search
menu

هتل Levanten Hostel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Levanten Hostel Istanbul
امکانات کلی لوانتن هاستل استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله لوانتن هاستل استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Levanten Hostel Istanbul


لوانتن هاستل در ۸۰۰ متری خیابان سنگفرش استقلال در استانبول قرار دارد. این اقامتگاه جذاب در نزدیکی بی اوغلو واقع شده است و حدود ۲۵ دقیقه پیاده تا پل شلوغ گالاتا فاصله دارد. مسجد تاریخی آبی، کاخ دلمه باغچه، بازار ادویه، برج دختر و حمام ترکی گالاتاسارای از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که مورد توجه گردشگران بسیاری واقع شده‌اند. میدان تکسیم که در بی اوغلو در بخش اروپایی استانبول واقع شده است، یک منطقه توریستی و تفریحی مهم است که به خاطر رستوران‌ها، مغازه‌ها و هتل‌هایش مشهور است. ایستگاه اتوبوس تکسیم در ۳۵۰ متری هاستل قرار دارد. فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول ۳۱ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. در صورت خرید خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول می‌توانید با اقامت در هتل Levanten Hostel Istanbul سفر بی نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی لوانتن هاستل استانبول


هتل لوانتن دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، سرویس اتاق، انبار چمدان و صندوق امانات است. پارکینگ رایگان نیز برای راحتی میهمانانی که با وسیله نقلیه شخصی خود سفر می‌کنند در نظر گرفته شده است. اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق‌ها و تلویزیون مشترک در لابی در دسترس است. برای گشت و گذار و بازدید از اماکن دیدنی می‌توانید اتومبیل کرایه کنید. در صورت نیاز به تبادل ارز می‌توانید به صرافی هاستل مراجعه کنید. Levanten Hostel Istanbul مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق است. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری در این هتل تعبیه شده است. یکی از مزایای اقامت در این هتل این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل هتل بیاورید و نگرانی از این بابت نخواهید داشت. تخت اضافی نیز در صورت درخواست و با هزینه اضافی ارائه می‌شود. از دیگر امکانات موجود در این اقامتگاه می‌توان به آشپزخانه، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی اشاره کرد. مایکروویو و کتری نیز موجود است. کارکنان کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و با رویی گشاده میهمانان را راهنمایی می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۲:۳۰ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح انجام می‌گیرد. توجه داشته باشید که هزینه اقامت برای کودکان بالای ۷ سال همانند افراد بزرگسال حساب می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های سرگرمی زیادی برای گذراندن اوقات فراغت در هتل Levanten Hostel Istanbul در نظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی، کلاس‌های آشپزی و شرکت در کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی اشاره کرد. همچنین علاقمندان به مطالعه می‌توانند با مراجعه به کتابخانه هتل ساعاتی را صرف مطالعه کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Levanten Hostel Istanbul دارای انواع اتاق‌های توئین، اتاق دبل، تخت یک نفره در خوابگاه مختلط، تخت یک نفره در خوابگاه بانوان، اتاق خانوادگی، اتاق سه تخته کلاسیک و اتاق یک تخته است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواه خود را رزرو کنید. واحدهای هاستل دارای بالکن، مبل و کتری برقی هستند. اتاق‌هایی که به سادگی مبله شده‌اند، تشک، بالش و ملحفه دارند و به حمام مشترک دسترسی دارند. سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان ارائه می‌شود. اگر مایل باشید می‌توانید صبحانه را در اتاق خودتان میل کنید.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای هر روز در هاستل Levanten Hostel Istanbul در دسترس است. هتل فاقد رستوران است اما کافه Kazanci و Hatay Medeniyetler Sofrasi Taksim ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند. کوکی، کیک، شکلات، میوه و سایر تنقلات نیز در صورت درخواست با هزینه اضافی در دسترس هستند.

فاصله لوانتن هاستل استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید دمیرون: ۵۰۰ متر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است