search
menu

هتل Liva Suite Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Liva Suite Hotel Istanbul
امکانات رفاهی هتل لیوا سوئیت استانبول
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل لیوا سوئیت استانبول

درباره هتل Liva Suite Hotel Istanbul


هتل لیوا سوئیت استانبول با قرارگرفتن در منطقه محبوب بی‌اوغلو که قلب تپنده استانبول بشمار می رود، انتخابی ایده آل برای گردشگرانی که قصد دارند در مکانی در نزدیکی جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی استانبول اقامت آسوده و لذت بخشی را تجربه کنند، محسوب می گردد. این هتل سه ستاره برای میزبانی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول، از تعداد ۱۴ باب واحد اقامتی مبله و مجهزی که از محیطی دلباز و چیدمانی مدرن تشکیل شده اند، بهره جسته و قادر است با تکیه بر کیفیت خدمات رفاهی پرسنل کاربلد و مجرب خود، اقامتی بیادماندنی را برای گردشگران رقم بزند.

امکانات رفاهی هتل لیوا سوئیت استانبول


امکانات هتل Liva Suite Hotel Istanbul گرچه محدود بوده، از کیفیتی قابل قبول برخوردارند. این هتل از پارکینگی وسیع و مجهز به دوربین مدار بسته تشکیل شده که قادر است به خوبی از وسایل نقلیه افرادی که با خودروی شخصی خود به این مکان سفر می کنند، محافظت نماید. ناگفته نماند که برای پارک خودرو در پارکینگ هتل، هزینه نه چندان گزافی نیز در نظر گرفته شده است. متاسفانه این هتل فاقد آسانسور است و از آنجایی که از ۵ طبقه تشکیل شده است، برای افرادی که از ناتوانی جسمی رنج می برند، ممکن است گزینه چندان مطلوبی نباشد. لازم است ذکر گردد که هیچ رستورانی در این هتل وجود ندارد، اما بدلیل موقعیت مکانی هتل و واقع شدن در نزدیکی برخی از رستوران های باکیفیت استانبول، این نقص نیز قابل چشم پوشی است. خوب است بدانید که برای برآورده ساختن نیاز خورد و خوراک میهمانان هتل، کافی شاپی باکیفیت در هتل تعبیه شده که از فضای دنج و دوست داشتنی و کارکنانی مسلط به آداب پذیرایی تشکیل شده است.

خدمات هتل


به لطف بکارگیری از پرسنلی کارآمد و خوش برخورد، خدماتی در حد و اندازه هتل هایی ممتاز در هتل لیوا سوئیت استانبول به کلیه گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان استانبول ارائه خواهد شد. خدماتی از قبیل: نظافت و خانه داری، پذیرش شبانه روزی، روم سرویس، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، خدمات بیدار باش و باربری در صورت درخواست میهمانان در این هتل صورت خواهد پذیرفت.

واحدهای اقامتی هتل


شاید نقطه اصلی قوت هتل لیوا سوئیت استانبول، واحدهای اقامتی دلباز و خوش منظره آن باشد. وجود آشپزخانه‌ای مجهز به کلیه تجهیزات پخت و پز در تک تک واحدهای اقامتی این هتل موجب گردیده است که میهمانان هتل قادر باشند غذای مورد علاقه خود را در محل اقامت خود طبخ کنند و سرآشپز خود باشند. اسباب و وسایلی از قبیل: یخچال، تلویزیون، مبلمانی شیک، ماشین لباسشویی، تخت خواب هایی راحت، سشوار و چای ساز در هر واحد اقامتی هتل گنجانده شده است تا حس حضور در خانه به میهمانان منتقل گردد. در مورد طراحی و دکور اتاق ها نیز باید گفت که کلیه واحدها به گونه معماری و طراحی گردیده اند که از تمامی فضاها استفاده بهینه گردد و محیطی دلباز و وسیع برای اقامت در اختیار میهمانان قرار گیرد. مجهز ساختن هتل به سیستم تهویه مطبوع و سیستم اعلام حریق از دیگر اقداماتی است که به منظور رفاه و آسایش کامل میهمانان در هتل صورت گرفته است.

موقعیت مکانی هتل


همان طور که در ابتدا نیز بدان اشاره گردید، هتل لیوا سوئیت استانبول در مکانی بسیار مناسب واقع در ۶۰۰ متری میدان تقسیم قرار گرفته است و به شماری از پرطرفدارترین اماکن دیدنی استانبول دسترسی کامل دارد. بسیاری از جاذبه های گردشگری استانبول نظیر برج گالاتا، کاخ دلمه باغچه و بازار بزرگ استانبول در فاصله بسیار اندک (سی دقیقه) به این هتل واقع شده‌اند و به لطف وجود وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی هتل، دستیابی به دیگر اماکن تفریحی و تاریخی که در نقاطی دورتر از هتل قرار گرفته‌اند، به راحتی در اندک زمانی میسر گردیده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل لیوا سوئیت استانبول


فاصله هتل تا میدان تقسیم: ۶۵۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ‌۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار بزرگ استانبول: ‌۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ‌۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است