search
menu

هتل Lily Airport Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lily Airport Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل لی لی ایرپورت استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لی لی ایرپورت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Lily Airport Hotel Istanbul


هتل لی لی ایرپورت استانبول، از هتل‌های خوب در منطقه آرناووت کوی استانبول است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب فراهم آورده و سعی در تامین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. این هتل در ۷ کیلومتری فرودگاه استانبول واقع شده و برای مسافرانی که برای اهداف تجاری به استانبول سفر می‌کنند، گزینه بسیار خوبی به حساب می‌آید. از آن جایی که تنوع وسایل حمل و نقل عمومی در استانبول بالاست، مهمانان برای بازدید از جاذبه‌های استانبول همچون برج گالاتا استانبول، پل گالاتا، مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد)، مسجد کادیکوی، برج دختر استانبول و ... می‌توانند از مترو، اتوبوس،تاکسی و ... استفاده کنند. امکانات در نظر گرفته شده در هتل لی لی ایرپورت استانبول برای تجربه اقامت آسوده و دلچسب کفایت کرده و انتظارات مهمانان را برآورده می‌کنند. کارکنان زحمتکش و خوش برخورد هتل Lily Airport Hotel Istanbul نیز تلاش می‌کنند تا اقامت خوبی برای مهمانان فراهم کرده و رضایت و خشنودی آن‌ها را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل لی لی ایرپورت استانبول


در هتل لی لی ایرپورت استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از محوطه خیابان برای پارک خودروی‌شان استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تهیه بلیط وسایل حمل و نقل عمومی، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی،لباسشویی، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی و با حوصله راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، فارسی و‌ ترکی صحبت کرده و با روی خوش از مهمانان استقبال می‌نمایند.
لازم است مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، بدانند که در هتل لی لی ایرپورت استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


در هتل لی لی ایرپورت استانبول انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون قابل رزرو هستند. اتاق‌های هتل لی لی ایرپورت استانبول شامل اتاق‌های خانواده، دبل استاندارد، سینگل لارج و ... هستند. برخی اتاق‌ها دارای بالکن رو به فضای سبز محوطه هتل هستند که مهمانان برای تنفس و استراحت از آن استفاده می‌کنند. چشم انداز اتاق‌ها را نمایی از فضای سبز و محوطه هتل تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها زیبا و شیک است و با اسباب و اثاثیه مناسب و باکیفیت چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل لی لی ایرپورت استانبول ساعت ۱۳ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۰ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل لی لی ایرپورت استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، میز، تلویزیون، مبلمان، مینی بار، قهوه/ چای ساز، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در این هتل تورهای و کلاس‌های آموزش فرهنگ محلی برگزار می‌شوند. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق هماهنگی با پذیرش در این کلاس‌ها شرکت نمایند. همچنین، برای سلامت و تندرستی مهمانان تورهای پیاده روی در نظر گرفته شده‌اند که بسیار نشاط بخش هستند. مهمانان در ساعات بیکاری‌شان در هتل می‌توانند با دوستان خود دارت بازی کنند و سرگرم شوند.

رستوران هتل


همه روزه در ساعات معین صبح، صبحانه خوشمزه و متنوع در رستوران هتل لی لی ایرپورت استانبول به صورت بوفه‌ای سرو می‌گردد. صبحانه شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و حلال است.

فاصله هتل لی لی ایرپورت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز ورزشی کارادنیز: ۶۵۰ متر
فاصله تا پارک طبیعی شاملار: ۱۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا استادیوم المپیک آتاتورک: ۱۳٫۵کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است