search
menu

هتل Lasagrada Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lasagrada Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لازاگرادا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lasagrada Hotel Istanbul


هتل پنج ستاره و مجلل لاساگرادا استانبول در کشور ترکیه واقع شده‌است و موقعیت قرارگیری خوبی در شهر دارد و به جاهای دیدنی استانبول از جمله جاذبه‌های تاریخی، دریا و مراکز خرید نزدیک است. اگر هتل لاساگرادا استانبول را برای اقامت انتخاب می‌کنید، با خیالی راحت بلیط هواپیما استانبول را رزرو کنید؛ زیرا فاصله فرودگاه بین‌المللی سابیحا گوکچن استانبول تا هتل لاساگرادا استانبول، تنها حدود یک ساعت است. قابل ذکر است که دو ایستگاه مترو هم به هتل لاساگرادا استانبول نزدیک است. در زمان سفر به شهر استانبول و اقامت در هتلLasagrada Hotel Istanbul حتما از کاخ و موزه توپکاپی استانبول دیدن کنید زیرا از یادگارهای دوره عثمانی است که ساخت آن به دستور سلطان محمد فاتح آغاز شد. این کاخ موزه روزگاری محل زندگی و فرمانروایی سلاطین عثمانی بوده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل


در هتل باشکوه لاساگرادا استانبول امکانات بسیار خوبی برای مسافران فراهم شده‌است تا آنها با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی آسوده داشته باشند. این امکانات و تجهیزات شامل این موارد هستند: لابی شیک و دنج، آسانسور، دو رستوران، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، اسپا، استخرسرپوشیده، ماساژ، سونا، حمام، پارکینگ، سالن ورزشی، فکس، فتوکپی، دستگاه خودپرداز، بیزینس سنتر، سالن جلسات و کنفرانس و تهویه مطبوع. خدمات بسیار با کیفیتی هم در هتلLasagrada Hotel Istanbul برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان درنظر گرفته شده‌است از جمله: پذیرش سریع و ۲۴ ساعته، صبحانه، خدمات اتاق، خدمات نگهداری از کودک و پرستار کودک، نگهداری از چمدان، خدمات و تجهیزات مخصوص معلولین، فروش بلیط وسایل حمل‌و‌نقل عمومی، خدمات بلیط، و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، واکس کفش، لباسشویی و اتوی ‌شلوار. اگر بلیط هواپیما دارید، از ترانسفر فرودگاهی هتل لاساگرادا استانبول استفاده کنید تا رفت‌و‌آمد بی دغدغه‌ای را داشته‌باشید. در صورتی که تمایل دارید شهر را خودتان بگردید و در شهر رانندگی کنید، می‌توانید از هتل لاساگرادا استانبول، خودرو کرایه کنید. کارکنان ماهر و مجرب هتل Lasagrada Hotel Istanbul علاوه بر زبان ترکی، به زبان های دیگری هم مانند انگلیسی، روسی و عربی مسلط هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر جهان هستند.

اتاق های هتل


در مجموع تعداد ۸۴ اتاق در هتل لاساگرادا استانبول وجود دارد که هر کدام دارای دکوراسیونی زیبا و چشم‌نواز هستند. انواع اتاق‌های هتل Lasagrada Hotel Istanbul شامل این موارد هستند: اتاق‌های دلوکس دابل، اتاق‌های لوکس دابل، اتاق‌های سینگل، اتاق‌های دابل لوکس همراه با تراس، اتاق‌های اکسکیوتیو دابل و اتاق‌های تویین دلوکس. در هتل لاساگرادا استانبول، سوئیت مخصوص عروس و داماد هم موجود است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های زیبا و راحت هتل لاساگرادا استانبول، امکانات و وسایل بسیار باکیفیت و خوبی قرار دارد تا مسافران اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنند. این تجهیزات شامل این موارد هستند: تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، صندوق امانات، اطفاحریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، چای و قهوه ساز، تلفن، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام، سشوار و سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌ها امکان سیگارکشیدن وجود ندارد. امکانات اتاق وی‌آی‌پی هم قابل درخواست است. فراموش نکنید که در اتاق‌های هتل لاساگرادا استانبول، امکان سیگار کشیدن را ندارید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


از قسمت‌های جذاب و سرگرم کننده هتل لاساگرادا استانبول، بخش اسپا، ماساژ، حمام و سونا است که می‌توانید اوقاتی فراموش‌نشدنی را در محیطی آرامش‌بخش بگذرانید و خستگی‌های خود را بزدایید. همچنین در استخر سرپوشیده هتل لاساگرادا استانبول شنا کنید و یا در سالن ورزشی ورزش کنید تا شادابی و طراوت را حس کنید. در صورتی که علاقه‌مند به کتاب‌خواندن هستید، می‌توانید در کتابخانه‌ی هتل لاساگرادا استانبول ساعاتی را به مطالعه مشغول و سرگرم شوید.

رستوران هتل


رستوران اصلی هتل لاساگرادا استانبول که رستوران (Daphne Restaurant) نام دارد، صبحانه‌ای مفصل و لذیذ را به صورت بوفه و یا منو سرو می‌کند و همچنین کافی‌شاپ رستوران دیگر هتل لاساگرادا استانبول، ناهار، شام و میان وعده را به صورت منو سرو می‌کند و در فضایی دنج و دلنشین در کنار خانواده و همسفران خود، می‌توانید اوقاتی خوش و دلپذیر را سپری کنید.

فاصله هتل لازاگرادا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا آکواریوم استانبول: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید کانیون استانبول: ۵.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است