search
menu

هتل Lord Morgan and Exclusive Design Cihangir Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lord Morgan and Exclusive Design Cihangir Istanbul
امکانات هتل آپارتمان لرد مورگان اند اکسکلوزیو دیزاین جهانگیر استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل لرد مورگان اند اکسکلوسیو دیزاین جهانگیر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lord Morgan and Exclusive Design Cihangir Istanbul


هتل لرد مورگان اند اکسکلوسیو دیزاین جهانگیر استانبول یکی از هتل های ۲ ستاره استانبول است که در مرکز استانبول و در منطقه بی اوغلو واقع شده است. از ویژگی های مهم این هتل که همواره مورد توجه گردشگران بوده است، می‌توان به موقعیت جغرافیایی آن اشاره کرد که به دلیل نزدیک بودن به اماکن مهم شهر و همچنین جاذبه های گردشگری همچون برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، کاخ دلمه باغچه، مسجد ایاصوفیه و مراکز خریدی همچون بازار بزرگ استانبول و بازار مصر امکان بازدید آسان از این مراکز را برای مسافران فراهم کرده است. فاصله هتل لرد مورگان تا فرودگاه استانبول ۴۴ کیلومتر و تا فرودگاه صبیحه گوکچن ۵۷ کیلومتر است و در صورت نیاز خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با دریافت هزینه اضافی برای مسافران ارائه شده است. علاوه بر آن ایستگاه مترو شیشانه که در نزدیکی این هتل قرار دارد، رفت و آمد در شهر را آسان کرده است. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل زیبای Lord Morgan یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که لحظات بسیار دل‌‌انگیزی را برای مسافران رقم خواهد زد.

امکانات هتل آپارتمان لرد مورگان اند اکسکلوزیو دیزاین جهانگیر استانبول


هتل زیبای Lord Morgan در فضای بیرونی دارای تراس و باغ است که یک فضای بی نظیر برای استراحت و تفریح مهمانان فراهم کرده است. از امکاناتی که این هتل برای مهمانان ارائه می‌دهد می‌توان به WiFi رایگان، پارکینگ، اتاق های خانوادگی، سرویس بیداری، دسترسی به سالن اجرایی، مینی بار و نیز ترانسفر فرودگاهی با دریافت هزینه اضافی اشاره کرد. همچنین میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند.
خدمات جکوزی و سونا با دریافت هزینه اضافی از خدمات و امکانات رفاهی در دسترس در این هتل است. هتل فاقد رستوران است اما به دلیل نزدیک بودن به مراکز شهر امکان دسترسی به انواع رستوران ها و کافه ها برای مهمانان وجود دارد. همچنین در این هتل صبحانه قاره ای نیز ارائه می‌شود. همراه داشتن حیوانات خانگی و استعمال دخانیات در هتل ممنوع است اما مکان هایی برای افراد سیگاری فراهم شده است. جا به جایی در طبقات نیز به وسیله آسانسور انجام می‌گیرد. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، عربی و روسی مسلط هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Lord Morgan انواع اتاق های مختلف شامل اتاق کویین با حمام آب گرم، سوئیت دو خوابه، سوئیت کینگ، سوئیت سوپریور، سوئیت Presidential، سوئیت کینگ سوپریور و آپارتمان سه خوابه را ارائه می‌دهد و مسافران بسته به نیاز خود به صورت انفرادی یا با گروه دوستان و خانواده می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند. اتاق‌ها و سوئیت های هتل با دکوراسیون شیک و زیبا و کف چوبی یا پارکت و مبله دارای نشیمن، Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، تلفن، چای سازو قهوه ساز، جا لباسی، پنکه، کمد، ساعت زنگدار، صندوق امانات و امکانات اتوکشی است. اتاق های هتل بدون سیگار بوده و همگی دارای عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. تمام اتاق‌‌ها دارای حمام اختصاصی بوده و حمام‌‌ها دارای دوش، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، توالت فرنگی و دستمال توالت است. همه واحدهای این هتل دارای آشپزخانه مجهز به یخچال، اجاق گاز، میز غذاخوری، محصولات پاک کننده، دستگاه خشک کن، مایکروویو و کتری برقی هستند. همچنین در این هتل سرویس اتاق نیز ارائه می‌شود.

فاصله هتل لرد مورگان اند اکسکلوسیو دیزاین جهانگیر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار مصر: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است