search
menu

هتل Manesol Old City Bosphorus Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Manesol Old City Bosphorus Istanbul
امکانات کلی هتل مانسول اولد سیتی بسفروس استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مانسول اولد سیتی بسفروس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Manesol Old City Bosphorus Istanbul


هتل مانسول اولد سیتی بسفروس یک هتل ۴ ستاره شیک و مجلل است که در قلب استانبول و در شبه جزیره تاریخی واقع شده و فقط چند قدم از دریا فاصله دارد. هتل با بازار ادویه جات و بازار بزرگ باستان ۱.۷ کیلومتر فاصله دارد. ایاصوفیه و میدان سلطان احمد به راحتی قابل دسترسی و گشت و گذار هستند. در منطقه اطراف نیز رستوران های مختلفی وجود دارد که وعده های غذایی خوشمزه ای را می توانید در آن ها سرو کنید. ایستگاه مرمره ۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد. میدان پر جنب و جوش تکسیم و خیابان استقلال، مورد علاقه میهمانان در استانبول هستند که در نزدیکی هتل قرار گرفته اند. از دیگر جاهای دیدنی نزدیک هتل Manesol Old City Bosphorus Istanbul می توان به برج گالاتا، پارک گلخانه، موزه باستان شناسی، موزه پرا، آب انبار باسیلیکا و برج دختر اشاره کرد. همچنین ایستگاه مترو و تراموای نزدیک هتل باعث صرفه جویی در هزینه ها شده است. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه آتاتورک است که ۱۸ کیلومتر با هتل فاصله دارد. با موقعیت مکانی مناسب، امکانات رفاهی بسیار خوب و پرسنل مجرب، هر ساله گردشگران و جهانگردان زیادی مشتاق به خرید بلیط هواپیمای استانبول و اقامت در این هتل می شوند.

امکانات کلی هتل مانسول اولد سیتی بسفروس استانبول


هتل Manesol Old City Bosphorus Istanbul مجهز به تهویه مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، صرافی و میز تور است. از امکانات مشهور این هتل می توان به داشتن پارکینگ، اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و مکان های عمومی، رستوران، شاتل فرودگاهی و سرویس اتاق اشاره کرد. خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه در دسترس هستند. به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی می توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و با خیالی آسوده از گردش لذت ببرید. تورهای پیاده روی و کلاس هایی که درباره فرهنگ محلی برگزار می شود، گزینه های مناسبی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت به شمار می آیند.
ورود حیوانات خانگی به هتل و کشیدن سیگار در هتل مانسول اولد سیتی بسفروس استانبول ممنوع است و بهتر است که قبل از رزرو هتل به این نکات توجه داشته باشید. اتاق هایی مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. خدمات اجاره اتومبیل نیز در این هتل ارائه می شود. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن ها اشاره شد، خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، واکس کفش، فکس و فتوکپی نیز در صورت درخواست در دسترس میهمانان قرار می گیرد. ساعت تحویل اتاق در هتل مانسول اولد سیتی بسفروس ساعت ۱۲ و ساعت تخلیه اتاق ساعت ۱۴ است. یکی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل مانسول اولد سیتی بسفروس استانبول دارای ۲۸ واحد اقامتی از جمله اتاق دبل یا تویین لوکس با منظره دریا، سوئیت جونیور با منظره دریا، سوئیت کینگ با منظره دریا، سوئیت کویین با منظره دریا، اتاق دبل یا تویین با منظره زیبایی از شهر و اتاق دبل استاندارد با امکانات رفاهی مناسب است. اتاق های Manesol Old City Bosphorus Istanbul دارای تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، یک صندوق امانات، مینی بار، چای ساز، تلفن و تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع هستند. حمام اختصاصی دارای دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار و حوله است. اتاق های لوکس چشم انداز زیبایی از کاخ توپکاپی و بسفر را نشان می دهند.

رستوران هتل


میهمانان در هتل مانسول اولد سیتی بسفروس استانبول یک رستوران آلاکارت پیدا می کنند که غذاهای مخصوص ترکیه را ارائه می دهد. بار هتل چای و قهوه سرو می کند. همچنین می توانید غذاهای بین المللی را در رستورانی که در نزدیک هتل واقع شده است امتحان کنید.

فاصله هتل مانسول اولد سیتی بسفروس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطنتی سلیمانیه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک گلخانه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است