search
menu

هتل Malta Bosphorus Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Malta Bosphorus Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل مالتا بسفروس استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مالتا بسفروس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Malta Bosphorus Hotel Istanbul


هتل مالتا بسفروس استانبول یک هتل ۳ ستاره شیک و اقتصادی در منطقه بشیکتاش استانبول است. این هتل در فاصله کمی از مسجد اورتاکوی و در مجاورت تنگه بسفر قرار دارد. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه آتاتورک است که ۲۳.۷ کیلومتر با هتل فاصله دارد. موقعیت مکانی خوب هتل و قرار گرفتن در نزدیکی جاذبه های گردشگری استانبول از قبیل کاخ دولمه باغچه، میدان تکسیم، برج دختر، خیابان استقلال و برج گالاتا مورد استقبال مسافران و گردشگران بسیاری قرار گرفته است. بازدید از خیابان استقلال فرصتی برای تجربه انرژی و روح بی نظیر استانبول در طبیعی ترین حالت آن است. این خیابان، شلوغ ترین خیابان در استانبول است و از لحاظ شهرت ملی قابل مقایسه با خیابان پنجم یا خیابان آکسفورد است. دارای مغازه هایی با هر محصول قابل تصور بوده و کافه ها و رستوران ها، موسیقی زنده، بارها، سینما و موارد دیگر را می توانید در این خیابان پیدا کنید. همچنین خیابان پر جنب و جوش اورتاکوی که در نزدیکی هتل قرار گرفته، دارای کلوپ های شبانه، رستوران های منحصر به فرد و مغازه های لوازم جانبی دست ساز است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر توریستی بی نظیر را داشته باشید، اقامت در هتل Malta Bosphorus Hotel Istanbul سفر بی نظیری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

امکانات کلی هتل مالتا بسفروس استانبول


اینترنت رایگان در همه مناطق، میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس مراقبت از کودک، میز تور و انبار چمدان از جمله امکانات این هتل به شمار می آیند. خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و صرافی در دسترس است. یک باغ و یک آسانسور در هتل مالتا بسفروس استانبول وجود دارد. استعمال دخانیات در هتل ممنوع بوده و مکان های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. خدمات شاتل را می توان در صورت درخواست با هزینه اضافی ترتیب داد. یکی از مزیت های این هتل این است که می توانید حیوانات خانگی خود را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی به داخل هتل ببرید.
هتلMalta Bosphorus Hotel Istanbul دارای محیطی تمیز و پاکیزه و فضایی دلنشین است. خدمات خانه داری به صورت روزانه در این هتل انجام می گیرد. پرسنل هتل با تسلط به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی از میهمانان پذیرایی می کنند. برای کسانی که با خودروی شخصی سفر میکنند، پارکینگ هتل در اختیار آن ها قرار می گیرد. هتل مالتا بسفروس استانبول دارای سیستم اطفا حریق است که از بروز هر گونه حوادث احتمالی جلوگیری می شود. در این هتل برای اقامت کودکان زیر ۷ سال هزینه ای دریافت نمی شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل مالتا بسفروس استانبول دارای اتاق های مختلفی از جمله اتاق های خانوادگی، اتاق دبل اقتصادی، اتاق دبل لوکس با منظره دریا، سوئیت پنت هاوس بسفر، اتاق تویین استاندارد، اتاق دبل لوکس دارای بالکن و سوئیت لوکس است که با رزرو اتاق دلخواهتان اقامت فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. تمام اتاق های هتل Malta Bosphorus Hotel Istanbul شامل تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های ماهواره ای و مینی بار هستند. سرویس بهداشتی اختصاصی دارای لوازم بهداشتی رایگان، دمپایی، حوله مخصوص حمام و سشوار است. بعضی از اتاق ها دارای بالکن و یا منظره دریا هستند. همچنین در اتاق ها یک قهوه ساز یا چای ساز وجود دارد و قهوه و چای رایگان روزانه دوباره پر می شود. برای سرو صبحانه نیازی به مراجعه به سلف ندارید و می توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


شما می توانید در وعده صبحانه از صبحانه بوفه ای که شامل محصولات طبیعی است لذت ببرید. رستوران و کافه هتل مالتا بسفروس با انواع غذاهای ترکی و بین المللی و نوشیدنی های گوارا آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. غذاهای گیاهی و رژیمی نیز در صورت درخواست در اختیارتان قرار می گیرد.

فاصله هتل مالتا بسفروس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید کانیون: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پل و برج گالاتا: ۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیگلربیگی: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است