search
menu

هتل Liberi Hotel Taksim Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Liberi Hotel Taksim Istanbul
امکانات عمومی هتل لیبری تکسیم استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیبری تکسیم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Liberi Hotel Taksim Istanbul


هتل لیبری تکسیم یکی از هتل‌های بسیار زیبا و موردتوجه در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل تا مرکز شهر حدوداً سه کیلومتر فاصله دارد، بدین‌جهت دسترسی به‌تمامی نقاط شهر را برای مسافران گردشگران آسان می‌سازد. همان‌گونه که اشاره شد، این هتل سه ستاره در منطقه بی اوغلو واقع‌شده است و کمتر از ۱ کیلومتر تا میدان تکسیم و کمتر از ۳ دقیقه پیاده‌روی تا خیابان استقلال فاصله دارد. میدان تکسیم و خیابان استقلال در شهر استانبول از مشهورترین مناطق به شمار می‌روند، زیرا تعداد زیادی رستوران، کافی‌شاپ، گالری‌های هنری و مراکز خرید در این مناطق وجود دارد، بی‌شک از گشت‌وگذار در این مناطق سیر نخواهد شد. همچنین برای تاریخ دوستانی که با خرید بلیط هواپیما عازم استانبول می‌شوند، باید بگوییم که فاصله هتل Liberi Hotel Taksim Istanbul تا برج گالاتا حدودا ۱.۳ کیلومتر است که دسترسی آسانی خواهید داشت. همچنین فاصله این هتل تا کاخ دلمه باغچه حدوداً ۲.۴ کیلومتر است و اینکه نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه استانبول بوده و با ۳۷ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و میز پذیرش ۲۴ ساعته.

امکانات عمومی هتل لیبری تکسیم استانبول


میز پذیرش موجود در لابی این هتل فعالیت ۲۴ ساعته داشته و اینترنت وای فای نیز در تمامی نقاط این هتل به‌صورت رایگان قابل‌دسترسی است. به دلیل وجود آسانسور تا آخرین طبقه این هتل و ارائه برخی امکانات رفاهی مناسب برای افراد ویلچری با مشکلات جسمانی اقامتی به‌یادماندنی و همراه با آرامش را تجربه خواهند کرد. بلیط های گردشگری برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی می در لابی این هتل ارائه می‌شود.
حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل Liberi Hotel Taksim Istanbul را ندارند. پارکینگ موجود در هتل لیبری تکسیم نیز به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارد، اما برای استفاده روزانه باید هزینه پرداخت کنید. در لابی نیز امکاناتی مانند اتاق چمدان، میز تور و گردشگری و صرافی دایر گردیده است. خدماتی مانند خشک‌شویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید با کرایه اتومبیل و رانندگی خودتان اقدام کنید. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل نیز می‌توانید سوار آسانسور شوید. پرسنل هتل لیبری تکسیم مجرب و کارآزموده بوده و به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارد. در صورت نیاز به خدمات مانند فکس و کپی نیز می‌توانید به لابی هتل مراجعه کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل اکونومی در طبقه زیرزمین، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق توئین سوپرییر، اتاق تریپل با تراس، سوئیت خانواده با بالکن، اتاق دوبل بوجت. در رابطه با امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Liberi Hotel Taksim Istanbul می‌توان به کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، تلویزیون، تلفن و تختخواب‌های استاندارد اشاره کرد. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های اتاق‌های این هتل اقامتی بسیار آرام و همراه با سکوت را تجربه خواهید کرد. لازم به ذکر است چشم‌انداز اتاق‌ها رو به باغ و نمای داخلی حیات است.

رستوران هتل


در میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به رستوران اشاره کرد و اینکه امکانات مربوط به روم سرویس نیز در این هتل دایر است. در صورت نیاز به انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها می‌توانید به رستوران هتل سفارش داده و در اتاقتان میل کنید.

فاصله هتل لیبری تکسیم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۶۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱ کیلومتر
فاصله کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است