافران رقم می‌زند.

امکانات هتل سرای استانبول


هتل Serai امکانات بسیاری را برای مسافران ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان به WiFi رایگان، ترانسفر فرودگاهی و سرویس ایاب و ذهاب و خدمات تحویل و تخلیه فرودگاهی همه با دریافت هزینه اضافی و نیز کرایه اتومبیل و امکانات اتاق VIP اشاره کرد. همچنین پارکینگ عمومی در محلی نزدیک (15 یورو در روز) در دسترس است. سایر خدمات همچون ورود و خروج سریع، انبار چمدان، خدمات تبدیل ارز، میز تور، خدمات دربان و خدمات بلیط در این هتل ارائه می‌شود. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. خدمات نظافتی از قبیل خدمات پرس شلوار، سرویس اتوکشی، خشک شویی و لباسشویی همه با دریافت هزینه اضافی در این هتل فراهم شده است. همچنین نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می‌گیرد.
خدمات فکس و فتوکپی، بلیط جاذبه ها یا نمایش ها با هزینه اضافی، دوربین مداربسته، حسگر دود، هشدار امنیتی، صندوق امانات و نگهبانی ۲۴ ساعته از دیگر خدمات قابل دسترس در این هتل است. در این هتل امکانات رفاهی همچون صندلی های ماساژ ارائه می‌شود و همچنین خدمات ماساژ و سونا با دریافت هزینه اضافی موجود است. هتل سرای دارای سالن بار، ساندویچ فروشی و قهوه خانه بوده و انواع میوه ها و شکلات یا کلوچه و بطری آب با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود. صبحانه قاره ای روزانه در محل اقامت موجود است. هتل فاقد رستوران است اما رستوران های زیادی در اطراف این هتل وجود دارد که می‌توانید وعده های غذایی خود را در آن میل کنید. ورود حیوانات خانگی و استعمال دخانیات در این هتل ممنوع بوده اما مکان هایی برای افراد سیگاری فراهم شده است. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی و روسی تسلط کامل دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Serai دارای دو نوع اتاق کوئین سوپریور و اتاق دوبل دولوکس با بالکن و چشم انداز دریا است که منظره بسیار زیبایی را ارائه می‌دهد و متناسب با نیاز مسافران امکان دسترسی به اتاق ها وجود دارد. اتاق‌های هتل با دکوراسیون زیبا دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، میز کار و کمد است. در هتل Serai هر اتاق دارای ملحفه و حوله است. اتاق های هتل بدون سیگار بوده و همگی دارای عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. در اتاق‌‌ها حمام اختصاصی وجود دارد و حمام‌‌ها دارای دوش، سشوار و توالت فرنگی است. همچنین در این هتل سرویس اتاق نیز ارائه می‌شود.

فاصله هتل سرای استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار مصر: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است