search
menu

هتل Lika Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lika Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل لیکا استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیکا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lika Hotel Istanbul


هتل لیکا یک هتل دو ستاره است که در نزدیکی سواحل زیبای دریای مرمره استانبول قرار گرفته است. اقامت در این هتل برای گردشگران شهر چشم‌نواز استانبول از مزیت‌های مختلفی برخوردار است. نزدیکی این هتل به اماکن دیدنی استانبول را می‌توان یکی از این مزایا برشمرد. همچنین سهولت در دسترسی به وسایل نقلیه عمومی مانند قطار و تاکسی را می‌توان از مزایای دیگر اقامت در هتل لیکا استانبول دانست. روی هم رفته هتل لیکا استانبول علاوه بر موقعیت مکانی مناسب، از امکانات قابل قبولی برای میزبانی شایسته از مهمانانش برخوردار است. آن دسته از مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما به استانبول سفر می‌کنند، خوب است بدانند که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول در فاصله تقریبی ۳۱ کیلومتری این هتل قرار دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل لیکا استانبول


امکانات مختلفی در هتل لیکا استانبول به مهمانان ارائه می‌شود که با درنظر گرفتن تعداد ستاره‌های این هتل رضایت‌بخش هستند. از جمله امکانات و خدمات هتل لیکا استانبول می‌توان مواردی از قبیل: ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه با پرداخت هزینه، خدمات روزانه خانه‌داری، اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی فضاهای هتل، خدمات اتوی لباس مهمان با هزینه، پذیرش ۲۴ ساعته، فتوکپی و فکس، خدمات خشکشویی با هزینه، دوربین مداربسته در فضاهای عمومی هتل، سیستم تشخیص دود، هشدار امنیتی، اتاق چمدان، میز داهنمای گردشگری، نگهبانی ۲۴ ساعته، سیستم اطفاء حریق، خدمات لاندری با هزینه، تبادل ارز، تاکسی دربستی، آسانسور، اتاق تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع را ذکر کرد. لازم به ذکر است که علیرغم عرضه این امکانات متنوع در هتل لیکا، این هتل فاقد پارکینگ اختصاصی است. گفتنی است که کارمندان و کارکنان هتل لیکا توانایی صحبت به دو زبان انگلیسی و ترکی را دارند و در همه حال با خوش‌رفتاری، آماده پاسخ‌گویی و راهنمایی مهمانان هتل هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل lika Istanbul در انواع اتاق‌های اقتصادی، استاندارد و لوکس با نرخ‌های مختلفی به مهمانان عرضه‌ می‌شوند. اتاق‌های این هتل در طبقات متفاوتی قرار دارند اما وجود آسانسور تردد مابین طبقات را برای مهمانان آسان کرده‌است. اتاق‌هایی که در طبقات بالاتر هتل لیکا قرار دارند دارای پنجره‌های نسبتا بزرگی هستند که به خیابان سنگفرش‌شده رو به روی هتل مشرف هستند. گفتنی است که اتاق‌های هتل لیکا در شهر استانبول از نوع سیگار ممنوع هستند و استعمال سیگار در آنها مجاز نیست. در هتل لیکا امکانات رفاهی متنوعی در اتاق‌های هتل قرار داده شده است تا رفاه و آسودگی هر چه بیشتر مهمانان هتل فراهم شود و در نهایت رضایت‌خاطر مهمانان از اقامت در چنین هتلی کسب شود. همگی اتاق‌های هتل لیکا استانبول دارای امکاناتی نظیر سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، سشوار، نشیمن، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت با قابلیت نمایش شبکه‌های برون‌مرزی، تلفن، میز کوچک کار و کمدلباسی هستند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مکانی که هتل لیکا در آن قرار گرفته است از جمله محبوب ترین مناطق استانبول است که در نزدیکی آن جاهای دیدنی بسیاری برای گشت و گذار در کلان‌شهر زیبای استانبول پیدا می‌شود. از جمله معروف‌ترین مکان‌های دیدنی در نزدیکی هتل لیکا می‌توان به ستون تاریخی کنستنتین، حمام تاریخی چمبرلی تاش ترکیه، موزه هوانوردی استانبول، آب انبار تاریخی تئودوسیوس و گرند بازار نام برد که همگی در فاصله‌ای کمتر از یک کیلومتر از هتل لیکا قرار دارند. اگر برای بازدید از این مکان‌های دیدنی نیاز به یک راهنمای تور دارید تا حین بازدید اطلاعات جالبی درباره تاریخچه این اماکن دیدنی در اختیارتان قرار دهد، می‌توان با پرداخت هزینه در تورهای گردشگری هتل لیکا شرکت کنید.

رستوران هتل


علیرغم این‌که در هتل لیکا استانبول رستورانی در داخل هتل وجود ندارد، اما با وجود نزدیکی فاصله رستوران ها و کافه‌هایی که در چند قدمی این هتل قرار گرفته‌اند مهمانان هتل برای مزه‌کردن انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای ترکی در طول شبانه‌روز با دشواری رو به رو نیستند. کافی است کمی در طول خیابان سرسبز و رنگارنگی که Lila Hotel در آن واقع شده‌است قدم بزنید تا تعداد زیادی کافه دنج و چندین رستوران‌ زیبا با فضایی صمیمی را ببینید که بوی غذاهای خوشمزه آنها شما را به چشیدن مزه آنها وسوسه کند.

فاصله هتل لیکا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سوکولو محمد پاشا: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا اب انبار باسیلیکا: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج مایدن: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است