search
menu

هتل Le Petit Palace Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Le Petit Palace Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل له پتیت پالاس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل له پتیت پالاس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره Le Petit Palace Hotel Istanbul


هتل له پتیت پالاس، از هتل های خوب ۴ ستاره در منطقه فاتح استانبول است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مطلوب، سعی در تأمین اقامت خوش و دلنشین برای مهمانان دارد. موقعیت مکانی هتل له پتیت پالاس بسیار عالی بوده و دسترسی از آن به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول مقدور است. مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول را می خرند، برای سهولت در گشت و گذار و بازدید از جاذبه ها و همچنین تجربه اقامت راحت و به یاد ماندنی هتل له پتیت پالاس را رزرو نمایند. کارکنان هتل Le Petit Palace Hotel بسیار مجرب، کارآزموده و خوش برخورد هستند و نهایت تلاششان را برای جلب رضایت و خرسندی مهمانان می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل له پتیت پالاس


در هتل له پتیت پالاس امکانات متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به استانبول سفر می کنند، می توانند از پارکینگ هتل، با انجام رزرواسیون قبلی، برای پارک ماشینشان استفاده و بابت هر روز مبلغی بالغ بر ۱۰ یورو پرداخت کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل که در طبقه همکف قرار دارد، دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، اتاق چمدان، صندوق امانات، سرویس بهداشتی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است.
مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تهیه بلیط، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین و روم سرویس به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل با صبوری و حوصله مهمانان را راهنمایی می کنند. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط دارند و در برقراری ارتباط با مهمانان خارجی به خوبی عمل می کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز و باغ در نظر گرفته شده تا مهمانان برای استراحت و تنفس از آن استفاده کنند. مهمانانی که قصد دارند حیوان خانگی شان را در سفر به استانبول همراه خود ببرند، لازم است بدانند در هتل له پتیت پالاس حیوانات خارجی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


در هتل له پتیت پالاس انواع اتاق ها با امکانات متنوع برای هر نیاز و سلیقه ای وجود دارند. واحدهای اقامتی هتل له پتیت پالاس شامل اتاق های دلوکس دبل یا توئین، اتاق ها توئین با دسترسی افراد کم توان یا ناتوان، اتاق های دبل بالکن دار، اتاق خانواده و اتاق دبل اکونومی هستند. تمام اتاق ها عایق صدا بوده و استعمال دخانیات در آن ها مطلقا ممنوع است. دکوراسیون اتاق ها ساده، شیک و دلنشین بوده و حس بسیار دلنشین و آرامش بخش به فضا می بخشد. نظافت و تمیزی اتاق ها بی نظیر و رضایت بخش است و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. زمان تحویل اتاق ها در هتل له پتیت پالاس ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق های هتل له پتیت پالاس امکانات رفاهی اساسی و مناسب از قبیل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، دراور، رخت آویز، میز آرایش، کتری برقی، تلفن، مینی بار، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... فراهم شده اند. اقامت در این اتاق ها فوق العاده راحت و دلچسب است.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


مهمانانی که در هتل له پتیت پالاس اقامت می کنند، در اوقات استراحتشان نیز در هتل، حوصله شان سر نمی رود؛ چرا که تفریحات سرگرم کننده متنوع برای مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانان می توانند در رویدادهای ورزشی زنده شرکت کرده و یا از نمایش یا موسیقی زنده برگزار شده در هتل لذت ببرند. شرکت در کلاس ها یا تورهای فرهنگ محلی نیز برای آشنایی هرچه بیشتر مهمانان با فرهنگ و آداب و رسوم ترکیه مفید و موثر واقع می گردد. صرف شام های موضوعی شبانه از تجربیات به یاد ماندنی و شیرین مهمانان خواهد بود. مهمانان اهل ورزش و فعالیت نیز می توانند در تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری شرکت کنند. مهمانانی که می خواهند به ریلکسیشن بپردازند و ذهن و تنشان را از تمام دغدغه های روزمره دور کنند، حتما سری به مرکز اسپا و سلامت هتل بزنند و از خدمات ارائه شده همچون سونا استفاده نمایند. استفاده از حمام ترکی نیز از جمله کارهایی است که هر گردشگری در سفر به ترکیه باید تجربه کند. هتل له پتیت پالاس این امکان را برای شما فراهم کرده است.

رستوران هتل


همه روزه در ساعات معینی از صبح صبحانه سلف سرویس هتل شامل غذاهای حلال، آمریکایی و وگان به مهمانان سرو می گردد. در نزدیکی و اطراف هتل له پتیت پالاس نیز رستوران های متعدد برای امتحان کردن غذاهای رنگارنگ وجود دارند.

فاصله هتل له پتیت پالاس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۸۵۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۵٫۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کانیون استانبول: ۱۰٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است